Sjuka människor

Youtube-proffs
Sjuka människor

Satt för mig själv och kopplade av framför datorn, då det ringer på mobilen.

Jag ser att det är anonymt nummer som ringer och jag undrar ju såklart, vem det är som ringer.

Den som är på andra sidan luren heter Tony, han pratar med någon grötig dialekt och frågar en väldans massa frågor.

Han hade ett affärsförslag till mig.

Innan han berättade affärsförslaget så frågade han hur länge jag har hållt på med kampsport, hur lång jag var och vad jag gillade mest, sparkar eller slag, och hur stora mina fötter var.

Sedan kom han in på affärsförslaget.

Han ville köpa 10 sparkar av mig, han ville alltså att jag skulle sparka på honom för pengar.

Nu sitter jag i stolen och flinar lite, för jag tänker, det måste vara någon vän eller radioshow eller vad fan som helst, så jag frågar helt enkelt "är detta ett skämt eller?".

Han sade nej och jag bad honom att vänta lite. Medans jag bad honom att vänta så började jag spela in på mobiltelefonen.

Då frågade han "har du kopplat på någon nu?"
Varav jag svara "Vadå? om jag har kopplat på någon?"
"yes?"
"nej!"

*KLICK*

Han la på snabbt som fan. Jag började genast ringa runt polare och fråga vad fan som hade hänt. Jag har precis börjat i Karate och det är inte många som vet om det. Men ingen gav sig till känna. SÅ jag använde min vän google. Och fann detta.

http://www.kampsport.se/forum/showthread.php?t=10677

Tydligen så har denna killen hållt på en jävla stund. Min fråga då är, hur fan visste han vad jag hette, och hur visste han att jag håller på med karate?

Vad e de för sjuk människa? som köper sparkar?

Kan säga en sak, han har ringt fel snubbe. Min investigator skills är verkligen höga, så namn och address ska komma fram tillslut, tro mig.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Vadå sparkar? Låter som en bluff.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Youtube-proffs
Skrivet av mosoloa1:

Vadå sparkar? Låter som en bluff.

Köpa sparkar, mawashi geri, rundsparkar, ninjasparkar, vad vet jag.

Jo de låter ju helt otroligt men kampsportstråden är ju 3 år gammal och då ringde han även runt.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Busringning av din tränare?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

haha, whaat? Låter som det vore något han går igång på..


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Om du hittar honom så ring han först och ställ samma frågor sen så knackar du på med ditt basebollträ.

/edit stavfel


signatur

SNAFUBAR - Situation Normal: All Fucked Up Beyond All Repair/Recognition

Medlem

1. ladda upp inspelningen.
2. sluta med karate
3. det kanske är hans grej. köpa sparkar. låter högst osannorligt dock, men man vet ju aldrig. han kanske låter dig sparka en gång och sen är han hur grym som helst och sparkar på som fan. han kanske räknar me att polisen kommer bli väldigt misstänksam när du säger "men han ville köpa sparkar av mig!"
helt ärligt, jag har ingen aning. låter högst intressant dock. glöm inte att uppdatera tråden!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Skicka ett gäng såna här till honom

Medlem

haha Pliskin, dagens Ingvar Oldsberg


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Youtube-proffs

Ska se om jag kan ladda upp..

Yepp, rapidshare.. inte världens bästa men de e bara 30 kb stor fil AMR fil från mobilen..

Har skickat diverse mail till vissa människor som kan veta en del om de här!

http://rapidshare.de/files/40584783/Dolt_nummer.amr.html

*EDIT* Det var när han bad mig att gissa var jag skulle sparka honom som jag började spela in.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

well well, folk tänder på både det ena och det andra.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

haha, låter som en riktig störd snubbe. efter allt annat stört som man både har sett o hört talas om, så är det inte alls "konstigt" att såna människor existerar men läbbigt värre är det att han hade dina uppgifter..

Medlem

ganska känd snubbe inom kampsportsvärden, har ett flertal kampsportare jag känner som antingen fått ett samtal eller mail från denna person, det har hållt på i ett par år, som tråden från kampsport.se kan konstatera

vissa har till och med bestämt tid och plats för att möta homom, bara för att se vem personen är, men han kommer tydligen aldrig dit

så det är bara ignorera, troligtvist tänder han väl på det, men han verkar ju inte våga möta upp någon så seriös är han inte

Inaktiv

Många drabbas av något. Kanske räcker det än så länge med samtalet.

Har ju gjort business sedan 80-talet och fått förfrågan om jag
kan tänka mig att ge en och annan VD rejält med stryk, av VD:n
himself that is, mot rätt stora summor.


signatur

Bra kylning IsTheShit

1
Skriv svar