Sacred 2 konsolfilmat

Robot
Medlem
Sacred 2 konsolfilmat

Ser ju faktiskt helt okey ut. Känns som inget kan slå Diablo på PC, men som konsolspel kan ju detta bli ett helt okey spel


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Inaktiv

Ettan var ju rätt kul och jag tyckte om den där vampyrklassen Vampiress. Tråkigt att dom inte tog med den i uppföljaren. Hehe Varulven med typ laser såg lite pwnage ut

Inaktiv

Inte ens i närheten av lika bra som Diablo eller andra PC spel. Blev bara arg när jag insåg att Set items är likadana för level 25 som för 80, bara de att de droppar på olika levels i spelet. Samt att på silver så levlar mobsen i princip konstant tillsammans med dig så du alltid är på samma level, det verkar bra, enda tills man inser att man aldrig behöver gå någon annanstans än öknen för att levla. Nej, sacred 2 tycker jag var en flopp. Det är nästan så att Dungeon Siege 2 är bättre.

Medlem
Skrivet av Brandter:

Nej, sacred 2 tycker jag var en flopp. Det är nästan så att Dungeon Siege 2 är bättre.

Hah då är det illa, DS2 är nog det sämsta spel jag lirat.

Personligen tycker jag Titan quest är det bästa utöver diablo, hoppas verkligen på en uppföljare på det.

Medlem

Hyllade spelet? Knappast.

Sacred 2 fångar verkligen inte känslan som Sacred 1 hade. Det finns små fel överallt som man stör sig på, vargar som har flera gånger mer pengar som loot än ett helt bandit läger sammansatt.

Ännu ett exempel på ett spel där det känns helt otestat när man får det.

Medlem

Det släpptes väl iaf idag ?

Efter x antal uppskjutna datum.

Inaktiv
Skrivet av Gaara:

Personligen tycker jag Titan quest är det bästa utöver diablo, hoppas verkligen på en uppföljare på det.

Med tanke på att utvecklaren gick omkull efter att expansionen släppts så är det inte troligt.

Ironiskt nog så har utvecklaren av Sacred finansiella problem för tillfället.

Inaktiv
Skrivet av Hizzi:

Det släpptes väl iaf idag ?

Efter x antal uppskjutna datum.

Jaaa, men det har funnits till PC ett bra tag.

1
Skriv svar