Stockholm i mitt hjärta

Medlem
Stockholm i mitt hjärta

Så har vi äntligen kommit fram. 6 timmar totalt inräknat ett McDonaldsstopp och en tankning. Mercan hjälpte till att hålla 130-140 i snitt så vi har riktigt susat fram. Det var torra fina vägar och knappt ingen trafik, precis så som det ska va..

Min sambo däckade så fort hon såg sängen, men jag är fortfarande pigg. Nån som har tips på vad vi kan hitta på här i stan?

Jag har nog tänkt att ta mig till Djurgården, Rosendals trädgård. God fika och fotomöjligheter

Nej nu börjar även jag känna mig trött. Bara till nästa reklampaus, sen kudden.

#blogg

Medlem
Stockholm i mitt hjärta

Ta en sväng runt Djurgården, det är alltid trevligt. En tur till Fjäderholmarna kanske? Sen kan jag rekommendera Vinterviken vid Aspudden på kvällstid, det är vackert.

Att bryta lagen var inte speciellt smart, tur att ni inte körde på någon. Min kusin blev bara 10 år pga. av fartdårar; sorry fick lite otrevliga flashbacks bara.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tråkigt att höra. Motorvägen är för mig helt ok att köra lite snabbt på, samhällen däremot är det inte. Självklart kan det hända saker då man kör i 140km/h men jag lovar att det händer fler olyckor där det är 50.

Doesn't justify breaking the law... men 120 eller 140 det tycker jag är lite strunt samma.

Olyckan hände på motorvägen, men vi gör ingen stor sak av det. Hastighetsbegränsningar finns till för en anledning, om alla skulle tycka att det var strunt samma kunde vi lika gärna sluta bry oss om lagar och förordningar...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vi har nog lite olika åsikt om det här.. Lika bra att lägga ner.

Crescat scientia, vita excolatur... Lycka till med bloggandet och bröllopet. /WI


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar