Saknar du någon i UFC 2009 Undisputed?

Robot
Saknar du någon i UFC 2009 Undisputed?
Medlem
Saknar du någon i UFC 2009 Undisputed?

haha, intressant taktik av kodarna "Attans, håret är för svårt"

Medlem

Ja det här var ju lite komiskt, undrar hur han måste känna sig att inte få vara med pga. något sådant.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Haha wtf

Hoppas dock Kimbo Slice kommer vara med

för Kimbo å chuck är bäst =)=)=)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

Haha wtf

Hoppas dock Kimbo Slice kommer vara med

för Kimbo å chuck är bäst =)=)=)

Kimbo Slice slåss inte i UFC
Och herregud, chuck? Släng ut han, han börjar bli bra gammal

Medlem
Skrivet av rolle90:

Haha wtf

Hoppas dock Kimbo Slice kommer vara med

för Kimbo å chuck är bäst =)=)=)

Kimbo som fick stryk på 14 sekunder av Seth Petruzelli som fightas i en lägre viktklass än Kimbo och dessutom inte ens platsar i UFC (Han har fått sparken från UFC). Japp, Kimbo är bäst!

Inaktiv
Skrivet av hansen:
Skrivet av rolle90:

Haha wtf

Hoppas dock Kimbo Slice kommer vara med

för Kimbo å chuck är bäst =)=)=)

Kimbo Slice slåss inte i UFC
Och herregud, chuck? Släng ut han, han börjar bli bra gammal

Spelar la ingen roll, kimbo får mig å skita i brallan bar jag tänker på han.


signatur

/ Lixom

Medlem

Jag har själv inte spelet, men hörde att tex Randy Couture inte är med?

Det enda UFC Chuck är med i nu är spelet, eftersom han är kickad ur ufc.. :/

Får se hur länge man kan stå emot frestelsen att köpa ett xbox360 igen.

Medlem

Haha, fan vad synd. Clay Guida är en av mina absoluta favoriter.

Medlem

väntar ivrigt på recensionen ! har inte testat demot men det verkar riktigt bra så blir nog ett givet köp om FZ ger klartecken

Medlem

Fan, bra sugen på detta liret upp med recension DIRR !
Ska knäcka med Machida

Medlem

Klockrent spel, dock bli online lite lätt sluggish och segt när man skall
köra det. Det kommer nog massor med DLC med andra fighters typ Hall-of-famers med mera osv.Såg en bra video-review på GameTrailers om du orkar pallra dig dit, iafa nåt o se på tills FZ gör en review av spelet. Nötte det en del med polaren för att värma upp inför UFC 98.

Inaktiv

Titta bara på puyols hår i Fifa, det är ganska ofta det ser ut som han är flintskallig.

Medlem

Jag har testat demot och spelet äger det är ren spelglädje att spela det blir ett framtida köp.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Clays kalufs var ju enda enda de plockade bort. INGEN av de fighters som är med är southpaws, även om de i verkligheten är det.

Medlem

UFC är inte så jävla coolt. Tycker Pride, K1 eller Bushido är bra mycket bättre. Det är alldeles för mycket kramande mot stängslet i UFC.

Sen verkar det lite tråkig stämning i UFC, Tito Ortiz hoppade av och berättar varför:
http://www.youtube.com/watch?v=8SLG7RpH4TE

Medlem
Skrivet av FL3JM:

UFC är inte så jävla coolt. Tycker Pride, K1 eller Bushido är bra mycket bättre. Det är alldeles för mycket kramande mot stängslet i UFC.
v=8SLG7RpH4TE

Antar att du menar att Pride och Bushido VAR mycket bättre. Pride blev ju uppköpt av dom som äger UFC för rätt så längesen nu. Men jag håller med..Pride var mycket bättre.
Ett tips är att kolla in Dream om du gillade Pride.

Medlem
Skrivet av FL3JM:

UFC är inte så jävla coolt. Tycker Pride, K1 eller Bushido är bra mycket bättre. Det är alldeles för mycket kramande mot stängslet i UFC.

Sen verkar det lite tråkig stämning i UFC, Tito Ortiz hoppade av och berättar varför:
http://www.youtube.com/watch?v=8SLG7RpH4TE

det är ju bara kramande i alla sorters MMA tävlingar nuförtiden, det var bättre förr när MMA var väldigt nytt, och man faktist mixade olika stilar mot stilar istället för nu när alla tränar nästan samma stil

Medlem

hur fan kan man ha sånt hår när man är med i en sån sport ? måste ju bara vara i vägen.. sån mes alltså.

1
Skriv svar