Mafia II släpps nästa år

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAA :):):):):):):):):):):):)
Då har jag mer tid att beta av min backlog.
Men allvarligt, vem trodde att Red Dead Redemption skulle släppas i år?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Om dom har med ett nytt racingmoment i detta spelet får det vara...

Medlem

Visst är det tråkigt med försenade spel, vill själv ha Mafia 2 otroligt mycket. Men jag väntar hellre längre på ett kanonbra spel än lite kortare tid på ett buggigt spel.

Kul nyhet angående ett nytt Gta 4 DLC förresten


signatur

Game long and prosper

Medlem

fattas inte LA Noir... eller vad de nu hette...
E de bara jag som vill se mer av det? :'(

Medlem

*Insert Darth Vader noo here| NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!

Jag vill ha Mafia 2! Resten skiter jag i! Dom spelen kan dom l'gga ner! Kanske man skulle ta och lira igenom första en gång till medans man väntar??

Top 5 världens bästa spel. Punkt slut.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem

Var inte så säker på att all tid läggs på Mafia 2. Kan det inte vara så att de senarelägger spelet just för att punga ut lite mer ur GTA? Expansionerna har ju inte börjat komma till PC ännu, vilket också kommer ge pluring i kassan. Vore ju synd att kannibalisera på sig själva så att säga. Och om de börjar bli färdiga med spelet kanske en del utvecklare går över till nya projekt medans Mafia 2 väntar på release.

Medlem

Jag tror för övrigt att detta är Take Twos marknadsplan sen de köpte upp Illusion Softworks. Först lite GTA, några expansioner som förlänger spelet och sedan när det börjar dö ut lanserar de Mafia. Under tiden Mafia är poppis utvecklar de GTA 5 som kommer lanseras någon gång 2011 och på det kommande expansioner. Sen dyker Mafia 3 upp 2013, och i slutet av 2014 kommer GTA6. Och så rullar det på tills öppna spelvärldsspel inte är poppis längre...

Medlem

På sätt och vis bra, detta ger mig lite mer tid o spara ihop till ett biffigt grafikkort, lär ju behövas om man vill spela detta.

12
Skriv svar