*gråtgråt* "Jääg aer under NDA så jag får inte säga något" *snyft*

Medlem
*gråtgråt* "Jääg aer under NDA så jag får inte säga något" *snyft*

Alltså , bara jag som stör mig något otroligt på dessa "tuffa" människor som bara måååååååååååååste flasha med att oooooooooooooj jag är i en beta och spelar ett ofärdigt spel och oooooooooooooj jag låtsas bry mig om NDA så det är bäst att jag inte skriver något på ett forum för då blir jag uuuuutkickad *fet chans*

Alltså, varför ens bry sig om att kommentera om allt du vill ha sagt är att du är i betan men inte får tala om något?

Tror du vi tycker du är häftig?

Försöker du uppnå stjärnstatus för att du spelar ett ofärdigt spel?

Blev du tappad som liten?

Medlem

den enda gången jag stött på någon som nämnde att de var under NDA var en kille på eurogamer.net. Han hade testspelat too human, och kände sig tvungen att bryta sitt NDA för att berätta hur kasst spelet var, för att folk inte skulle förhandsboka och känna sig lurade.

Inaktiv
Skrivet av lave:

den enda gången jag stött på någon som nämnde att de var under NDA var en kille på eurogamer.net. Han hade testspelat too human, och kände sig tvungen att bryta sitt NDA för att berätta hur kasst spelet var, för att folk inte skulle förhandsboka och känna sig lurade.

Det tycker jag är rätt gjort, kanske inte lagligt, men rätt.

Vad står egentligen NDA för? Har aldrig varit med i beta-testerna.

Medlem
Youtube-proffs

Tycker inte du ska klanka ner på folk som försöker skryta när du själv har listat alla dyrbarheter du äger och har ägt på din profil här på FZ.

Showoff?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Tycker inte du ska klanka ner på folk som försöker skryta när du själv har listat alla dyrbarheter du äger och har ägt på din profil här på FZ.

Showoff?

hahaha

Medlem

It is time...


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Ta och ryck upp dig, människa. Lovar att du kommer att klara av dagarna som kommer även fast de finns där ute.

Schysst känga Polish får hålla med, var nog bara legot som inte var uppskrivet.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

Dom NDAs jag har läst brukar ju iofs förbjuda att man nämner att man är under NDA...


signatur

"An open mind is like a fortress with its gate unbarred and unguarded."

Inaktiv

Jag tycker att det är lite små coolt om man får spela en beta med få nycklar till. Men det är inte coolt att bryta mot NDA:n.

Ja där ser man alla är vi visst lika olika när det gäller vad som uppskatas och vad som inte uppskatas


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Jag skulle smygläcka till mina kompisar iaf, hur fan ska dem veta vem som gjort det? ringa och fråga alla eller?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Polish:

Tycker inte du ska klanka ner på folk som försöker skryta när du själv har listat alla dyrbarheter du äger och har ägt på din profil här på FZ.

Showoff?

hehe, BUUUUURN!

Medlem

Verkar ju mest som du är avis och vill ha uppmärksamhet.

Vila i frid

Hörni grabbar, var snälla mot varandra.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

nda i spel skulle jag bryta till polare utan problem för där vet jag att infot inte skulle sprida sig, dock skulle jag inte skriva nått på forum eller dyl.

tystnadsplikt som man skriver på när man börjar ett arbete skulle jag aldrig bryta eod.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

LOL 3p1(


signatur

yolo

Medlem

Hehe... nödvändig tråd. Men å andra sidan piggar det alltid upp med lite drama.


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Hehe... nödvändig tråd. Men å andra sidan piggar det alltid upp med lite drama.

drama queens.

och vad är nda?


signatur

thank you, come again

Medlem

Non Disclosure Agreement

Man lovar att inte berätta för folk hur risigt deras jävla MMO är innan folk har förbokat.


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Non Disclosure Agreement

Man lovar att inte berätta för folk hur risigt deras jävla MMO är innan folk har förbokat.

det är ju iofs bra för spelföretaget, de får betatestare och även för speltokiga kids som inte kan vänta på den fulla versionen. win-win.

såg förresten en tråd här på fz där en massa nda:are släpper ut en massa detaljer om spelet.. ajabaja.


signatur

thank you, come again

Inaktiv
Skrivet av livv:
Skrivet av Polish:

Tycker inte du ska klanka ner på folk som försöker skryta när du själv har listat alla dyrbarheter du äger och har ägt på din profil här på FZ.

Showoff?

hahaha

Vill inte vara taskig, men måste faktiskt skratta lite med er

Medlem

Lite svårt att behålla NDA när polaren kommer över och undrar vad som spelas på min dator...

Har aldrig sagt att jag har varit under NDA förrens spelföretaget har sagt att "det är okej, nu är det lyft". En closed beta är inte riktiga spelet, de kan vara hur buggigt och krashigt som helst och ibland sakna stora delar av spelet.

Medlem

Fast man kan ju också tycka att spelet är extremt bra och skriva det överallt så att fler köper det, bra för mig (fler spelare online), bra för företaget (mer pengar)


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av xhosa:

Alltså , bara jag som stör mig något otroligt på dessa "tuffa" människor som bara måååååååååååååste flasha med att oooooooooooooj jag är i en beta och spelar ett ofärdigt spel och oooooooooooooj jag låtsas bry mig om NDA så det är bäst att jag inte skriver något på ett forum för då blir jag uuuuutkickad *fet chans*

Alltså, varför ens bry sig om att kommentera om allt du vill ha sagt är att du är i betan men inte får tala om något?

Tror du vi tycker du är häftig?

Försöker du uppnå stjärnstatus för att du spelar ett ofärdigt spel?

Blev du tappad som liten?

#Care


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Det är alltid kul att retas xhosa och sådana som dig gör det ännu roligare


signatur

osv.

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Fast man kan ju också tycka att spelet är extremt bra och skriva det överallt så att fler köper det, bra för mig (fler spelare online), bra för företaget (mer pengar)

Och det blir exakta motsatsen om det är dåligt...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Alltså, ni har missat hela poängen. Jag kan trolla er alla om jag vill men på fz är det sådan cba. varning så det är galet.

Det jag menar är - varför ens nämna något. I stil med;

"Jag sitter på lite info man kan tyvärr inte säga något pga. NDA".

Inaktiv
Skrivet av xhosa:

Alltså, ni har missat hela poängen. Jag kan trolla er alla om jag vill men på fz är det sådan cba. varning så det är galet.

Det jag menar är - varför ens nämna något. I stil med;

"Jag sitter på lite info man kan tyvärr inte säga något pga. NDA".

Jag tror att alla förstod din poäng, men gjorde lite "narr" av dig på grund av hur topic är skriven

Halva din text beskrev mer hur du kände mot dessa NDA:are än hur problemet är generellt, därav ingen diskussion kring det

Medlem
Skrivet av xhosa:

Alltså, ni har missat hela poängen. Jag kan trolla er alla om jag vill ......

då tycker jag att du ska sluta jiddra och börja trolla!

Medlem

Vilket jävla stolpskott du verkar vara xhosa.

Snacka om att kasta sten i glashus när man ser din presentation, samt att du gör reklam för en gammal sleten irc kanal, ja jävlar.


signatur

En styck signatur.

1
Skriv svar