Inget Heavy Rain i år?

Robot
Medlem
Inget Heavy Rain i år?

ffffuuuuuckkkkkkkkkk


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Producenten påminner mig om Jack Black.

Medlem

tyckte de senaste skärmdumparna och video fick extremt mycket kritik från de flesta läsarna här på forumet. Själv suktar jag efter detta spel då jag tyckte att Fahrenheit erbjöd en mycket trevlig stund under de mörka kvällarna.

Spelet riktar sig ej till förstapersonshootersna utan mer till dem som tyckte det var skojj att traggla sig igenom Myst spelen i all sin bragd.

Inaktiv

Som jag ser det är det en kavalkad av quick time events. Om det bara är som den första teasern så blir det knappast något för min del.

Medlem

Meeeh :'( :'( :'( :'(


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

this looks as good as killzone 2?`QUE?!
Tycker mer det liknar Fahrenheit grafikmässigt än killzone 2. Jösses.

Sen kan han självklart inte räkna videoklippen som är förrenderade. Spelet i sig är inget mästerverk grafikmässigt. Men det är vad jag tycker om det jag hittills sett.

Medlem

Jag skulle vilja ha det här spelet men NEHE somliga gillar ju att göra exklusiva titlar -_-


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

garanterad success på spelet, verkar svin grymt.

Medlem
Skrivet av Pooslice:

this looks as good as killzone 2?`QUE?!
Tycker mer det liknar Fahrenheit grafikmässigt än killzone 2. Jösses.

Sen kan han självklart inte räkna videoklippen som är förrenderade. Spelet i sig är inget mästerverk grafikmässigt. Men det är vad jag tycker om det jag hittills sett.

Vad pratar du om för förrenderade videoklipp?

Medlem

Ser verkligen fram emot Heavy Rain. Fahrenheit var ett riktigt bra spel imo.
Hoppas att Heavy Rain blir minst lika bra.

Medlem
Skrivet av Wortex:
Skrivet av Pooslice:

this looks as good as killzone 2?`QUE?!
Tycker mer det liknar Fahrenheit grafikmässigt än killzone 2. Jösses.

Sen kan han självklart inte räkna videoklippen som är förrenderade. Spelet i sig är inget mästerverk grafikmässigt. Men det är vad jag tycker om det jag hittills sett.

Vad pratar du om för förrenderade videoklipp?

Okej då, jag vet inte om alla klipper eller filmsekvenser i spelet är förrenderade, men förmodligen är det de. De är läckra, absolut. Men om man jämför med hur det ser ut när man verkligen spelar det, då man styr sin karaktär, så är det verkligen inte lika läckert. Att det kan mäta sig med Killzone 2 i filmsekvenserna, visst, men inte när man spelar det. Killzone 2 är ju 100 gånger snyggare.
Att döma av ingame action, så ser det ut som något PS2 eller Wii klarar av. Att säga att PS3an är det enda som är kraftfullt nog att köra detta, luktar lögn lång väg.

1
Skriv svar