Tony Hawk: Ride högt prissatt?

Robot
Medlem
Tony Hawk: Ride högt prissatt?

vem fan köper sig en plastbit för 1200?

Medlem

galet onödigt dyyrt


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av innaful:

vem fan köper sig en plastbit för 1200?

Alla som köpt Wii Fit?

Medlem

Meh, ingen fara om man är lika tät som jag är.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

kan säga att de inte är mycke pengar men för lite plast? då köper ja hellre tallrikar tils jag flyttar hemmifrån

Medlem

Naah, Tony Hawk hade sin höjdpunkt i THPS 2, sedan har det bara gått utför, 3:an var väl rätt ok, 4:an inte så värst bra, och Underground spelen var riktigt dåliga


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Naah, Tony Hawk hade sin höjdpunkt i THPS 2, sedan har det bara gått utför, 3:an var väl rätt ok, 4:an inte så värst bra, och Underground spelen var riktigt dåliga

I can relate.
Och 1200 krisch för spel + plastbräda är bara att mjölka Tony Hawks-franchisen. Så nej tack. Bränner hellre pengar på, som en annan vis person i tråden, nödvändigheter tills jag flyttar hemifrån.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

Jag säger bara, Rock band / Guitar hero. Alla som äger dessa ska nog inte kommentera priset.

Medlem

Man kan dra ner allt till en sådan nivå så att det låter som skit. Ska man lägga ut flera hundra på runda plastskivor eller? Det handlar ju för fan vad man får ut av det man köper t.ex?

Medlem

grabbarna som vet hur man gräver en grav!

Medlem

alltså,,, 120$ är 903,30 SEK

Medlem

Hmm, undrar om garantin gäller för tjockisar

1
Skriv svar