DJ Hero plåtat

Robot
DJ Hero plåtat

Guitar hero men med hiphoppare som målgrupp?

Medlem

är det någon som vet vad det komemr vara för låtar/musik still typ trance hardstyle eller nåt sånt?
skulle vara gött med hardstyle låtar då blir det ett köp:) men vad är risken för det.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Några sköna remixer av redan grymma låtar så kommer detta att bli så sjukt jävla kul.

Medlem

hardstyle, hardcorerave och gabber vore ju en dröm men det är väl lika troligt som grindcore, black metal och metalcore i guitar hero.

såg bättre ut än vad jag trodde det skulle.

Medlem

detta tror ja kommer suga så brutalt hårt

Medlem
Skrivet av innaful:

detta tror ja kommer suga så brutalt hårt

Håller med. Undrar hur de kommer att lösa spelkontrollen

Medlem

Nu då man ser lite gameplay för första gången börjar det bli intressant det här kanske blir bra ändå!


signatur

I got a Goldenshower.

Avstängd

Ser kul ut, men tror inte det kommer bli en höjdare.

Medlem

Alla ni som hoppas på trance/hardstyle el liknande... sluta

Det kom ju ut en trailer för inte så länge sen där det var uteslutande hiphop, jävla mög musik om du frågar mig

Medlem

Om det skulle komma en eller två trance/hardstyle låtar så skulle jag inte direkt bli förvånad, det är ju trots allt rätt mainstream. Hardcore däremot känns så avlägset att planeten Pluto känns som månen. Hade verkligen inte tackat nej till early rave/hardcore ifrån mitten och slutet utav 90-talet.

Medlem

Jag vet inte om det kan bli samma grej som med guitar hero. Även om det finns många wannabe-DJ heros så finns det nog betydligt fler wannabe-guitar heros (inklusive undertecknad). Men jag tycker att de är positivt att dom testar nya koncept, finns kanske en marknad för det.

Medlem

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar