Operation Flashpoints E3-trailer

Robot
Medlem
Operation Flashpoints E3-trailer

Ruskigt coolt!

Medlem

Ser riktigt RIKTIGT GRYMT UT! Blir sjukt sugen


signatur

The King is Back

Medlem

*gäsp*

Jag tar hellre ARMA2 och dess buggar.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av fisk:

*gäsp*

Jag tar hellre ARMA2 och dess buggar.

Då är vi två.


signatur

"Valve är ett sånt där mys företag man vill ge sitt hus, bankkonto, och flickvän till..." - tubez

Medlem
Skrivet av Saben:
Skrivet av fisk:

*gäsp*

Jag tar hellre ARMA2 och dess buggar.

Då är vi två.

3.

OFP2´s Landskap ser lika ointressant som i Arma 1. Sen är det nått med grafikmotorn som gör mig orolig, vet inte vad.

Medlem

Ser lovande ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Light:
Skrivet av Saben:
Skrivet av fisk:

*gäsp*

Jag tar hellre ARMA2 och dess buggar.

Då är vi två.

3.

OFP2´s Landskap ser lika ointressant som i Arma 1. Sen är det nått med grafikmotorn som gör mig orolig, vet inte vad.

Fyra här!


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

hm, tror jag kanske skaffar Operation Flashpoint 2 trotts allt
Ser kul ut.

Medlem

Blir nog 5. Har tittat in på OP2 lite ibland och i början verkade det lovande. Som Light skrev, lite orolig för grafikmotorn.


signatur

The truth is out there

Medlem

#6 här, får lite BF-vibbar, frågan är dock om man ska tolka dem som bra eller dåliga.

Medlem
Skrivet av Tribulate:

Blir nog 5. Har tittat in på OP2 lite ibland och i början verkade det lovande. Som Light skrev, lite orolig för grafikmotorn.

haha, det är ju grafiken som gör spelet eller hur var det?
seriöst hur blåsta är folk?

jag tycker inte trailern visa nåt speciellt, men å andra sidan så bryr jag mig inte om grafiken, om det ser ut som gta san andreas så är det ok för mig så länge som resten är bra.

Medlem

Såg ganska lamt ut :/


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av Tribulate:

Blir nog 5. Har tittat in på OP2 lite ibland och i början verkade det lovande. Som Light skrev, lite orolig för grafikmotorn.

haha, det är ju grafiken som gör spelet eller hur var det?
seriöst hur blåsta är folk?

jag tycker inte trailern visa nåt speciellt, men å andra sidan så bryr jag mig inte om grafiken, om det ser ut som gta san andreas så är det ok för mig så länge som resten är bra.

Köp battlefield 2 då

Medlem

Vad har folk för krav egentligen? Det är väl inga fel på grafiken. Kolla på vegetationen för bövelen. Hade det varit snyggare hade ni säkert inte kunnat maxa det ändå förän om 2 år

Medlem

Fem.

Såg inte alls lockande ut. Kolla bara på helikoptern, utklippt ifrån serietidningen Spiderman? ARMA2 gogo!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

6!

Det såg mer ut som något taget från en starwars-film. Här används tracers för att det ser coolt ut, inte för syftet. Det säger väl allt om spelet?

Medlem

Ser mer lovande ut än ARMA 2.

Medlem

7!

Tar Arma 2 anyday över detta.

Har vi "tur" blir detta iaf ett realistisk cod med fordon..
I vilke fall som helst förtjänar det knappast namnet Flashpoint.

Medlem

Arma 2 känns mer realistiskt om man jämför ingame filmer från de båda spelen.

Medlem
Skrivet av dawah:
Skrivet av TruB:
Skrivet av Tribulate:

Blir nog 5. Har tittat in på OP2 lite ibland och i början verkade det lovande. Som Light skrev, lite orolig för grafikmotorn.

haha, det är ju grafiken som gör spelet eller hur var det?
seriöst hur blåsta är folk?

jag tycker inte trailern visa nåt speciellt, men å andra sidan så bryr jag mig inte om grafiken, om det ser ut som gta san andreas så är det ok för mig så länge som resten är bra.

Köp battlefield 2 då

smart kille?
bf2 är snyggt, och jag har det (kör på lägsta grafik inställningarn), spelar i en av dom bästa klanerna i sverige så chilla vännen.

