Bredband 100/100

Medlem
Bredband 100/100

Jag har bredband 100/20 och det fungerar bra men jag undrar vad jag skulle tjäna på att ha 100/100? Det kostar 449 mån istället för 199 mån. Är det värt?:O

Medlem

Beror helt och hållet på vad du sysslar med. Har du tänkt att öppna server / seeda torrents så är det ju bra med 100 / 100. Men om du inte använder upphastigheten nått vidare ofta tycker jag det är bortkastade pengar.

Medlem

Ju snabbare desto bättre!

Medlem

20Mbit upp räcker gott och väl men så klart:

Skrivet av erge:

Ju snabbare desto bättre!

Medlem

Känner du något behov av snabbare internet?

Det är ganska mycket dyrare och inte lite att betala per månad.

Medlem

landahl, du har HUR mycket pengar som helst verkar det som, varför inte bara köpa?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av båtsman:

Det är ganska mycket dyrare och inte lite att betala per månad.

Precis. Om man bara surfar runt, spelar online och tankar något då och då är det nog inte värt merkostnaden.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Om man köper skärmar för 13.000 och dator för 50.000 så är det nog bara slå till


signatur
Medlem

sitter på 100/100 och den största fördelen är att jag aldrig får lagspikar när jag sitter och laddar ner nått samtidigt som jag spelar. Kan sitta och maxa en fil på fz och det känns inte alls. Visserligen får jag mitt gratis då förre hyresgästen inte har slutat betala än. Det har snart gått ett år


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

20/100 > 100/20
det är iaf min åsikt


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av Qrush:

Beror helt och hållet på vad du sysslar med. Har du tänkt att öppna server / seeda torrents så är det ju bra med 100 / 100. Men om du inte använder upphastigheten nått vidare ofta tycker jag det är bortkastade pengar.

Exakt. Jag har kört fetlina men krympte den till10/10 och det räcker oerhört bra. Ska dock köra 100 snart igen men det beror helt på att jag ska köra server med 15000 användare.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem
Skrivet av sno0zer:

sitter på 100/100 och den största fördelen är att jag aldrig får lagspikar när jag sitter och laddar ner nått samtidigt som jag spelar. Kan sitta och maxa en fil på fz och det känns inte alls. Visserligen får jag mitt gratis då förre hyresgästen inte har slutat betala än. Det har snart gått ett år

Haha shit.
Akta dig, det kanske slår tillbaka en dag.

Medlem

snälla byt, då blir du min idol!

00a
Medlem

Usch man blir ju bara avundsjuk när man ser det här. flera stycken av er som har 100/x. själv sitter man på 0,5-1,5/0,4-0,8 delat på fyra datorer, blää för 3g. det är som en dröm för mig när jag sitter ensam och använder internet och hastigheten ligger på (ovanligt) 1,5mbit.

Medlem
Skrivet av landahl:

Jag har bredband 100/20 och det fungerar bra men jag undrar vad jag skulle tjäna på att ha 100/100? Det kostar 449 mån istället för 199 mån. Är det värt?:O

Nej, det är det inte.


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av Joel1992:

Usch man blir ju bara avundsjuk när man ser det här

Är väl det som är killens grundtanke och mening här på fz...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar