Battleforge numera gratis

Robot
Medlem
Battleforge numera gratis

Verkar som spelet inte höll måttet så dom gjorde det gratis spel då.

Medlem

Nice det här ska testas!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Det känns så ironiskt på något sätt med gratisspel. När de kostar 400:- är man intresserade av dom, men när de plötsligt blir gratis så orkar man inte ladda ner det. Jag vet inte varför jag känner så, men så är det.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Gratis är gott:P

Medlem

Gratis är gott.

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Verkar som spelet inte höll måttet så dom gjorde det gratis spel då.

Nja, jag tror mer att det handlar om att de kanske tänker mer långsiktigt och ger fler spelare chansen att köpa boosterdecks. Mna skulle ju kunna likna det vid att förlänga livstiden på spelet och på så vis få sålt ännu fler boosterpacks under en ännu längre tid.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Nämen vilken överraskning! Då ska jag tanka hem och testa.

Medlem
Medlem

Var med i betan och måste säga att detta spelet är riktigt kul. Blir nog till att spela lite igen då

Inaktiv

Trevligt trevligt! Testade demot och var imponerad. Men när det gällde att pröjsa ganska mycket för startpaketet och sen stå där med en hop värdelösa kort....nej.

Nu ger jag det en chans igen.

Medlem

Yikes, 2.7gb. Kanske värt att nämna i nyheten?

Konstigt drag av EA att först försöka ta betalt för spelet + boosterpacks. Men kul att man kan testa spelet iaf.

Medlem

körde betan gillade det, ska dra ner det

Inaktiv

Najs, tar och dl:ar det på dirren.

Medlem

Var nog planerat från början, sälja det när det var helt nytt sen släppa det gratis för resten å hoppas på att de köper korten
Typ samma som Magic the Gathering gjort ju

Medlem

Är det bara jag, eller käkar deras hemsida upp 50% utav min processor?

Medlem

Hej vänta, skickade inte jag ett tipstack också?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

ganska kul spel, men själva RTS momentet var ett av de enklare.
Däremot älskar jag att sitta och pula ihop olika lekar. Hoppas de kommer släppa en patch som låter oss spela med upp till 40 kort så småningom

Medlem
Medlem

Gratis är ju alltid gott så

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Jonlissla:

Är det bara jag, eller käkar deras hemsida upp 50% utav min processor?

Nej, den laggade till rejält direkt jag aktiverade JavaScript på sidan... speciellt då man tryckte på Download... måste vara taskigt kodat.

Medlem

Inte 100 % min typ av spel, men det är helt ok och kommer ju att roa mig ett tag i alla fall. Kanske länge nog för Empire att hinna uppdateras, om man har lite tur.

1
Skriv svar