Harry Potter och Halvblodsprinsen filmat

Robot
Harry Potter och Halvblodsprinsen filmat
Medlem
Harry Potter och Halvblodsprinsen filmat

Har aldrig lirat HP-spelen men är ett fan av böckerna. Kanske skall prova detta... Animationerna på karaktärerna såg lite stela ut dock.

Medlem

jag är som du wingu också ett fan av böckerna. Ja har även testat alla 5 tidigare harry potter spelen och dom är allt från mediokra till helt värdelösa.

Tror inte att 6an ska bli bättre, men jag hoppas att de har lyckats göra kamera kontrollen bättre. (kan ju tilläggas att kamera kontrollen till Alone in the dark var till o me bättre, vilket säger endel)


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Nice. Har alltid gillat harry potter spelen till PC. Det är så kul att utforska alla ställen och som i 2:an (tror jag det var) samla på sig massa bönor =D
Quidditch var riktigt kul också. Det var i 1:an, right?


signatur

Rawr

Medlem

Jag tycker att spelen är roliga jag kommer ihåg Hemligheternas Kammare till Gamecube det var ett riktigt bra spel jag älskade allt med spelet det lyckades fånga känslan från böckerna och filmerna på ett bra sätt och det var kul och intressant att spela! Det kanske blir ett köp till Xbox 360 eftersom Harry Potter spelen är bäst till konsol.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

böckerna är ju grymma, detta ser inte lika bra ut.

Medlem

Från vilken version av spelet var filmen? Grafiken såg ut ungefär som Wii-versionen av Order of the Phoenix vilket var någorlunda underhållande. Gillar att de expanderar miljöerna dock så att man till slut kan få springa runt i ett riktigt välfyllt Hogwarts med kringliggande miljöer. Men animationerna får de allt arbeta på också, de såg ut att vara i sämsta laget

/ LordDaimos

Medlem

Fan av böcerkan men aldrig testat spelen något vidare. Inte nog med tid tyvärr.

1
Skriv svar