Warhammer 40K: Space Marine officiellt

Robot
Warhammer 40K: Space Marine officiellt

Hade hoppats på att Homeworld 3 skulle vara Relics nästa projekt så lite besviken är man allt. Ska bli kul att se hur de klarar sig som actionproducent, senast jag minns något liknande var när Creative Assembly gjorde Spartan: Total Warrior (ist. för Total War), som var hyfsat bra.

Hoppas de skrotar overkill-skiten och bolters ineffektivitet som THQ stod för

Inaktiv

Är det fortfarande en God of War-klon som det tidigare projektet?

Medlem

sweet, har vetat om det här spelet rätt så länge nu, samt sett en tidig conseptvideo http://www.youtube.com/watch?v=mbjbbzOrCIg

Jag hoppas verkligen på det här spelet

Skrivet av ForrestFox:

sweet, har vetat om det här spelet rätt så länge nu, samt sett en tidig conseptvideo http://www.youtube.com/watch?v=mbjbbzOrCIg

Jag hoppas verkligen på det här spelet

Skrivet av ForrestFox:

dvs ännu ett sunkigt spel, vänt mot tolvåringar, som kommer vara fult, ha dålig kontroll och bara finnas till Wii för att de vet att ingen som äger en PC, Xbox360 eller PS3 skulle köpa skiten

Den där konceptvideon är ungefär din kommentar där inkarnerad. Fyi.

Medlem

action rollspel, låter nice

Medlem

orks? igen? varför inte Tau? eller Tyranids?

men annars, bra att den andra titeln blev skrotat, ingenting kändes rätt där.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Thumba:

orks? igen? varför inte Tau? eller Tyranids?

men annars, bra att den andra titeln blev skrotat, ingenting kändes rätt där.

så jävla rätt thumba.. men tänk såhär, om de kör med orks så finns de iaf mindre risk för att de drar in Dark Eldar i skiten hade de dragit in tau hade de nog känts lite som Firewarrior ;P
sen kan du räkna med en twist, orkerna brukar ju va startmotståndarna sen kommer de en annan ras som e bigger badder stronger

Medlem

Relic drar Warhammer 40 000K:s namn i smutsen


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av wiklund:
Skrivet av Thumba:

orks? igen? varför inte Tau? eller Tyranids?

men annars, bra att den andra titeln blev skrotat, ingenting kändes rätt där.

så jävla rätt thumba.. men tänk såhär, om de kör med orks så finns de iaf mindre risk för att de drar in Dark Eldar i skiten hade de dragit in tau hade de nog känts lite som Firewarrior ;P
sen kan du räkna med en twist, orkerna brukar ju va startmotståndarna sen kommer de en annan ras som e bigger badder stronger

jo de brukar ju sluta på de viset i de flesta 40k titlar.

men jag personligen hade hellre velat sett hela Battle for Macragge, Damocles Crusade, helvetes slagfälten från 13th Black Crusade eller rent utav the Great Crusade.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Väntar med spänning, gillar WH40k skarpt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Ser ju asballt ut!;)
Detta blir nog ett solklart köp;P

Medlem
Skrivet av wiklund:
Skrivet av Thumba:

orks? igen? varför inte Tau? eller Tyranids?

men annars, bra att den andra titeln blev skrotat, ingenting kändes rätt där.

så jävla rätt thumba.. men tänk såhär, om de kör med orks så finns de iaf mindre risk för att de drar in Dark Eldar i skiten hade de dragit in tau hade de nog känts lite som Firewarrior ;P
sen kan du räkna med en twist, orkerna brukar ju va startmotståndarna sen kommer de en annan ras som e bigger badder stronger

Bigger, badder, stronger... än Orks?

Enda jag kan komma tänka på är Necrons. Dem flesta skulle säkerligen säga Tyranids, men dem är knappast lika starka som Necrons.

Medlem
Skrivet av Jonlissla:
Skrivet av wiklund:
Skrivet av Thumba:

orks? igen? varför inte Tau? eller Tyranids?

men annars, bra att den andra titeln blev skrotat, ingenting kändes rätt där.

så jävla rätt thumba.. men tänk såhär, om de kör med orks så finns de iaf mindre risk för att de drar in Dark Eldar i skiten hade de dragit in tau hade de nog känts lite som Firewarrior ;P
sen kan du räkna med en twist, orkerna brukar ju va startmotståndarna sen kommer de en annan ras som e bigger badder stronger

Bigger, badder, stronger... än Orks?

Enda jag kan komma tänka på är Necrons. Dem flesta skulle säkerligen säga Tyranids, men dem är knappast lika starka som Necrons.

Finns inget som är "Bigger, badder, stronger" än orcs, däremot finns det ganska många som är smartare

Inaktiv

En annan preview här:
http://www.eurogamer.net/articles/warhammer-40-000-space-mari...

Inte mycket mer info direkt eftersom de inte vill avslöja mer om spelet, men finns ett par intressanta saker i artikeln ändå.

Medlem
Medlem

OMG vad äg det här skulle kunna bli äg. Dawn of War är bland mina absoluta favoritlir så om Relic klarar av att göra något bra av det här blir jag överlycklig.

1
Skriv svar