Alla vapen i Bad Company 2 upplåsta

Skägg.
10 Chambers
Alla vapen i Bad Company 2 upplåsta

Det tog dryga 30 timmar men nu är vapen i #Battlefield: Bad Company 2 upplåsta, det sista blev "umpen" till ingenjörsklassen. Blev något besviken över uteblivet achievment-blip men jag är inte den som jagar gamerscore. Det är snarare begäret att göra allting klart som drivit mig.

Jag måste också erkänna att jag gjort något förbjudet, i all fall känns det så. Jag har betalat med riktiga pengar för ett spelföremål, spectat-kitet till krypskytteklassen. Jag var bara inne och kikade lite i affären och så såg jag guille-dräkten och det matchande M95-geväret, som jag redan hade låst upp. Med en kostnad på 160 poäng och ett konto med värdelösa 220 kunde jag inte stå emot. Kommer jag att hamna i helvetet?

#blogg


signatur
Medlem
Alla vapen i Bad Company 2 upplåsta

Japp. Den medföljande svarta "kamouflageklädseln" ser nog till att du hamnar där så fort du spelar en vinterbana


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

public noobs are always forgiven

Medlem

Den som skjutit mest kulor när den dör vinner.

Medlem

i helvetet? nee då....jag själv var bara tvungen att köpa specact engineer klassen

Medlem

Grattis!

Och håller fullkomligt med, BNEA! Oavsett vad jag spelar måste det finnas en assault i närheten för det bara forsar bly ur mina vapen. Folk underskattar nedhållande eld.

1
Skriv svar