Bound in Blood visar upp vapen

Robot
Medlem
Bound in Blood visar upp vapen

Det kommer att bli så awesome! Även om en stor del av klippet såg yut att vara förrenderad CG. Vad jag inte gillar är att man kan bära automatvapnet (har inte den blekaste aning om vad vapnet heter) som i t.ex. Serious Sam samt att duell-läget inte är i första person.

Medlem

Haha såg ut som det spåra ur lite där. Ser ändå ut hur kul som helst ut

Medlem

Ser bra ut, får dock hoppas på att det inte blir konsolskadat.

Medlem

ser riktigt riktigt mysigt ut

Medlem

Ser gött ut som fan, synd bara att det är några månader kvar tills det kommer ut.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Det kommer att bli så awesome! Även om en stor del av klippet såg yut att vara förrenderad CG.

Förrenderad CG? Såg vi ens samma klipp?

Anyway... I be waiting!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av andymikel:

Ser gött ut som fan, synd bara att det är några månader kvar tills det kommer ut.

3 Juli är vad jag vet inte några månader, utan snarare en månad.

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av kebbe:

Det kommer att bli så awesome! Även om en stor del av klippet såg yut att vara förrenderad CG.

Förrenderad CG? Såg vi ens samma klipp?

Anyway... I be waiting!

Nu skrev jag inte att det VAR förrenderad CG, bara att det såg ut att vara det.

Medlem

En bärbar gatlingkulspruta? Nu blev det lite väl arnold över det hela, vad jag vet så var de monterade på vagnshjul och sköttes med en handvev. Rimmar illa det här med den förövrigt hyffsat realistiska stilen med skitiga vapen som rostar och går sönder.

Medlem

Lär bli rejält konsolskadat, bara kolla när dom går in i saloonen och man får sikta med 2 pistoler samtidigt i slowmotion. Inte många som utnyttjar 2 möss när dom spelar pangpangspel på dator.

Medlem
Skrivet av chewiee:

Lär bli rejält konsolskadat, bara kolla när dom går in i saloonen och man får sikta med 2 pistoler samtidigt i slowmotion. Inte många som utnyttjar 2 möss när dom spelar pangpangspel på dator.

Varför tar du inte och spelar genom det guldkorn som är Call of Juarez (till pc)?

Medlem

Ser bara bättre och bättre ut


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Ser kul ut, men även lite långsamt =(

Hoppas det blir lite snabbare gameplay!

Medlem

Längtar till multiplayern!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Härligt!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ett lätt köp

Medlem
Skrivet av chewiee:

Lär bli rejält konsolskadat, bara kolla när dom går in i saloonen och man får sikta med 2 pistoler samtidigt i slowmotion. Inte många som utnyttjar 2 möss när dom spelar pangpangspel på dator.

2 möss? Varför skulle det behövas när det oftast finns minst 2 musknappar på dagens möss?

Lira igenom ettan först.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

1
Skriv svar