Mer än två miljoner Free Realms-spelare

Robot
Mer än två miljoner Free Realms-spelare
Medlem
Mer än två miljoner Free Realms-spelare

tycker att detta är ett bra online spel faktiskt för någon som aldrig testat. Fick min syrra på 13 att bli intresserad och nu sitter hon och lirar WOW, på gott o ont :/


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Tycker det är dåligt med ett MMO för små barn eftersom många stavar usel engelska.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

75% under 17... Snacka om att ha en "publik" totalt utan köpkraft och med en mentalitet som inte är önskvärd någonstans. Grattis, sony!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Grattis Sony! Jag tycker det ska bli intressant att följa utvecklingen av det här, då deras uttalade målgrupp redan från början varit "teens and tweens".
På deras hemsida framgår dessutom att:
"...46% are under the age of 13. In addition, a full third of our players are female. "

Detta är INTE ett MMO av det gamla vanliga typen, både på gott och ont.

Att små barn är dåliga på engelska är inget man kommer att märka, då chatfunktionen är avstängd för spelare som registrerat en ålder under 13, har jag för mig jag läste.

Medlem

Tycker det kan vara bra för både engelska kunskaper och möjligheten att lära sig hyfs mot gemene spelare. Tjejen gillar för övrigt spelet, själv tröttnade jag efter en timmas spelande.

Medlem

Tycker om tidsfördriv ibland, då passar bannemig free realms finfint köra lite gokart eller bara slakta monster.. skoj i lagom doser

Medlem

Användarantalet har med andra ord exploderat då Sony och Free Reals rapporterade redan 15 maj att en miljon spelare hade registrerats. Detta trodde jag aldrig och de bör skynda på releasen till PS3!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Tycker det är dåligt med ett MMO för små barn eftersom många stavar usel engelska.

Jag tycker du ska lära dig grammatik innan du ger dig på något barn, tror det finns massor med barn som kan få den meningen rätt.

Medlem
Skrivet av SirMauser:
Skrivet av Hardboiled15:

Tycker det är dåligt med ett MMO för små barn eftersom många stavar usel engelska.

Jag tycker du ska lära dig grammatik innan du ger dig på något barn, tror det finns massor med barn som kan få den meningen rätt.

What he said.

On topic: Borde finnas ett MMO som riktar in sig på spelare 25+. (Det kanske inte var så mycket "on topic" som jag trodde från början, försöker nog ge "under 17 år" en replik.)


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

On topic: Borde finnas ett MMO som riktar in sig på spelare 25+. (Det kanske inte var så mycket "on topic" som jag trodde från början, försöker nog ge "under 17 år" en replik.)

Tja.. Eve-Online har vuxna spelare.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

On topic: Borde finnas ett MMO som riktar in sig på spelare 25+. (Det kanske inte var så mycket "on topic" som jag trodde från början, försöker nog ge "under 17 år" en replik.)

Medelåldern för MMO spelare är faktiskt 25 år gamla, men nej du hittar inte dessa spelare i gratis mmo's. Men ja du hittar dem faktiskt bland annat i WOW. O.s.v. Det gäller enbart att leta, det finns även klaner och stora communitys för just MMO spelare över 20.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av bjosarn:

On topic: Borde finnas ett MMO som riktar in sig på spelare 25+. (Det kanske inte var så mycket "on topic" som jag trodde från början, försöker nog ge "under 17 år" en replik.)

Medelåldern för MMO spelare är faktiskt 25 år gamla, men nej du hittar inte dessa spelare i gratis mmo's. Men ja du hittar dem faktiskt bland annat i WOW. O.s.v. Det gäller enbart att leta, det finns även klaner och stora communitys för just MMO spelare över 20.

Stämmer bra. Jag var näst yngst i ett WoW guild för kanske ett år sen.

1
Skriv svar