Blodig Left 4 Dead-dödare utannonserad

Medlem

Gör vad som helst. bara det kommer något spel som kan försvara mitt inköp av denna trista maskin!

Medlem
Skrivet av meskalin:

Zombie slakt till wii är kul, hoppas bara det är över nätet man spelar då o inte på samma wii.

Tror utvecklarna nämnde i intervjun att det både skulle ha online och splitscreen

Medlem

Dummaste jag hört, döda nånting som inte ens finns på Wii. Dessutom så klarar Wii inte ens av samma grafik som i L4D (och den är inte ens imponerande).

Inaktiv

Herregud vad irriterande när folk säger ett spel liknar L4D när det är en PAINKILLER wannabe.

är Killing Floor, Necrovisoon och Damnation och Mass Effect 2 också Left 4 Dead utmanare ?? ffs.

Inaktiv
Skrivet av Herbert:
Skrivet av Desmin:

Nej och jag kommer inte göra det heller. Vad jag försökte säga med min post, med ett sarkastiskt tonfall, var att lägga till "-dödaren" som sälj argument inte alltid fungerar vidare bra. Eller hur gick det med spel som AoC och WAR som båda skulle bli så kallade "WoW dödare"?

Högstadieelev utan krav på källförteckning?
Det är FZ.se själva som myntat det uttrycket. Varken utvecklarna eller Nintendo har sagt något om det.

Btw, du behöver öva på din sarkasm.

Varför finns det inte en ignore funktion för att slippa idioter som dig, Herbert. Jag kommenterade bara valet av att använda uttrycket "-dödare", spelar det någon roll vem det är som använde det? Du borde koncentrerade dig mer på att kommentera själva nyheten än att spy ur dig skit om vad andra har för åsikter, eller är det en hobby du har?

Och förresten, din lilla jävla snorvalp, vem kallar du "högstadieelev"? Du beter dig själv som en emo-kid i försök att få uppmärksamhet. Kanske dags att växa upp?

Sluta dumma dig Desmin. Klart som fan det spelar roll vem som använder uttrycket, särskilt eftersom du talade som om utvecklaren gjorde det.

Citat:

Att använda sig av "Left 4 Dead-dödare" i marknasföring, kunde lika gärna sagt "Vi har absolut ingen som helst fantasi så vi kopierer rakt av allt från ett annat spel och hoppas att vår skit säljer bättre".

Citat:

Vad jag försökte säga med min post, med ett sarkastiskt tonfall, var att lägga till "-dödaren" som sälj argument inte alltid fungerar vidare bra. Eller hur gick det med spel som AoC och WAR som båda skulle bli så kallade "WoW dödare"?

Om du inte förstår vad du säger i de posterna är det ännu värre än om du bara är glömsk. Och det är fö. du som inte kommenterar nyheten, utan något runtomkring den.

Medlem

Som de flesta andra säger:
Ofta det kommer bli en L4D-dödare när det är Wii-exklusivt. Ett skämt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar