Fiendefauna från Diablo 3

Robot
Medlem
Fiendefauna från Diablo 3

Det vore ju inte Diablo utan att man fick döda fallens

Medlem

Fula, men fina. Ser fram emot att hack'n'slasha ner hela bunten.

Medlem

Alla monster ser grymt coola ut i art work, men animationerna passar dem inte. Rör sig för snabbt och desstom så ser de för "glada" ut i färgningen. Borde vara mörkare. Det kan iofs ändras, hoppas jag.

// edit

Ser bättre ut på screenshotsen än i videon, kanske det var ljussättningen i videon som gjorde det(?).


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Fiendefauna heter det väl ändå?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av conthox:

Alla monster ser grymt coola ut i art work, men animationerna passar dem inte. Rör sig för snabbt och desstom så ser de för "glada" ut i färgningen. Borde vara mörkare. Det kan iofs ändras, hoppas jag.

// edit

Ser bättre ut på screenshotsen än i videon, kanske det var ljussättningen i videon som gjorde det(?).

#3 kan också vara så att modelerna inte är menade att visas på så nära håll.

Inaktiv

Ser jävligt bra ut,, särskilt lunatics,, helt galna precis som namnet antyder.

Medlem

GE MIG NUUUUUUU

Medlem

Gillar monstren men ser som ovan sagt, lite väl färgglada ut dessutom så känns animationerna lite simpla och enformiga ut, sen kan ju det bero på att rätt många monster kommer vara på skärmen samtidigt.

Medlem

Mmmm, fallen ones

Medlem

Rakanichu!

Förvisso en Carver, men kusin med Fallen iaf

Inaktiv
Skrivet av skribb:

Fiendefauna heter det väl ändå?

Håller med

Växter & Djur, Flora & Fauna


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Någon mer än jag som garvade när man fick se "lunatic"?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av conthox:

Alla monster ser grymt coola ut i art work, men animationerna passar dem inte. Rör sig för snabbt och desstom så ser de för "glada" ut i färgningen. Borde vara mörkare. Det kan iofs ändras, hoppas jag.

// edit

Ser bättre ut på screenshotsen än i videon, kanske det var ljussättningen i videon som gjorde det(?).

Jag håller med dig fullständigt. Det blev inte bra det där.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

Tråkig och intentsägande video. Blizzard ger fansen lite bröd och skådespel. Hur många år kvar innnan D3 släpps?

Fick åtminstone en snygg artwork
http://www.blizzard.com/diablo3/_images/artwork/ss88-hires.jp...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av skribb:

Fiendefauna heter det väl ändå?

Ofcourse! Fast skymtade vi inte en liten ros i kavajslaget på shamanen?


signatur
Inaktiv

Awesome! kan bara inte vänta tills det kommer ut

Medlem

Fyfan vad trött jag blir på alla som tjatar om att allt e så färgglatt i D3, märks att folk inte lirat D2 på flera år å det bara är nostalgin som pratar

Kolla denna bilden på D2 fallens tex http://diablo2.diablowiki.net/images/d/da/Mon-fallen-shaman1....

Dom är brandröda

Medlem
Skrivet av Niotumsspik:

Kolla denna bilden på D2 fallens tex http://diablo2.diablowiki.net/images/d/da/Mon-fallen-shaman1....

Dom är brandröda

Förvisso är dom det, men det är en matt röd färg, inte en "glansig" eller "glad" färg.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Heh, att folk fortfarande orkar lipa över att att det är annorlunda färgsättning än i de lastgamla föregångarna.

Fallen är fallen, inte mer än det, fast Lunatic är väl bara den däringa bärsärk-gubbe från akt 5 fast omstöpt?


signatur
Medlem

De kommer säkert komma i alla möjliga färger som de gjort i de andra Diablo spelen också

Inaktiv

Lunatics såg härliga ut.

Medlem

Fy fanken... såg riktigt illa ut imo. Diablo ska vara mörkt och lite kusligt och utan pajjasfiender som lunatic. Som conthox sa, coola i artwork men animationerna... =/

Medlem

men seriöst, sluta oroa er. det är fan blizzard ni snackar om. dom gör er inte besvikna. själv ska jag styra upp d2 en sista gång när 1.13patchen kommer. längtar!

Medlem

Hade hellre sett dom på en bana istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kan de inte sluta leka serietecknare någon gång? Så svårt är det inte att mörka ner texturerna lite och lägga på lite smuts.


signatur

www.anrop.se - Anrop - Sveriges community för virtuella soldater

Inaktiv
Skrivet av conthox:
Skrivet av Niotumsspik:

Kolla denna bilden på D2 fallens tex http://diablo2.diablowiki.net/images/d/da/Mon-fallen-shaman1....

Dom är brandröda

Förvisso är dom det, men det är en matt röd färg, inte en "glansig" eller "glad" färg.

Ne, och carvers var så mörkblå i ettan så att dom nästan var svarta. SLUTA LIPA OM FÄRGERNA!

-Edit- Allt detta lipande om hur färgerna inte är "Diablo"-iska längre påminner mig om en tråd på Gametrailers för några dagar sedan där OPn tjatade om att utvecklare inte ska få göra som dom vill utan endast så som vi kunder vill.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Lilleputten:

Ne, och carvers var så mörkblå i ettan så att dom nästan var svarta. SLUTA LIPA OM FÄRGERNA!

Vad har de mörkblå carvers från ettan med detta att göra? Åh, du ville ge mig rätt om att de skall vara mörkare som i 1an och 2an och inte ljusa som på bilderna från 3an, tack.

Btw, sluta lipa om att vi lipar om färgerna


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Myys. Ge oss fler karaktärer nu


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av MulleMeck:

Lunatics såg härliga ut.

värsta galningar xD
boomer in Diablo style?


signatur

Rawr

12
Skriv svar