Homefront - Kaos Studios nya actionspel

Robot
Medlem
Homefront - Kaos Studios nya actionspel
Skrivet av FZ.se:

John Milius

Kewlt.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

coolt, blev aldrig av att testa fuel of war men fasen verkar som deras nyaste har kmr ha en spannade story

Medlem

Den fiktiva storyn utspelar sig tio år efter att ekonomin i USA totalhaverat och Nordkorea tar sin chans att invadera landet.

Är det bara jag som tror att det här kan bli ett möjligt framtids scenario?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag hoppas då verkligen att det här blir bättre än F:FoW som i min mening var riktigt dåligt.

Medlem
Skrivet av Arvid:

Jag hoppas då verkligen att det här blir bättre än F:FoW som i min mening var riktigt dåligt.

Tyckte deras förra var riktigt bra! Kul som satan att få köra mini stridsvagn och de andra fordonen. Konstigt att inte fler spelar det än battlefield måste jag säga.
Däremot skulle jag vilja att de skipade multiplayer stilen i singel player!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Hahahaha, Nord Korea invadera något land över huvudtaget? Missförstå mig inte nu men ett land som inte har någon infrastruktrur, kassa landstyrkor beväpnade med hand-me-downs från kina, föråldrat flygvapen, i princip obefintlig marinkår och antik kärnvapen teknologi är inte något som är i stånd med att invadera ett skit. Landet har inga möjligheter till framtida expansion och dess teknologiska efterblivenhet är alldeles för långtgånget. Kan man inte välja att expandera på något nytt? Indien/Pakistan konflikt som går åt helvette eller varför inte något om ett amerikanskt nytt inbördeskrig? E fan trött på att skjuta på klyschigt jävla skräp som amerikanska spelföretag pumpar ur sig. Skulle vilja se ett spel med sjysst story om en framtida Stor-europeisk federation mot USA eller nåt.

Medlem
Skrivet av bhm.dhn:

Hahahaha, Nord Korea invadera något land över huvudtaget? Missförstå mig inte nu men ett land som inte har någon infrastruktrur, kassa landstyrkor beväpnade med hand-me-downs från kina, föråldrat flygvapen, i princip obefintlig marinkår och antik kärnvapen teknologi är inte något som är i stånd med att invadera ett skit. Landet har inga möjligheter till framtida expansion och dess teknologiska efterblivenhet är alldeles för långtgånget. Kan man inte välja att expandera på något nytt? Indien/Pakistan konflikt som går åt helvette eller varför inte något om ett amerikanskt nytt inbördeskrig? E fan trött på att skjuta på klyschigt jävla skräp som amerikanska spelföretag pumpar ur sig. Skulle vilja se ett spel med sjysst story om en framtida Stor-europeisk federation mot USA eller nåt.

+1

Det enda någorlunda realistiska scenariot vore om dom invaderade Sydkorea, eller möjligtvis Kina.

Men NK över stilla havet till USA? LOL

Medlem

värt att notera är att manus författaren ligger bakom ett annat alster i filmvärlden med liknande tappning.

http://www.imdb.com/title/tt0087985/


signatur

Signalmatros på HMS Visborg

Medlem
Medlem

Fuel of war var ett riktigt b-spel. Grafik och ljud är som bf1942 och spelet är verkligen kasst. Något som skulle kunna följa med i happy meal. Iofs kostade det mig 10kr men jag är arg att jag tog mig tiden att installera och patcha typ 6 gigabyte.
Kaos har MYCKET kvar att lära, tror inte att de har lärt sig än hur man gör spel, det brukar ta tid.

Medlem
Skrivet av Sshaddoww:

Fuel of war var ett riktigt b-spel. Grafik och ljud är som bf1942 och spelet är verkligen kasst. Något som skulle kunna följa med i happy meal. Iofs kostade det mig 10kr men jag är arg att jag tog mig tiden att installera och patcha typ 6 gigabyte.
Kaos har MYCKET kvar att lära, tror inte att de har lärt sig än hur man gör spel, det brukar ta tid.

Du vet att de är skaparna bakom en av tidernas populäraste moddar?
Grafiken var dessutom rätt okej när spelet kom ut, ljudet däremot är väl inte i toppklass.
Men för att vara ett första spel från ett par vanliga moddare så är det inte illa pinkat!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar