The Saboteur på ny trailer

Robot
Medlem
The Saboteur på ny trailer

I see no trailer!

Medlem

Ah, ge den någon minut bara. Den hostar och fräser vid HD-omkodningen, tydligen.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Jalla Harpa, Jalla! I wanna see

Medlem

Den var riktigt cool den trailern. Hoppas att spelet ska bli riktigt bra.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Fy sjutton de censurerade boobies i trailern Men fan va grymt de såg ut. Hoppas få se gameplay soon.

Medlem

Trailern var grymm, när jag såg vilka utvecklarna var så tappade jag dock intresset lite.

Inaktiv

Bara jag som minns och även tänker på C64 klassikern när jag hör detta namn?


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Får lite commandos vibbar av den här trailern, kommer antagligen inte ha någonting gemensamt men man kan ju hoppas.

Medlem

Där har vi en riktig man, när han ska stealtha runt kastar han ner folk från taket, och han får självklart alla brudarna.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Konstig värld vi lever i när bröst censureras medans blod och våld inte blir det.

Medlem

Cool trailer, skön musik.

Medlem

Fan va ballt. Trodde aldrig att man skulle höra Nina Simones röst i något spel någonsin. Vad var det med zeppelinaren, dock? Utspelar sig spelet i en what-if värld?

Medlem
Skrivet av bhm.dhn:

Fan va ballt. Trodde aldrig att man skulle höra Nina Simones röst i något spel någonsin. Vad var det med zeppelinaren, dock? Utspelar sig spelet i en what-if värld?

Nazisterna hade ju ett antal zeppelinare. Fanns en som var ganska känd från 1937 vid namn Hinderburg. Den var inte så lyckad dock.

http://www.youtube.com/watch?v=F54rqDh2mWA

Medlem

Nazister, nina simone och hårda irländare; lysande koncept! Ska bli spännande att se hur spelet blir.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

1
Skriv svar