Gamecontrol.se

Inaktiv
Gamecontrol.se

gamecontrol.se

Yes, ville göra FZ.se användarna medvetna om sidans existens. Och avfärda den nu inte bara för att det redan finns ett gäng liknande sidor.

Handlar i slutklämmen om vad sidan (teh people behind) levererar. Relativt nystartad sida men tycker redan nyhetsbiten har kommit igång rätt bra, vidare kommer en massa annan intressant och för sidan exklusiv material. Utöver det vanliga, recensioner, krönikor, artiklar etc så planeras även diverse intervjuer såklart.

Nämnas kan även att sidan kommer att innehålla något ännu mer exklusivt och för formatet (svensk spelsida) väldigt unikt.

Håll koll på sidan för att få reda på vad!

Avfärda helst inte detta inlägg som spam heller då jag tagit mig god tid att skriva detta just nu och knappast anser det vara spam av något slag. Givetvis går det inte att komma ifrån att det är reklam för sidan, men det blir vad man gör det till.

Medlem

^- Men reklam är ju otillåtet enligt reglerna på FZ, så vad säger det om er då ni struntar i andras sidors regler?

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Men reklam är ju otillåtet enligt reglerna på FZ, så vad säger det om er då ni struntar i andras sidors regler?

Medlem

Jag vet inte vad nmnhm säger, men jag vet vad vi på fz kan säga tillbaka till dom!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

1
Skriv svar