Om det fanns en all-i-ett konsol - skulle ni köpa den då?

Medlem
Om det fanns en all-i-ett konsol - skulle ni köpa den då?

Ja , jag läste om nyheten om superkonsolen som uppenbarligen var en bluff. Men då slog tanken mig;

Om det fanns en masking som var komatibel med låt säga PS3, X360 samt Wii spel , skulle ni köpa den då?

Låt säga att den kommer i ett standard utförande med en vanliga av kabel , strömsladd och konsolen för kanske 6500;-

Lägg sedan till diverse tillbehörs paket så som 360 Kontroller , Ps3 kontroll och alla muppiga wii prylar , man får liksom välja lite som man vill eller vilka tillbehör man vill köpa.

Tanken slog mig att det vore ju praktiskt och så, men ganska tråkigt.

Medlem

Det hade varit väldigt praktiskt iaf.

Medlem

Nix. Den extra kostnaden hade inte varit värt det, då det finns väldigt få spel exklusivt på ps3/wii som intresserar mig.

Medlem

Då hade jag köpt en PC istället.

Medlem
Skrivet av erge:

Då hade jag köpt en PC istället.

Samma här.


signatur

SNAFUBAR - Situation Normal: All Fucked Up Beyond All Repair/Recognition

Medlem

Skulle antagligen inte ha råd, men hade jag haft pengarna så hade jag lätt köpt en!

Medlem

Det skulle jag definitivt göra.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Nej inget för mig är helt nöjd med min 360:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Har redan en PS3, varför skulle jag vilja pröjsa för en maskin som innehåller två andra sämre konsoller?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av BULP:

Har redan en PS3, varför skulle jag vilja pröjsa för en maskin som innehåller två andra sämre konsoller?

För att du har missuppfattat det hela. PS3:an är sämre.

Var bara tvungen när det kommer så korkade inlägg hela tiden.

Medlem

Du är bara avundsjuk


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Inaktiv

Meh, smaken är som baken. Alla tycker olika..


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

Medlem

Men det skulle ju inte skada att få ha hela baken:D


signatur

SNAFUBAR - Situation Normal: All Fucked Up Beyond All Repair/Recognition

Medlem
Skrivet av Snafubar:

Men det skulle ju inte skada att få ha hela baken:D

Fråga mig inte varför men jag läste först ditt inlägg som "men det skulle inte skada att få ta hela i baken".

Medlem

Skulle nog köpa en


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av erge:

Då hade jag köpt en PC istället.

Samma här.

Medlem

Nej.

Speciellt inte den man såg i samband med bluffen den var riktigt ful, det var dessutom helt uppenbart att den var ihopsatt av skräp...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Beskrev du nyss en dator?

Medlem
Skrivet av Crunchy:

Beskrev du nyss en dator?

Vart det mig ni tilltalade?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Medlem

en dator som kan emulera 360, ps3 och wii skulle nog kosta lite mer än 6500:- i och för sig...

Medlem

Eh...JA!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Alltså, det jag fiskade lite efter var "märkes trohet" . Ungefär som man oftast äger kanske en Volvo eller BMW hela livet. Men om det gick att få allt i ett, skulle det inte ta lite utav känslan ur konsolen?

Medlem

Ett problem med en sådan super-konsol måste ju vara konkurrensen. Snacka om monopol...


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Om en sådan sak nu gick att göra vad skulle någon vinna på att hålla fast vid sin 'trabant' eller 'yugo'?

Blind trohet till ett underlägset märke när det inte längre handlar om ekonomi känns lite som religion(på ett dåligt sätt, som oftast när religioner kommer in i bilden).

Varför skulle känslan försvinna för att man får ALLA möjligheter? Det är väl troligare att känslan på riktigt skulle infinna sig, att välja och vraka mellan alla de bästa titlarna på varje supportad plattform vore ju en önskedröm för alla utom de mest rabiata och trångsynta 'troende'.

Medlem
Skrivet av xhosa:

Alltså, det jag fiskade lite efter var "märkes trohet" . Ungefär som man oftast äger kanske en Volvo eller BMW hela livet. Men om det gick att få allt i ett, skulle det inte ta lite utav känslan ur konsolen?

Jag känner inte någon "trohet" till något märke - skulle det komma ett nytt märke med en ny konsoll, vi kan kalla den... Hayazzo, så skulle jag inte köpa den förrens den etablerat sig på marknaden med en massa spel och tillbehör.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Uhm, skulle man använda trohet till ett märke så skulle väl många sitta med en snes nu va?


signatur

SNAFUBAR - Situation Normal: All Fucked Up Beyond All Repair/Recognition

Inaktiv
Skrivet av Snafubar:

Uhm, skulle man använda trohet till ett märke så skulle väl många sitta med en snes nu va?

Min bästa kompis mest avancerade konsol är en Snes, vi älskar den och spelar den varje gång vi är hemma hos honom.


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

Medlem
Skrivet av BULP:

Har redan en PS3, varför skulle jag vilja pröjsa för en maskin som innehåller två andra sämre konsoller?

Meh,, mega suck.

absolut! köpa en och få 3! kan de bli bättre?


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Jag skulle definitivt köpa den !


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

12
Skriv svar