Fjärde slagfält till Battlefield 1943 avtäckt

Robot
Medlem
Fjärde slagfält till Battlefield 1943 avtäckt

Det ser riktigt nice ut!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Coral Sea ser grym ut!

Medlem

satan va skoj det ser ut, svenskar vet fan i mig hur man gör spel!


signatur

//monster

Medlem

what?, 43miljoner kills innan man får testa banan ^^

Medlem

But when is it coming!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Coral Sea? Samma som kom som "DLC"(ja den var med i en patch) till 1942? den banan var ju sketagrym..


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Helghast:

what?, 43miljoner kills innan man får testa banan ^^

Mjo, Ps3 & 360 spelarna tillsammans må komma upp i 43miljoner kills


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Helghast:

what?, 43miljoner kills innan man får testa banan ^^

Det kommer väl max ta en vecka eller så?

Medlem

Helvete måste man döda 43 mille för att låsa upp en karta..dumt

Inaktiv

Sweet! ^^

Har redan 1200MS poäng redo att användas

Medlem

"Innan du får härja runt i flygmaskinerna måste dock spelarna på respektive konsol (Xbox 360 och Playstation 3) komma upp i 43 miljoner frags"

Pc då?

Medlem

DICE har alltid ett ess i bakficka som dem kör med


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Verkar ju åsöme

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Helvete måste man döda 43 mille för att låsa upp en karta..dumt

asså d e ju inte så farligt... om 1milj tankar spelet å alla dödar 43pers var så e d ju klart... och jag tror ju att var och en kommer nog döda fler än 43pers t.o.m första gången de spelar så d går nog hyffsat fort

Medlem

Kommer definitivt bli ett köp.
Såg att de stog 1942 dock när man kollade på trailern, det ska väl va 1943?


signatur

The cake is a lie...

Inaktiv

Hitta detta på ett annat forum:

Citat:

Well, I can't tell you when they hit it, but if you want to get a very vague estimation I can tell you this . . .

On Xbox 360, I'm ranked #16,961 by kill count in Bad Company with my meager 9,003 kills. That means that there are roughly 17,000 people with a minimum of 9,000 kills each. Using that minimum alone, the Xbox 360 community has at least 153,000,000 kills in less than a year.

Now . . . given that:

A) there are thousands of additional players ranked lower than me (e.g., I have a friend ranked ~28,000th with his ~6,300 kills) whose kills are not in that number, and
B) the top 15 players have between 100,000 and 150,000 kills each

. . . I'd estimate that the Xbox 360 version of the game alone, has probably hit somewhere in the range of 400-500 million kills in the 11 months that it's been out.

Given all that, I see the community hitting 43 million for BF 1943 in about a month . .

Medlem

aha hela community, tänkte enskild spelare..Haha XD

Medlem
Skrivet av Hannu87:

aha hela community, tänkte enskild spelare..Haha XD

Så tänkte jag med... det hade ju tagit en stund...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Woh! Läääängtar

Inaktiv

OMG WTF!

Detta blir fan ett klart köp! Pågrund av musiken!

Medlem

GIEF !!!!!!!!!!!!!!!


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem
Medlem

Okej killar, nu får vi sitta uppe 24/7 x 2 för att få den så fort som möjligt. Bara inte den mappen kostar oxå, fast man köper väll 2100 ms och jag har 500 ms så....det borde väll funka. Kunde inte DICE ge oss ett re-datum oxå.

Inaktiv

Ska komma nu i Juni så som senast inom en månad och tidigast nästa vecka, så börja hoppas ^^

Medlem

Måste ju säga att Coral Sea är en av favo banorna från 1942.
Vore ju jävligt kul om detta eskalerade och blev riktigt populärt, EL Alamain give.. plox

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

"Innan du får härja runt i flygmaskinerna måste dock spelarna på respektive konsol (Xbox 360 och Playstation 3) komma upp i 43 miljoner frags"

Pc då?

pc versionen kommer senare än xbox och ps3.

Ganska bra ändå av dom att göra en event av det hela.

Trevlit om de lägger in en mätare på hemsidan också där man ser hur många kills de e uppe i

Kommer nog inte ta så väldans lång tid sen ändå heller att uppnå det. Blir inte så väldans mycket ändå om du delar det på en 100 000 pers eller nått.

Skrivet av zauii89:

Måste ju säga att Coral Sea är en av favo banorna från 1942.
Vore ju jävligt kul om detta eskalerade och blev riktigt populärt, EL Alamain give.. plox

Med hur populärt bf1942 var så kommer de säkert läggas till mer senare.
Skulle hellre ha Battle axe eller bocage

Men ja en riktig flygbana sitter ju aldri fel heller

Medlem
Skrivet av zauii89:

Måste ju säga att Coral Sea är en av favo banorna från 1942.
Vore ju jävligt kul om detta eskalerade och blev riktigt populärt, EL Alamain give.. plox

Man får hoppas det :). Som du sa Coral sea och El Almein

Medlem

ohh now we talking
gillade den kartan i första bf liret

Medlem

Är det 43 M, Xbox 360 o Ps3 försig då eller? Roligt att se vilken konsol som kommer först


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

123
Skriv svar