ML-Expo ett spelkonvent för alla typer av gamers!

Inaktiv
ML-Expo ett spelkonvent för alla typer av gamers!

Tjenare!

Jag heter Adam och jobbar för föreningen Highscore Sweden, vi arrangerar konvent av olika slag, jag tänkte passa på att lämna en liten copypasta åt er mer info om vårat uppkommande konvent ML-Expo.

------------------------------

ML-Expo:2008 17-19 Oktober i Vallentuna!

Föreningen Highscore presenterar stolt för andra gången sitt stora TV-spelsevenemang, Multimedia Latency Exposition! Denna gång större, bättre och med fler aktiviteter än sist!
Med vår paroll ?Av gamers, för gamers? siktar vi på att göra ML-Expo:08 till en oförglömlig upplevelse för alla spelintresserade, vare sig det är SHMUPs, strategispel, fightingspel, FPS, rollspel eller musikspel man själv helst spelar. Det kommer att finnas något för var och en.

ML-Expo:08 kommer att vara späckat med föreläsningar, presentationer, spelturneringar, LAN-party, tävlingar, cosplay, liveframträdanden och - självklart - massor av spel. Vi har även planerat några försök till Guinnessrekord inom TV-spelsvärlden.

Var: Nova Ungdomshuset i Vallentuna, Stockholm

Pris: Priset för hela expot är 200:- för alla medlemmar i Highscore och dem som har bokat biljett.
För icke-medlemmar är priset satt till 250:-.
Vi kommer även att sälja endagsbiljetter för 120:- styck vid entren

Tider:

Fredag: 16:00 - 01:00

Lördag: 09:00 - 02:00

Söndag: 09:00 - 17:00

Det finns sovsalar!

Hur man tar sig dit:

Ta tunnelbanans röda linje 14 från T-centralen mot Mörby centrum.
Den går från T-centralen och kommer till Danderyds sjukhus

Vid Danderyds sjukhus byter du till buss 610 mot Vallentuna (Rosengården).
Den går från Danderyds sjukhus
Du är framme vid Vallentuna station västra

ELLER..!!

så kan du ta roslagsbanan 27 mot (Kårsta) Vallentuna, ta roslagsbanan från Tekniska högskolan.

http://ml-expo.highscoresweden.com/

Boka innan biljetterna tar slut!!

Medlem

Låter intressant, kanske kan bli något...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

vilka är det som ska föreläsa om vad?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar