Robot
Infamous

Infamous är utan tvekan ett av vårens stora spelsläpp. Sony och Sucker Punch har satsat massor av pengar på såväl utveckling som marknadsföring, och med all rätt. Det är verkligen ett riktigt bra actionspel som kommer ge dig många speltimmar under sommarens regniga (eller soliga, om du inte kan hålla dig) dagar.

#infamous, #grand-theft-auto-iv


Medlem
Infamous - sommarens hetaste action?

Demo? Fan det har jag missat. Någon som har testat?


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Fick spelet igår, fastna hela kvällen framför det. Skitkul spel, som vanligt när jag spelar ett spel blir jag tvärond direkt och dödar alla oskylldiga jag kan hitta

Medlem

Delvis detta och mer Uncharted 2... Trodde inte dagen skulle komma, men ett aningen sug efter en ps3 har börjat gro.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Grymt spel! Köpte det idag, riktigt bra spel!

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Demo? Fan det har jag missat. Någon som har testat?

Jorå, demot är schysst och ganska stort! Du kan freeroama en del men uppdragen är kul att utföra, du börjar med full max i många krafter så det är bara att gå bärsärk hur du vill!

Bra recension, men jag har en fråga till recensent Tomas; går det precis som i GTA att spela vidare på samma sparing efter att main-storyn är avklarad eller bör man ha en save beredd om man vill fortsätta? Antar att det är som i GTA men alltid bra att veta

Ser framemot att köpa liret när jag kommer hem från Staterna!


signatur
Avstängd

Fick det igår och som jag sa förut så är det otroligt kul, friheten att kunna klättra överallt är oslagbar. Rättvist betyg då grafiken är helt okej men kunde varit bättre, dock kanske de valde att gå efter att de ska flyta på bra.

Medlem

Oooh! Skit med tentor, är sååå sugen på detta!
Nästa vecka, då jäflar!

Medlem

Asch, tänk om man hade en sån där svart låda nu, vad glad man hade blivit [Sätt in passande smiley själv :P]

Medlem

Bara jag som får grymma framedrops medans man jagar pundare på taken?

Väldigt likt Crackdown till 360 dessutom om man tar bort lite superkrafter här och där. spelet är nog värt runt 80% på min skala ungefär där jag placerar Crackdown.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Bara jag som får grymma framedrops medans man jagar pundare på taken?

Väldigt likt Crackdown till 360 dessutom om man tar bort lite superkrafter här och där. spelet är nog värt runt 80% på min skala ungefär där jag placerar Crackdown.

Måste säga att under de fem timmar jag spelat hittills har jag inte stött på någon framedrop alls.

Medlem
Skrivet av Nielsen:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Bara jag som får grymma framedrops medans man jagar pundare på taken?

Väldigt likt Crackdown till 360 dessutom om man tar bort lite superkrafter här och där. spelet är nog värt runt 80% på min skala ungefär där jag placerar Crackdown.

Måste säga att under de fem timmar jag spelat hittills har jag inte stött på någon framedrop alls.

Hupp, får testa med att ta bort Installationen och lägga in den igen. Annars är någon av oss grymt okänslig eller grymt överkänslig mot det. Finns ju många som är helt övertygade om att GTA4 till konsol har bra framerate och aldrig drabbas av framedrops.

Medlem

PC! Varför glöms PC:n bort för sådana här spel...

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Nielsen:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Bara jag som får grymma framedrops medans man jagar pundare på taken?

Väldigt likt Crackdown till 360 dessutom om man tar bort lite superkrafter här och där. spelet är nog värt runt 80% på min skala ungefär där jag placerar Crackdown.

Måste säga att under de fem timmar jag spelat hittills har jag inte stött på någon framedrop alls.

Hupp, får testa med att ta bort Installationen och lägga in den igen. Annars är någon av oss grymt okänslig eller grymt överkänslig mot det. Finns ju många som är helt övertygade om att GTA4 till konsol har bra framerate och aldrig drabbas av framedrops.

Ja att ljuga för sig själv på det viset och hävda att GTA4 flyter smidigt, gör jag inte

Medlem

Låter som ett riktigt, riktigt bra spel. Synd bara att man inte har PS3.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Detta spelet hade jag velat ha på PC. Har en PS3 men jag köper inga spel för dom sjuka priserna. Iom att det ser ut att vara ganska snabbt gameplay så hade nog gamepaden hamnat i skallen på någon kärring utanför fönstret ganska snabbt ändå.

Medlem

Blir att åka till storstan och handla detta då små affärerna här inte har det hemma grrrrr...

Medlem

Då vet jag att jag ska köpa detta spelet också
(senare då) har mycket annat att spela och så väntar jag på att priset ska gå ner)


signatur

Rawr

Medlem

Sommarens hetaste lir?
Nejtack inte för min del det blir Arma 2 & Rise of Flight.

Medlem

sådana här spel e gjorda för konsol, skulle lugnt köpt det om jag hade en ps3:a


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

"Plus att du inte avlivar motståndarna när du skjuter ner dem, utan kan välja om du vill döda dem eller bara låsa fast dem med elhandfängsel."

Jo dom dör också, inte alltid dom överlever så man får chansen att "välja".

Inaktiv

Andra gången jag känner saknad efter en konsol.

Första gången var fabel 2.

Inaktiv

Detta kan bli kul.

Medlem

Inte den som är den men.

"Men det är inte grafiken som gör Infamous till vårens/sommarens bästa actionspel."
Som då alltså får 4/5
medan Bionic Commando fick 5/5

Medlem
Skrivet av haido:

Inte den som är den men.

"Men det är inte grafiken som gör Infamous till vårens/sommarens bästa actionspel."
Som då alltså får 4/5
medan Bionic Commando fick 5/5

Olika recensenter får jag påpeka då.

Medlem

Det får man skaffa helt klart, har inte ångrat en sekund att man skaffade ps3 igen, 360n har ett tjockt lager damm på sig, och så lär det förbli.

Medlem

Köpte det idag! EPIC!

Inaktiv

Jävlar.. ser bra ut

Medlem
Medlem

redmac approves this review


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

123
Skriv svar