En ny FZ WTF?! - WTF?!

Robot
Medlem
En ny FZ WTF?! - WTF?!

WTF?!

Medlem

nice, har saknat en bra sökfunktion

Medlem

Toppen plus att omväxling förnöjer:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Och sakta men säkert byter Fz till designen med den där hemska top menyn /cry

Inaktiv

Tänkte detsamma McBeaver

Medlem

Trevligt, trevligt. Mycket trevligt. :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Grymt bra förbättring från förra WTF!

Medlem

Det är inte tydligt hur man sätter betyg, är det bara att klicka på betygsraden?

Sedan så är det väldigt omständigt att klicka för att läsa kommentarerna, ingen länk upptill och länken är under kommentarerna men inte längst ned. Man kan alltså inte klicka typ End för att komma längst ned på sidan och klicka utan man måste scrolla upp en bit till.

Väldigt snyggt annars, ser fram emot övergången till topmenyn.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Härligt den nya layouten kommer bli awesome!


signatur
Medlem

Ser väldans fräscht ut!

Inaktiv
Medlem

amen wtf? lansera bara hela sajten istället, wow-faktorn har redan blivit 100ggr mindre än om det hade vart mer av en explosion.

Medlem

Röstsystemet på WTF?! är väldigt missvisande. Borde vara möjligt att se hur många som röstat för att veta om betyget verkligen är ett betyg man kan lita på.

Antikvitet
Skrivet av scroooge:

amen wtf? lansera bara hela sajten istället, wow-faktorn har redan blivit 100ggr mindre än om det hade vart mer av en explosion.

Vi lärde oss förra gången vi bytte utseende att det inte är någon vits att komma med det som en överraskning. Vi vill att besökarna ska få en chans att sakta vänja sig vid övergången, vilket nu blir möjligt.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Fint med en sökfunktion men var ni tvungna att byta teckensnitt och öka till typ 18px storlek... wtf sidan får ju knappt plats på bredden i en 22 wide.

Medlem
Skrivet av McBeaver:

Och sakta men säkert byter Fz till designen med den där hemska top menyn /cry

Jag trodde inte jag skulle gilla den, men nu när jag tryckt lite på länkarna ser jag att det är jättebekvämt och superenkelt att hitta till allt.
Jag har ju varit den som kollat igenom menyraden 1000ggr för att hitta det man inte använder varje dag och det har tagit en liten stund men nu blire mycket lättare.

Medlem

Snyggt jobbat!

Inaktiv

Gillar nya "WTF" starkt, kommer besöka denna sektionen oftare nu.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Antikvitet
Skrivet av Lasrod:

Röstsystemet på WTF?! är väldigt missvisande. Borde vara möjligt att se hur många som röstat för att veta om betyget verkligen är ett betyg man kan lita på.

Nu är det förtydligat på de enskilda sidorna. Däremot inte på listan, där råder principen less is more.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Ngn kommentar från FZ ang det som jag skrev?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Personligen kollar jag aldrig WTF är här för spel relaterat.

Nya FZ designen gillar inte jag som kör på plasma med 1024x768 kanske därför, skulle hellre se en blanding med nuvvarande och nya och med bättre menyer med tydliga knappar.

Antikvitet
Skrivet av conthox:

Ngn kommentar från FZ ang det som jag skrev?

Det är åtgärdat, åtminstone på de enskilda sidorna. Länk-baren kan vi inte klämma in så mycket i.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Riktigt nice, Längtar tills ni gör om alla avdelningar till den modellen


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av Azet:

Riktigt nice, Längtar tills ni gör om alla avdelningar till den modellen

+1

John--> Vi är redo för den nya layouten. På nåt sätt är den behagligare för ögonen också:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av conthox:

Ngn kommentar från FZ ang det som jag skrev?

Det är åtgärdat, åtminstone på de enskilda sidorna. Länk-baren kan vi inte klämma in så mycket i.

Toppen Jättebra nu, både lätt att komma till kommentarsidan och tydligt ang betygen ny. Snyggt


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar