Excorcism på live tv.

Youtube-proffs
Excorcism på live tv.

Såg ett intressant klipp på nätet angående en dam från Honduras som tydligen har 3 demoner i sin kagge. Eller nu är det 2, dem fick ut en.

Jag har sett filmer och liknande angående exorcismer och det finns "based on a true story" filmer också.

Vad tror ni? Är detta sant?

Själv är jag lite skeptiskt alltså. Men det kanske bara är jag.

http://www.liveleak.com/view?i=00c_1221518004


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Medlem

Ja vad ska man tro... Det finns ju prellar som jobbar med exorcism på riktigt... fast å andra sidan så tror ju kristna på att Gud skapade jorden också.

Jag har en demon i min mage också... han skriker somfan när jag är hungrig... kanske dags att ringa en präst?

Medlem

Det finns ju folk som inbillar sig att jesus har pratat med dom, eller att dom rentav är kristi brud. Då finns det säkert folk som får för sig att de har en demon inuti sig och slänger sig runt i sängen.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Jag brukar också ha demoner i magen efter en hård fredagskväll.

Inaktiv

I detta specifika fall är det ju stenåldern.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

Looks like a case for Constantine


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Brukar känna likadant efter tantens matlagning. :s

Medlem

Själv är jag övertygad om att jag har demoner i mina skor, iallafall när dom har vart på i ett antal timmar och ska av.8)


signatur

SNAFUBAR - Situation Normal: All Fucked Up Beyond All Repair/Recognition

Medlem
Skrivet av båtsman:

Det är bullcrap.

Exakt. Och det här med "based on a true story" är bara för att få folk att tro på det.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Trodde att Penn & Teller skulle komma fram där nånstans


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

hahahaha, Polish du kan ju inte vara på riktigt, levererar gång på gång.

Medlem

Om man kallar restprodukterna av att äta mexikansk mat för demoner så, ja då är jag med på noterna


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Demoner är träd i mörkret


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av båtsman:

Det är bullcrap.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Inte en chans...

Det måste vara minst åtta demoner i den magen. Hade jag varit demon hade jag med stuckit till en annan mage om en massa prällar hängde utanför och gapade om Jesus. Vem orkar med det?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Castor, du har en poäng, men det är fortfarande bullcrap då demoner och annat sådant endast existerar i le France.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

klart det är bullcrap. Man hör ju en tant som viskar åt demonerna när dom kommuniserar


signatur

Det här är en signatur

Inaktiv

Scenen ur constantine:
http://www.youtube.com/watch?v=1n7iEYbPiG0
Killen har filmat sin TV men i alla fall. Det ni ska se börjar 4:40 och slutar 8:50


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Bara jag som tycker att hennes mage är skitrolig? Ser ju ut att vara full med vatten.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

1
Skriv svar