Medlem

Det blir OPFP2: DR och ArmA 2 för mig, fast om jag måste välja så blir det OPFP. Det kommer till 360 och i ArmA 2 så har jag för mig att mitt i allt så står en tom helikopter där mitt ute på ett fält.... ! I OP så¨rör sig hela ön hela tiden, alltså fienden kanske anfaller dig iställe för att du anfaller dem. Och det finns inga tomma helikoptrar och tanks ute på vägen och fält.

Medlem

Aja, jag vet i alla fall att jag inte kommer bli ägare av både OFP: DR och ArmA2 i och med den här trailern. Codemasters kommer inte få del av mina pengar. Vill jag lira ett actionspel har jag fortfarande Battlefield 2.

Medlem

Kommer alltid nån som ska säga att alla andra är blåsta. Denna gång .... trub.
Ontopic:
Videon hackade :S spelet.. Inget ja vart imponerad av iaff.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Ser mycket bättre ut än ArmA 2.
Av denna trailer att döma verkar ingame inte alls vara mycket action. Snarare tvärtom. Ser snyggt och realistiskt ut

Medlem

uffa, hyfsad musik men njaa jag tar nog ARma 2 med sina buggar o halv fysik an det har rip offen

oh shite vad grona tracers dem hade pa ett stalle i filmen

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Kommer alltid nån som ska säga att alla andra är blåsta. Denna gång .... trub.

hur tänkte du nu?
om din kommentar ska nån som helst relevans så skulle det ha nåt speciellt med spelet att göra. och vad fick alla andra ifrån? folk får gärna föredra arma2, jag kanske och föredrar det med när jag vet mer om båda spelen.
men det jag antyder på att folk är så trångsynta och baserar alla förväntningar på hur snyggt ett spel är. inget om features eller gameplay.
ser det inte snyggt ut då måste spelet vara dåligt.

sen kommer du och såklart missuppfattar. gg

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av Tobbe:

Kommer alltid nån som ska säga att alla andra är blåsta. Denna gång .... trub.

hur tänkte du nu?
om din kommentar ska nån som helst relevans så skulle det ha nåt speciellt med spelet att göra. och vad fick alla andra ifrån? folk får gärna föredra arma2, jag kanske och föredrar det med när jag vet mer om båda spelen.
men det jag antyder på att folk är så trångsynta och baserar alla förväntningar på hur snyggt ett spel är. inget om features eller gameplay.
ser det inte snyggt ut då måste spelet vara dåligt.

sen kommer du och såklart missuppfattar. gg

Du kan ju iaf inte påstå att Arma spelare är grafikhoror som väljer det pga grafiken...då Arma är så mycket mer..

Medlem

Klart att grafiken har betydelse i ett spel. Inte fan hade jag spelat Crysis om det hade texturer som liknar Vietcong. Snälla, kalla inte folk blåsta bara för att ni har andra uppfattningar.


signatur

The truth is out there

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av TruB:
Skrivet av Tobbe:

Kommer alltid nån som ska säga att alla andra är blåsta. Denna gång .... trub.

hur tänkte du nu?
om din kommentar ska nån som helst relevans så skulle det ha nåt speciellt med spelet att göra. och vad fick alla andra ifrån? folk får gärna föredra arma2, jag kanske och föredrar det med när jag vet mer om båda spelen.
men det jag antyder på att folk är så trångsynta och baserar alla förväntningar på hur snyggt ett spel är. inget om features eller gameplay.
ser det inte snyggt ut då måste spelet vara dåligt.

sen kommer du och såklart missuppfattar. gg

Du kan ju iaf inte påstå att Arma spelare är grafikhoror som väljer det pga grafiken...då Arma är så mycket mer..

har jag det?

[edit]
läs kunskaperna är nog problemet. bara bilder som fungerar för att få ut information

Tribulate, bra där, crysis är ett rent grafik demo. det är en vanlig action shooter med en grymt bra grafik motor.
Folk bryr sig inte mycket om vad dom spelar, inte mycket krav på spelen, förutom att det ska ha snygg grafik. jag vill nog förtydliga för dom som verkligen läser här att det är många men inte alla om du tar åt dig av det här så är det ditt problem.

123
Skriv svar