GTA IV expanderar igen i höst

Medlem

Vill inte Rockstar ha mina pengar så är det deras problem. Jag tänker inte skaffa Micro$ofts Failbox bara för att spela nån expansion pack.

Inaktiv
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Neatherblade:

Dödar man inte gay tony i gta4?

Är det han som man skjuter i hotelluppdraget?

Nej, det var Isaac Roth, diamanthandlaren.

Medlem
Skrivet av Halttu:

Microsoft är ett gäng giriga aptrynen.

MS samt Rockstar kan ta och stoppa upp det i ARS.... Ett bra spel blir bara bättre om alla kan få ta del av det samtidigt...Rockstar får också bättre ryckte..Att bli girig när MS betalar extra för xbox release är riktig US anda...

Nu är jag inte så ledsen ändå för jag äger ingen konsol, och har inte spelat GTA sedan Vice City..Men jag tänker på andra stackare...

Medlem

Blir nog ett köp

Medlem
Skrivet av Rolle:

Vill inte Rockstar ha mina pengar så är det deras problem. Jag tänker inte skaffa Micro$ofts Failbox bara för att spela nån expansion pack.

Ok, kul för dig

Medlem

Det här kan bli bra men jag hoppas att de sänker priset på Lost and the damned då det här är ute.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Varken L&D eller gay tony kommer att släppas till PS3, någonsin.
Bägge expansionerna betalades till fullo av Microsoft.
Så de har inte betalat för exklusivitet, de har betalat för hela kalaset.
Microsoft äger expansionerna och rätten till dem.
De bestämmer vare sig de ska släppas till något annat format.
Möjligen PC, Microsoft gillar PC mer än PS3 av naturliga skäl.

/Famicom

Medlem
Skrivet av Peete:

Gäsp!
Fattar inte varför de gör expansioner till ett spel som inte ens hälften av alla som köpte det spelat klart.
Jag har spelat klart mitt men det var bara för att jag kände mig tvungen, inte för att det var kul.

jaha? och var har du fått dom siffrorna ifrån? jag har klarat mitt 2 ggr.

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av TysN:

Fan vad jag vill ha! Fan att mitt Xbox är trasigt! Aja, skaffar ett PS3 och väntar på release till PS3 istället.

Varför inte köpa en ny X360 om du ändå ska köpa en PS3?

Känns så dumt nu när man sålt alla Xbox 360 sakerna. Och eftersom att de flesta spel som kommer till Xbox 360 också kommer till PC som jag använder mest så känns det onödigt att skaffa ett nytt Xbox 360.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Nu hoppas jag verkligen att dom släpper Gta V till endast Ps3/PC...
Fuc* Xbox.....

Och ja, jag har haft ett 360, men nätagget brann up...

Inaktiv

Nu hoppas jag verkligen att dom släpper Gta V till endast Ps3/PC...
Fuc* Xbox.....

Och ja, jag har haft ett 360, men nätagget brann up...

KoP
Medlem

Haha! Blir ett köp bara pga namnet på expansionen.
Ajaj. Anar samma heta känslor här inne som när det rapporterades om TLAD.

Skrivet av Rolle:

Vill inte Rockstar ha mina pengar så är det deras problem. Jag tänker inte skaffa Micro$ofts Failbox bara för att spela nån expansion pack.

Dom klarar sig nog ändå ska du se.

ptr
Medlem

Mycket gnäll här särskilt folk som äger GTA IV till PC. Ni visste ju för fan redan att alla expansioner endast skulle släppas till xbox360 och om ni inte visste har ni bara er själva att skylla.

Medlem

Varför ska dom hålla på med att bara släppa expansionerna bara till xbox? och varför satsar dom inte på ett nytt spel istället för att lägger tid och pengar på massa tillägg som ändå ingen med en riktig konsol (Ps3) kan spela.....

Medlem
Skrivet av Mack3:

Nu hoppas jag verkligen att dom släpper Gta V till endast Ps3/PC...
Fuc* Xbox.....

Och ja, jag har haft ett 360, men nätagget brann up...

Nej jag e int bitter.

12
Skriv svar