Konst på väggen

Flakmonkey
Konst på väggen

Sedan jag flyttade in i min lägenhet har det varit väldigt kalt på väggarna. Visst jag har satt upp min inramade Breakfast at Tiffanys- och Tintin-affisch men annars har det bara varit vägg. Nu är jag inte en sån som vill fylla alla väggar med tavlor, affischer, etc men det kändes faktiskt lite kalt på sina ställen och då speciellt i vardagsrummet. Tack vare min kära granne och hennes syster gör det emellertid inte det längre. Jag fyllde ju nämligen år i veckan och då fick jag av dem en bild på Golden Gate-bron på duk som jag verkligen verkligen gillade och nu sitter den på väggen. Passar in riktigt bra i lägenheten tycker jag och även om många säkerligen tycker det är tråkigt med grått, svart, rött och vitt så kan jag bara säga att det är min lägenhet och jag får ha den hur tråkig jag vill - sådeså! Och jag har ju faktiskt börjat få till lite växtlighet här också för att ge det hela lite mer liv

[ia=21856; large]

#blogg

Konst på väggen

Tråkigt? Knappast! Jag tycker det ser riktigt bra ut, av det man ser på bilden i alla fall.

(Förövrigt var jag på FZ-resa förra veckan och fick möjlighet att se Golden Gate-bron på plats... för andra gången)

Flakmonkey

Hehe tack jag gillar det iaf och det är väl ändå huvudsaken

San Fransisco åp FZ-resa? Så långt fick man ju aldrig åka på min tid... eller iaf inte jag... fasen va orättvist!!

Haha, du får väl dra lite i Tompa då när han kommer tillbaks!

Men ja, jag flyttade just till ny lägenhet själv och även där är det hyfsat mörka, neutrala färger. Jag gillar det, även om jag också lär pynta med någon tavla eller liknande när man hittar något passande. Men personligen tycker jag att stilrent går före att ha massa plotter och prylar överallt... det är iaf inte min smak. Vissa kanske tycker det är lite tråkigt... men jag tycker det är snyggt!

1
Skriv svar