Home nedladdat över 6,5 miljoner gånger

Robot
Home nedladdat över 6,5 miljoner gånger
Medlem
Home nedladdat över 6,5 miljoner gånger

Det är säkert 6.5m som har tankat skiten, men hur många använder den? 100 000? kanske mindre skulle ja tro!


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Jag brukar logga in på fyllan med min superfeta, mustaschprydda supernörd och sen stalka alla chicks. Följer de helt enkelt vart de än går men säger ingenting tills de loggat ur. Roligt i några minuter.

Medlem
Skrivet av Phobos:

Jag brukar logga in på fyllan med min superfeta, mustaschprydda supernörd och sen stalka alla chicks. Följer de helt enkelt vart de än går men säger ingenting tills de loggat ur. Roligt i några minuter.

som på riktigt då?

Medlem

Jag loggar in på fyllan med min superhotta chick och skrattar åt alla mustaschprydda nördar som stöter på mig.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Provade skiten, men kunde inte klura ut vad grejen skulle vara bra för. Det går alldeles för segt.


signatur
Medlem

ojoj vad detta hypades tidigare. nu är det mest tyst


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Rätt så coolt i början se trailers, spela mini spel. Men snart insåg man att det vara som habo hotell i 3d.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av Molotov:

ojoj vad detta hypades tidigare. nu är det mest tyst

Roligt att PS3 hypas även fast redan har varit ute ett bra tag nu det är liksom "överlägsen i framtiden" argumentet man hör för det mesta.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

som nämnt tidigare, säkert 6.5 mille som laddat ner men det är knappast många som använder det. Sen är det säkert skoj för dom som vill ha ett sims online, men den genomsnittliga ps3 ägaren sket nog i home ganska bra.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

om skiten skulle laddat snabbare så skulle jag varit inne på home mer..

Hardboild15 - ps2 har hållt i cirka 10 år snart.. så "överlägsen i framtiden" kan vara mycket möjligt.

Medlem

Jag har testat Home några gånger. Vilken dynga.
Visserligen lite småkul att göra en lönnfet och bisarr John Reilly-kopia med illröda byxor och en mustach utom denna världen för att sedan gå omkring och ställa sig i klungor av spelare för att se kommentarerna om hur ful man är hagla. Som nämnt tidigare är det även ganska kul att förfölja folk tills de blir sura och kallar en för pervers dåre. Att faktiskt skriva saker tar ju bara tid.

Medlem

därför har man ett tagentbord så går det på 5 sekunder

Medlem

Tycker Home är hur bra som helst, är inne nån timme varje dag och bowlar , lirar Ice climber, flyger flygplan medmera och snackar med folk,
snart öppnar ju en minigolfbana i Electronic arts stället,
Har Sony fantasi så kan man göra hur mycke kul som helst i Home, typ en shootingrange , gocart medmera.

Medlem

Jag tycker dock själva editorn som används för att tillverka sin karaktär innehöll förvånansvärt många möjligheter - bättre än många riktiga spel så att säga. Fast det kanske bara är jag som inte lirat det senaste på ett tag?


signatur
Inaktiv

Jag har inte nu en Playstation 3 men har man verkligen tid för att gå in på Home och etablera sig? Lirar man inte hellre något spel än att gå in på Home? Dessutom kan man väl skriva textmeddelanden till varandra.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Jag har inte nu en Playstation 3 men har man verkligen tid för att gå in på Home och etablera sig? Lirar man inte hellre något spel än att gå in på Home? Dessutom kan man väl skriva textmeddelanden till varandra.

Fast så är det också ett lättare sätt att träffa folk och umgås. Inte alla lirar online i de spel de köpt, då kan det nog vara lite trevligt att få chansen att träffa någon och få lite personer i sin friends list.

Medlem

Känns som att alla kommentarer här är skrivna av de som inte uppskattar tjänsten :-/ . Varför? Jag använder tjänsten då och då, det är ju inte direkt meningen att du ska använda tjänsten hela tiden. Det är ett sätt att möta folk online dör du inte nödvändigtvis bara "möter" dem genom att skjuta dem eller vinna mot dem i ett race et cetera.

Skitbra tjänst, finns en hel del att göra.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Känns som att alla kommentarer här är skrivna av de som inte uppskattar tjänsten :-/ . Varför? Jag använder tjänsten då och då, det är ju inte direkt meningen att du ska använda tjänsten hela tiden. Det är ett sätt att möta folk online dör du inte nödvändigtvis bara "möter" dem genom att skjuta dem eller vinna mot dem i ett race et cetera.

Skitbra tjänst, finns en hel del att göra.

Tack! (tackar även hizzi)

Precis som du skriver, bara loggar in ibland träffar lite nytt folk och ser sig omkring. Själv är jag endast inne på amerikanska HOME. Finns massvis att göra där. Kan säga att det är riktigt enkelt att träffa folk. Redan fått fyra vänner man snackar med och har kul i olika spel. Allt tack vare HOME.

BTW. FZ borde skriva ett nyhetsinlägg om detta. HOME kommer sända SONYS E3 konferens! Det blir niiiccee!

Källa: http://blog.eu.playstation.com/2009/05/29/countdown-to-e3/#co...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

redmac - gå in på "tipsa oss!"

Medlem

Tävla i buzz i HOME. Ser riktigt roligt ut!

http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/376/

Skrivet av Soltorkad2:

redmac - gå in på "tipsa oss!"

Fyndig! DU ska veta att jag har givit upp det där helt och hållet. Gav inget resultat, så jag startade min blogg här på FZ. Massvis med trevliga nyheter där med.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar