Just Cause 2 - se Ricos nya trick

Robot
Just Cause 2 - se Ricos nya trick

"coming 2010" "släpps i höst"?

Medlem

Ja, detta såg ju inte sådär jättebra ut.

Medlem

ser ju ganska grymt ut! älska sånahära spel!:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Haha säkert å dra ställa sig på en MIG29 eller vad det var

"sup?"

"nothing much, just chillin' around, having a cruise.. sup with you?"

=p


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Såg extremt kul ut och helt okej grafik för ett free-roaming spel.


signatur
Medlem

Grappling Hook är tydligen på modet....


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

HAHAHAHA
"Allies become enemies" mer cheesy blir det inte.

Medlem

Ser faktiskt mycket bättre ut än jag trodde, om dom bara nu kan fixa innehållet i världen så blir det nog ett köp.

Medlem

Ettan var grymt och det här ser ju minst lika grymt ut

Medlem

Ettan sög det var ett klass 1 skit spel sämst gameplay på alla möjliga sätt dålig körning och dåliga strider det saknade vettig fysik och var väldigt bugigt.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Det har var så over the top att det blev bra. Ettan var inte mycket att ha men det här ser bättre ut.

Medlem

Det...ser...riktigt...lovande...ut!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

Rico Rodriguez, orginellt?


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Avstängd
Skrivet av Hardboiled15:

Ettan sög det var ett klass 1 skit spel sämst gameplay på alla möjliga sätt dålig körning och dåliga strider det saknade vettig fysik och var väldigt bugigt.

Kan inget annat än att hålla med, ljudet var nog det värsta för mig. Tur att man inte betalade för 1:an, hade en chippad ps2a så man sparade pengar.

Skrivet av KrejzY:
Skrivet av Hardboiled15:

Ettan sög det var ett klass 1 skit spel sämst gameplay på alla möjliga sätt dålig körning och dåliga strider det saknade vettig fysik och var väldigt bugigt.

Kan inget annat än att hålla med, ljudet var nog det värsta för mig. Tur att man inte betalade för 1:an, hade en chippad ps2a så man sparade pengar.

Ps2-versionen av spelet var ju horribel...

Medlem

ser awesome ut, do want


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Medlem

mm det kan nog bli battre nu pa andra forsoket

Medlem

Förvånad blir man över kommentarerna här. Uppfattade JC som ett majoriteten hyllat spel.

Gillade f.ö. inte trailern. Engelskan lät inte ren och upplägget med den där klassiska trailerrösten passade inte. Kändes lite tamt.
Men storleken och stunterna imponerar fortfarande

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Förvånad blir man över kommentarerna här. Uppfattade JC som ett majoriteten hyllat spel.

Gillade f.ö. inte trailern. Engelskan lät inte ren och upplägget med den där klassiska trailerrösten passade inte. Kändes lite tamt.
Men storleken och stunterna imponerar fortfarande

Minns att det var riktigt snyggt men att det i gameplay-väg var ganska ljummet, som om de hade lagt det mesta krutet på det kosmetiska och låtit resten komma i andra hand. Det roligaste var att skydiva riktigt högt uppifrån, det gav en ganska skön kick. Prova demot, det gav en ganska rättvis bild.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Förvånad blir man över kommentarerna här. Uppfattade JC som ett majoriteten hyllat spel.

Gillade f.ö. inte trailern. Engelskan lät inte ren och upplägget med den där klassiska trailerrösten passade inte. Kändes lite tamt.
Men storleken och stunterna imponerar fortfarande

Minns att det var riktigt snyggt men att det i gameplay-väg var ganska ljummet, som om de hade lagt det mesta krutet på det kosmetiska och låtit resten komma i andra hand. Det roligaste var att skydiva riktigt högt uppifrån, det gav en ganska skön kick. Prova demot, det gav en ganska rättvis bild.

Det var ju synd. Känns som slöseri när man gör så. Tyvärr är det väl så att alla inte delar den uppfattningen och en del anser sig vara klara när mycket finns kvar att göra, och så styr väl pengarna rätt mycket.
Att prova demot var ingen dum idé. Får göra det
Uppgraderade till ett HD3650 AGP på min gammeldator så det borde gå igång. Maxar jag inte grafiken med kortet lär jag i.a.f. få uppleva och gameplayet och vad det egentligen erbjuder. Sminket åker av och kvar finns...?

Inaktiv

Verkar bättre än 1an iaf.

1
Skriv svar