Helgens digitala erbjudanden vecka 22

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 22

Inget impulsköp alls tror jag...


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

I wantz Splinter Cell.
Steam doesn't wantz me :/


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Trials 2 är grymt kul, Monster Truck lite mindre (testade demo). Men som bundle för 4.20 Euro är det lätt ett köp. Testa demoversionerna först om ni vill vara säkra.

Medlem

ingen paj den här veckan? :\

Medlem
Skrivet av rayzorz:

ingen paj den här veckan? :\

Jag lovar att det blir mer bakverk någon helg


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Är inte Unreal Tournament 3 gratis att spela nu under helgen på Steam också?

Medlem

Inte några värst heta deals denna vecka. Funderar dock på att köpa Splinter Cell: Double Agent på Steam för blyga €4,99.

Medlem

Unreal deal hade man ju lätt skaffat om det inte vore för att jag har alla förutom 2004. tänkte att det vore bekvämt att ha gamla unreal fungerande i vista utan problem. men jag ska ju ändå dra in xp på en annan partition för duke3d hrp ,så då kan jag köra det där, hehe. jag har vista x64..

Medlem
Skrivet av Philip:

Är inte Unreal Tournament 3 gratis att spela nu under helgen på Steam också?

jo. och jag betalade 90 spänn inkl porto från cdon tror jag det var, hehe. klart prisvärt om man gillar UT

Medlem

Splinter Cell
Splinter Cell: Double Agent
Unreal Deal
Assassins Creed
-_-'

Enligt min Steam profil så äger jag 76 spel på Steam nu. -_-'

Medlem

Funderade på Stalker tills jag upptäckte att det kostar 133kr inkl frakt från spelbutiken... då tar jag hellre det än en version utan låda för 150kr.

Medlem

Köpte Clear sky och Shadow of Chernobyl igår på Gamersgate, vissta inte att det var en weekend deal på det förräns nu, fick båda för 24 euro.

Medlem

hmmm... undra varför de rear splinter cell? ^^

Inaktiv

För att tjäna en hacka förmodligen.

Medlem

Unreal Deal Pack är man allt mäkta sugen på nu alltså... synd bara det är bunden till ens Steam-konto. :/

Medlem
Skrivet av Philip:

Unreal Deal Pack är man allt mäkta sugen på nu alltså... synd bara det är bunden till ens Steam-konto. :/

Jag tog smällen och köpte det. €19,99 för alla delarna i Unreal-serien är mäkta bra imo.

1
Skriv svar