Natural Selection 2 teasar vilt

Robot
Medlem
Natural Selection 2 teasar vilt

Det ser helt underbart ut!


signatur

Rädda träden, ät en bäver!

Medlem

Okej, Impossible Creatures möter Turok/Jurassic Park?
Kan bli kul, kan bli kalkon, återstår att se

Medlem

Natural Selection har körts många timmar på min dator, äntligen släpps det ut något om NS2. Ser verkligen fram emot denna höst.

Medlem

Sweet! Hade nästan gett upp hoppet om NS2. Hoppas bara dem kan förbättra balansen något; i NS tenderade det ofta att bli att det ena laget tog ledningen från början och sedan var det kört för det andra laget... Blev bara en enda lång spawnrape efter det...

Medlem

Fyfan va niiiiice.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Inaktiv

omfg NS2 går att förhandsboka nu.

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Sweet! Hade nästan gett upp hoppet om NS2. Hoppas bara dem kan förbättra balansen något; i NS tenderade det ofta att bli att det ena laget tog ledningen från början och sedan var det kört för det andra laget... Blev bara en enda lång spawnrape efter det...

Ja och nej, det fanns balans problem men tack vare micromoddarna och het commander och initiativtagare i aliens kunde det bli några förträffliga matcher. Synd att klancommunityn var obefintlig dock.

Saxxat från hemsidan:

"The hallway and alien footage shown in this movie was filmed entirely in-engine and showcases one of the playable classes - the "Onos"."

"SYSTEM REQUIREMENTS:
1.2 GHz Processor, 256MB RAM, a DirectX 9 level graphics card, Windows Vista/2000/XP, mouse, keyboard and an internet connection."

Preorder standard edition ligger på $19.95


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Ni som säger att ni trodde spelet var dött, eller hade tappat hoppet borde ha gått till deras hemsida där dom släpper lite information helatiden, inklusive om deras pengar


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

Ge mig Gloom 2!
Eller en Re-make med ny motor Dock utan de flygande tramset å nya kanonerna

Medlem

ahh gloom, det var badass!!

Medlem

NICE! FY GALET VAD JAG HAR LÄNGTAT!

Ska LÄTT förhandsboka!

Medlem

Wow egen grafikmotor, de är inte dåliga

Medlem

Förbeställt special-edition, fastän jag skiter i alpha, beta, gamma-tester? Sånt här ska sponsras. Spelar än idag NS1

Medlem

Eheh, skön trailer gillade F4'an på dörren. För de som inte vet; F4 = ragequit till lobby.

Medlem

NS var coolt fast jag saknar fan Firearms mod som fanns till HL 1

Medlem

Ettan var för krånglig att sätta in sig i tyckte jag när det begav sig, ska ge tvåan en chans nu när jag mognat

Medlem
Skrivet av Flesheater:

ahh gloom, det var badass!!

ÄR badass, om jag får be.

Finns fortfarande en liten dedikerad grupp som spelar det.

On topic: Ser sjukt snyggt ut med tanke på de låga systemkraven. Hoppas att de inte balanserar sönder det denna gången så vi som någon annan sa i denna tråden får se att vinnaren blir klar efter bara 5 minuter i 9 av 10 matcher.

Medlem

Spelade NS originalet som en galen man back in the day, det var tider det! Ser fram emot tvåan enormt mycket, ser verkligen badass ut.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

inte testa NS, men jag hade planer på det när det var "nytt". tittar på denna, och tänker, co-op hade varit tufft, ala left4dead.

Medlem
Medlem

jag tycker coop är grejen numer, lr ja, det har alltid varit. vad kan vara roligare än singleplayer med polarn/polarna jag tycker alla fps iaf borde ha coop from nu, finns inget som är mer värt pengarna utom möjligtvis just battlefield då


signatur

//monster

Inaktiv

Ser ut som Doom3.

Medlem
Medlem
Skrivet av DeKvittar:

Synd att klancommunityn var obefintlig dock.

Det fanns väl en hel del klaner som spelade. Jag tyckte matcherna var alldeles underbara i alla fall!

Medlem

Awesome! Lirade NS som fan förut, en av de roligaste av moddarna till HL tycker jag.

Medlem

Springer även en skulk om man kollar vänster om onosen när den kommer in.

1
Skriv svar