Afrika på en drös fridfulla bilder

Robot
Afrika på en drös fridfulla bilder
Medlem
Afrika på en drös fridfulla bilder

mystiskt...

Medlem
Skrivet av anon_72121:

Är köttande med kulspruta och handgranater uteslutet? Flopp!

haha, ditt första inlägg ^^

Medlem

Hoppas det släpps här också, till ett rimligt pris. 300:- skulle sitta fint.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

ser faktiskt ganska härligt ut! :>

Medlem

Ser nästan lika mysigt ut som när man kommer hem efter krogen och slår på animal planet.


signatur

<3

Medlem

Ett givet köp för min del - Import eller ej (jag vet att det redan är släppt i en mängd olika länder). Tråkigt bara att Sony är så reklamkåta att vi varken får tillgång till Canon, Nikon eller för sakens skull - Hasselblad. Särskillt eftersom Sonys kameror inte är någonting att hurra över.

Inaktiv

En mysig känsla infann sig sen såg jag lejonet och blev tillbakadrasgen till en cgi intro från 1994, om jag klarade mig ohjärnskadad förtäljer inte sagan.

Medlem

Brorsan skaffade någon utländsk version av detta spel för ett tag sedan, jag prövade det och det var verkligen ett jättedåligt spel, tänker inte förklara varför dock, tycke bara att det var grymt tråkigt.

Medlem

Skulle det inte heta "National Geographics Afrika" i USA (Europa?)?

Medlem

Ja det ser ju snyggt ut, frågan är hur kul det är.
Efter 10 minuters spelande vill man nog ha tag i en hagelbrakare.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Ge mig en bysse!

Inaktiv

ser ut som oblivon motorn


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av Pert:

Brorsan skaffade någon utländsk version av detta spel för ett tag sedan, jag prövade det och det var verkligen ett jättedåligt spel, tänker inte förklara varför dock, tycke bara att det var grymt tråkigt.

Du borde bli spelrecensent.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Ett givet köp för min del - Import eller ej (jag vet att det redan är släppt i en mängd olika länder). Tråkigt bara att Sony är så reklamkåta att vi varken får tillgång till Canon, Nikon eller för sakens skull - Hasselblad. Särskillt eftersom Sonys kameror inte är någonting att hurra över.

Det är en virtuell kamera för att ta virtuella bilder på virtuella djur, i ett virtuellt Afrika.

Jag tror "märket" på kameran är rätt sak samma faktiskt...

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av kebbe:

Ett givet köp för min del - Import eller ej (jag vet att det redan är släppt i en mängd olika länder). Tråkigt bara att Sony är så reklamkåta att vi varken får tillgång till Canon, Nikon eller för sakens skull - Hasselblad. Särskillt eftersom Sonys kameror inte är någonting att hurra över.

Det är en virtuell kamera för att ta virtuella bilder på virtuella djur, i ett virtuellt Afrika.

Jag tror "märket" på kameran är rätt sak samma faktiskt...

Dessutom så skriver killen strunt. Jag äger i och för sig ingen Sony kamera i dagsläget men det hindrar mig inte från att tycka att de verkar göra helt klart godkända kameror. Det hade vem som helst vetat om de haft det minsta koll ;).

Medlem
Skrivet av liath:

Dessutom så skriver killen strunt. Jag äger i och för sig ingen Sony kamera i dagsläget men det hindrar mig inte från att tycka att de verkar göra helt klart godkända kameror. Det hade vem som helst vetat om de haft det minsta koll ;).

Läs på innan du snackar skit. En kamera där ISO är en omöjlighet är vad jag kalla skit - Sony är bl.a. ökända för att ha värdelösa ISO-egenskaper där bilden smetas ut till en jävla gröt.

Jämför t.ex. semi-pro modellen A700 med EOS 40D och Nikon D300:

http://www.dpreview.com/reviews/sonydslra700/page17.asp

När ISO 1600 ser ut som gröt på en semi-pro modell så har någon någonstans tänk jävligt fel.

Även färgåtergivningen är värdelös mot konkurrenterna:

http://www.dpreview.com/reviews/SonyDSLRA700/page21.asp?color...

Bleka färger är kanske någonting du är ute efter i en kamera, jag och många med mig håller inte med.

Nu spelar detta visserligen ingen roll i spelet då Sony aldrig skulle återge realistisk kvalité från kamerorna som kommer att finnas med, men Canon och Nikon gör bättre kameror.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av liath:

Dessutom så skriver killen strunt. Jag äger i och för sig ingen Sony kamera i dagsläget men det hindrar mig inte från att tycka att de verkar göra helt klart godkända kameror. Det hade vem som helst vetat om de haft det minsta koll ;).

Läs på innan du snackar skit. En kamera där ISO är en omöjlighet är vad jag kalla skit - Sony är bl.a. ökända för att ha värdelösa ISO-egenskaper där bilden smetas ut till en jävla gröt.

Jämför t.ex. semi-pro modellen A700 med EOS 40D och Nikon D300:

http://www.dpreview.com/reviews/sonydslra700/page17.asp

När ISO 1600 ser ut som gröt på en semi-pro modell så har någon någonstans tänk jävligt fel.

Även färgåtergivningen är värdelös mot konkurrenterna:

http://www.dpreview.com/reviews/SonyDSLRA700/page21.asp?color...

Bleka färger är kanske någonting du är ute efter i en kamera, jag och många med mig håller inte med.

Nu spelar detta visserligen ingen roll i spelet då Sony aldrig skulle återge realistisk kvalité från kamerorna som kommer att finnas med, men Canon och Nikon gör bättre kameror.

Ok tydligen har du koll ändå eftersom du länkar till källor som det där. Då ger jag dig lite creds ;). Men jag tycker ändå att om du har så pass bra koll så bör du förstå att det finns mycket men så pass avancerad kamera som en systemkamera är som kan vara bra och fel. I princip ALLA tillverkare har sina för och nackdelar. Själv kör jag en Olympus för att den är så lätt och smidig att plocka med sig. Jag fotar aldrig över 800 ISO men jag är väl medveten om att den mindre sensorn skapar mer brus. Det viktiga är att jag tycker att den är skön att jobba med och att den får plats i väskan på fisketurer osv. Dessutom så får alla 3 kameror Highly Recommended vilket inte knappast är likvärdigt med ditt uttryck "Sonys kameror är inte något att hurra över..." Såvitt jag kan se hamnar ALLA deras systemkameror på Highly Recommended förutom A350 som får ett lägre betyg på Speed Performance ;). Tack för mig

1
Skriv svar