GTA IV expanderar igen i höst

Inaktiv
GTA IV expanderar igen i höst

va gay

Inaktiv

Nej, man behöver inget Guld-konto för att ladda ner episoden, eller något annat för den delen. Så det borde ni ändra.

Medlem

Men för fan fortfarande bara till 360?

Redaktör
Skrivet av anon_35747:

Nej, man behöver inget Guld-konto för att ladda ner episoden, eller något annat för den delen. Så det borde ni ändra.

Detta säger pressreleasen:

Citat:

The Ballad of Gay Tony will release on Xbox LIVE this fall for $19.99 or 1600 MS points and requires players to have Grand Theft Auto IV for Xbox 360 and Xbox LIVE membership to download.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Ravenwood:

Nej, man behöver inget Guld-konto för att ladda ner episoden, eller något annat för den delen. Så det borde ni ändra.

Detta säger pressreleasen:

Citat:

The Ballad of Gay Tony will release on Xbox LIVE this fall for $19.99 or 1600 MS points and requires players to have Grand Theft Auto IV for Xbox 360 and Xbox LIVE membership to download.

Jo, jag läste den. Medlemskap behöver inte betyda Guld. Jag har ett Silverkonto och kan ladda ner vad jag vill, det enda som krävs är MS-poäng.

Observera att jag lyckades ladda ner TLAD med silver-konto.

Inaktiv

Precis, icke guld, Silvermedlemskap (Live-Medlemskap), räcker!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Nu ångrar jag mig mer än någonsin att jag spenderade dyra pengar på GTA IV.

Show some love to non-xbox costumers, Rockstar!

Medlem
Skrivet av KEFF:

Nu ångrar jag mig mer än någonsin att jag spenderade dyra pengar på GTA IV.

Show some love to non-xbox costumers, Rockstar!

dom behöver pengar dom med, skuller på ms som betalar för det. kommer ifiörsig till andra platfformer om man bara väntar.

Medlem

det tog iofs ungefär ett år innan den första expansionen kom till 360, så kommer väl ta motsvarande tid innan de kommer till pc kan jag tänka mig

Redaktör
Skrivet av anon_35747:

Medlemskap behöver inte betyda Guld. Jag har ett Silverkonto och kan ladda ner vad jag vill, det enda som krävs är MS-poäng.

Vete fan vad jag har gjort av hjärnan i kväll... Du har helt rätt, jag har ändrat i nyheten. Tack för rättelsen.


signatur
Medlem

Trevligt

Tur att man äger de flesta plattformarna.

Medlem

Klockrent! Ge världen mer Vice City-vibbar, glitter och neon!

Synd bara att jag inte kan spela det, nåja, kul för er andra


signatur
Medlem

Fan vad jag vill ha! Fan att mitt Xbox är trasigt! Aja, skaffar ett PS3 och väntar på release till PS3 istället.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av TysN:

Fan vad jag vill ha! Fan att mitt Xbox är trasigt! Aja, skaffar ett PS3 och väntar på release till PS3 istället.

Då får du nog vänta ett tag, jag är lite sugen på att skaffa en 360 faktiskt, mest för detta och TLAD. Finns ju till hyfsat pris nuförtiden


signatur
Medlem

Microsoft är ett gäng giriga aptrynen.

Youtube-proffs
Skrivet av Halttu:

Microsoft är ett gäng giriga aptrynen.

Varför då?

Med tanke på att de la ner X antal mycket miljoner kronor för att köpa rättigheterna för GTA IVs expansioner så tror jag bara de gjorde en bra investering.

PS3 kan väl gotta sig med Solid snake eller vad han gubben hette.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Hur svårt kan de vara att göra DLC:n för Pc

Medlem

Gött att vi hederliga människor som köper rövspelet till PC inte får del av skiten. Varken nu eller innan.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Gäsp!
Fattar inte varför de gör expansioner till ett spel som inte ens hälften av alla som köpte det spelat klart.
Jag har spelat klart mitt men det var bara för att jag kände mig tvungen, inte för att det var kul.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Varför släppte dom ens skiten till pc om inte vi får sånt då ??? idioter!!!

Medlem
Skrivet av Peete:

Gäsp!
Fattar inte varför de gör expansioner till ett spel som inte ens hälften av alla som köpte det spelat klart.
Jag har spelat klart mitt men det var bara för att jag kände mig tvungen, inte för att det var kul.

Grejen med GTA i synnerhet och sandlådespel i allmänhet har väl alltid varit att du inte behöver "spela klart" det? Och kände du dig tvungen att spela igenom det för att du köpt det? Det är inte precis valuta för pengarna bara för att man lägger ner mer tid än nödvändigt på något man inte tycker om, gå och sälj spelet eller nåt istället.


signatur
Medlem

Mycket bra nyheter att de skall släppa båda tilläggen på separat skiva. När den kommer så blir det ett givet köp!

Medlem

Troligtvis så kommer inte TLAD eller denna expansionen nånsin att komma till PS3 eller PC med tanke på att Microsoft har betalat Rockstar en stor summa pengar för att ha det enbart till Xbox, möjligheterna finns ju att de KANSKE släpper till windows, men aldrig PS3.

Det kommer alltid att vara såhär, Xbox har sina spel PS3 har sina. Jag ser gärna att Metal Gear spelen och Little Big Planet kommer till Xbox, men jag accepterar att det aldrig kommer att göra det.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Inaktiv

Får bli att köpa skivan med expansionerna.

Medlem

Dödar man inte gay tony i gta4?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Dödar man inte gay tony i gta4?

Är det han som man skjuter i hotelluppdraget?

Medlem
Skrivet av TysN:

Fan vad jag vill ha! Fan att mitt Xbox är trasigt! Aja, skaffar ett PS3 och väntar på release till PS3 istället.

Varför inte köpa en ny X360 om du ändå ska köpa en PS3?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av TruB:
Skrivet av KEFF:

Nu ångrar jag mig mer än någonsin att jag spenderade dyra pengar på GTA IV.

Show some love to non-xbox costumers, Rockstar!

dom behöver pengar dom med, skuller på ms som betalar för det. kommer ifiörsig till andra platfformer om man bara väntar.

Behöver och behöver...

Medlem

Rockstar har sagt ju flera gånger att DLC blir exklusiva till Xbox 360. Vi får se vad som händer när kontraktet tar slut. Så snälla sluta klaga om att PS3 och PC inte får något.

12
Skriv svar