A. Creed 2 och S. Cell-teasers läckta

Robot
Medlem
A. Creed 2 och S. Cell-teasers läckta

"S.L.A.I.: Steel Lancer Arena International"

Heh


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Fan vad underbart att det blev Michael Ironside som gjorde rösten till Fisher igen! Rysning på högnivå!

Medlem

Extremt kort teaser men ett plus att man iallfall fick höra Fishers röst

Medlem

Fan vad Badass Assassins Creed teasern var! Riktigt coolt! Hoppas det blir bättre än första! Då blir det definitivt ett köp! Första var bra i små doser!

Våran nya italienske vän ser badass ut!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ah, äntligen ett nytt Splinter Cell! Bästa stealthserien enligt mig!

Inaktiv

Ser riktigt grymt ut!

Båda spelen blir nog ett köp!

Inaktiv

Grym teaser för AC 2, pumpad =D

Medlem

så jävla bra med ett nytt AC, kommer bli så jäääävla bra!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Ah, äntligen ett nytt Splinter Cell! Bästa stealthserien enligt mig!

Splintercell Conviction har vart under tillverkning sen två år. Meningen var att spelet skulle komma förra året i april till PC och Xbox 360 men vart uppskjutit till iår. Splinter Cell ska komma nu i sommar om ja har läst rätt från deras forum.
----
Yay grymt skönt att Sam har sin vanliga röst igen. Är ganska hypad inför spelet och vill ha det nu

Medlem

Längtar tills SC kommer


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag längtar faktiskt till Assassins Creed 2, även om ettan var långtråkig.

Medlem
Skrivet av Tikki:
Skrivet av Jozo:

Ah, äntligen ett nytt Splinter Cell! Bästa stealthserien enligt mig!

Splintercell Conviction har vart under tillverkning sen två år. Meningen var att spelet skulle komma förra året i april till PC och Xbox 360 men vart uppskjutit till iår. Splinter Cell ska komma nu i sommar om ja har läst rätt från deras forum.
----
Yay grymt skönt att Sam har sin vanliga röst igen. Är ganska hypad inför spelet och vill ha det nu

Conviction har varit i utveckling i över två år, och spelet släpps inte i sommar - utan till vintern.

Har väntat på den här titeln sedan Double Agent släpptes, så det är jäkligt gött att se lite material ifrån det. Det har ju varit väldigt dött sedan något år tillbaka.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Härligt Ubisoft


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Tikki:
Skrivet av Jozo:

Ah, äntligen ett nytt Splinter Cell! Bästa stealthserien enligt mig!

Splintercell Conviction har vart under tillverkning sen två år. Meningen var att spelet skulle komma förra året i april till PC och Xbox 360 men vart uppskjutit till iår. Splinter Cell ska komma nu i sommar om ja har läst rätt från deras forum.
----
Yay grymt skönt att Sam har sin vanliga röst igen. Är ganska hypad inför spelet och vill ha det nu

Conviction har varit i utveckling i över två år, och spelet släpps inte i sommar - utan till vintern.

Har väntat på den här titeln sedan Double Agent släpptes, så det är jäkligt gött att se lite material ifrån det. Det har ju varit väldigt dött sedan något år tillbaka.

Va jag läste så sa dom att spelet skulle komma nu i sommar iallafall vad ja läste från förra året. Rätta mig om ja har fel eller så har dom kanske skjutit upp igen?

Inaktiv

Blä, jag måste köra igenom Double Agent... Tyckte dock att det spelet var förbannat mediokert jämfört med Chaos Theory, vilket jag spelat igenom fler än 10 ggr.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Splinter Cell *Homer dreggel*

Medlem
Skrivet av Tikki:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Tikki:
Skrivet av Jozo:

Ah, äntligen ett nytt Splinter Cell! Bästa stealthserien enligt mig!

Splintercell Conviction har vart under tillverkning sen två år. Meningen var att spelet skulle komma förra året i april till PC och Xbox 360 men vart uppskjutit till iår. Splinter Cell ska komma nu i sommar om ja har läst rätt från deras forum.
----
Yay grymt skönt att Sam har sin vanliga röst igen. Är ganska hypad inför spelet och vill ha det nu

Conviction har varit i utveckling i över två år, och spelet släpps inte i sommar - utan till vintern.

Har väntat på den här titeln sedan Double Agent släpptes, så det är jäkligt gött att se lite material ifrån det. Det har ju varit väldigt dött sedan något år tillbaka.

Va jag läste så sa dom att spelet skulle komma nu i sommar iallafall vad ja läste från förra året. Rätta mig om ja har fel eller så har dom kanske skjutit upp igen?

Conviction har aldrig haft något specifikt releasedatum. Det närmaste vi kommit ett visst datum är de senaste rapporterna, som släpptes i slutet av förra månaden.

Länk 1
Länk 2
Länk 3

http://www.gamespot.com/news/6208802.html?tag=latestheadlines...

Edit: GameSpot-adressen verkar inte gilla EosCodes formatering för länkar.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Tikki:
Skrivet av Jozo:

Ah, äntligen ett nytt Splinter Cell! Bästa stealthserien enligt mig!

Splintercell Conviction har vart under tillverkning sen två år. Meningen var att spelet skulle komma förra året i april till PC och Xbox 360 men vart uppskjutit till iår. Splinter Cell ska komma nu i sommar om ja har läst rätt från deras forum.
----
Yay grymt skönt att Sam har sin vanliga röst igen. Är ganska hypad inför spelet och vill ha det nu

Jag vet att spelet varit under utveckling länge! Har ju följt utvecklingen så gott jag har kunnat!

Det jag menade med förra inlägget var att det äntligen snart är dags för ett nytt att släppas!

Medlem

"what hapens next is up to you" älskade det

Medlem

Jozo aha.
Men vad vare som nån i ubisoft forumet skrev då? Om Splintercell när det skulle släppas. Btw inte dags att FZ tar bort release datumet för splintercell då det inte stämmer? När får vi då det riktiga datumet

Medlem

"Läcka" yeah, right!

Medlem

Typ, inte en chans att de där släpptes av "olyckshändelse".


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

åh fyfan vilken teaser. får rysningar. GIEF ASSASIN'S CREED 2!!!

Inaktiv

Härligt att blanda ljuden om man sätter på assassins teasern 1,5 sekunder innan!

Han landar precis innan Fisher börjar snacka!


signatur

PSN - Addeproffs

Inaktiv

Kunde de inte ha varit lite kortare?

Medlem

Med risk för fjortisuttryck, men; *dregglar*


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Avstängd

Intetsägande...

Inaktiv

Ser fram emot information och gameplay filmer från Assassins Creed 2. Kan bli riktigt bra om de lyckats behålla och utveckla det bästa samt tagit bort de dåliga bitarna från AC.

12
Skriv svar