Mafia II släpps nästa år

Medlem
Mafia II släpps nästa år

Aargh! Nej, inte detta spelet också, först Heavy Rain och nu Mafia 2...:\


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

NEEEEEEEJ


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Suck.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

ser detta som en bra sak, det dom visade upp i gameplay väg såg ju ut som skit.. så då får dom lite mer tid att fixa upp spelet.

Medlem

Det var inte precis oväntat.

Medlem

Bra att de inte rushas ut, mafia ska få den tid det behöver.

Medlem

Aja, bra för min ekonomi, ska köpa MW2, NHL och NFL 10, OpFlashpoint 2 med flera i höst så. Jag klarar nog mej.

Medlem

Oavsett motståndet som skjuts över till 2010 kommer ändå Mass Effect 2 bli nästa års spel.

Någonstans får man nog se det som en bra sak att spel skjuts upp. Förhoppningsvis görs det för att få mer utvecklingstid och finslipa det hela, mer än att ge ytterligare gnutta desperat tid för att lugna ett kaos, då är det ju inte bra på något sätt.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Synd Såg verkligen fram emot att få spela spelet i år.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ja, det är inte speciellt kul när man får veta detta. Men det är inte så konstigt när det är många som har klagat på hur det nuvarande ser ut, även ifall det är pre-alpha gameplay.
Och som Fjorn sa att det kan bara båda gott när de skjuter upp spelet, speciellt när det är en sån tung titel som kräver mycket precision. (Och perfektion)
Hursomhelst så kommer vi iallafall se hur det ligger till i nuläget på E3.
Så vi får hoppas att vi får något smaskigt att tugga på medans vi väntar på 2010 slaget.

Medlem
Skrivet av asdfg:

Bra att de inte rushas ut, mafia ska få den tid det behöver.

Håller absolut med, det blir nog värt väntan. Dock så är det trist att man inte ska få spendera julledigheten med en solid dos Mafia som man hoppats.

/ LordDaimos

Medlem

HAHA PÅ ER!!

Men ja, som sagt så ser spelet otroligt dåligt optimerat ut i de filmerna som släppts, så det var nog lika bra.

Medlem
Skrivet av asdfg:

Bra att de inte rushas ut, mafia ska få den tid det behöver.

Så sant!

Medlem

Jag har väntat i sju år, så ett par månader extra spelar ingen större roll.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Men, varför då?


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

bättre senare så dom fixar dom mesta felen och så, än tidigt och man får ett buggigt spel som är tråkigt spela, menmen längtar som satan efter det hära liret!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Fack


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Nemo:
Skrivet av asdfg:

Bra att de inte rushas ut, mafia ska få den tid det behöver.

Så sant!

I second that emotion!

Medlem

NAJ, inte mafia. Får väl hoppas att slutprodukten blir så bra att man glömmer detta.

Medlem

Blir det lika tråkigt som ettan så kan jag vänta i all evighet.

Medlem

bara det blir bra så får de hålla på tills de är klara


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Nej! vad tråkigt, får lira igenom ettan igen

Inaktiv

Angående allt tjat om gameplay-videorna som behöver mer tid:

2K har sagt att det var filmer från ett mycket tidigt skede, därmed saknades HUD, animationer, effekter, bilkänsla osv.

Surt att dom skjuter upp det

Medlem

Bra att Mafia 2 blev försenat för att döma av det jag såg av gameplay filmen så har de fortfarande en del saker att fixa såsom bil fysik.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

NEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Medlem

Jag tycker nästan att det är bra att dom skjuter fram det. Tyckte inte att det såg så bra ut på gameplay trailern. Hoppas att dom får till allt

Längtat efter detta spel hur länge som helst så några månader till gör inte så mycket om spelet nu blir bra mycket bättre!

Medlem

Damn. nu när jag börjat lira ettan igen. Bara ettan är sjukt bra tycker jag. har väntat i år o dar på detta. skönt att dom skjuter upp det för att fixa till det lite.

Medlem

alltså, ja fett tråkigt. men ser ut som liret behöver mer tid...

12
Skriv svar