Shepard återvänder i Mass Effect 2

Robot
Medlem
Shepard återvänder i Mass Effect 2

Give me, Give me, Give me!

Medlem
Medlem

Hell yes!


signatur

- r4z0r -

Medlem

Najs. Undrar dock vad anti-citadellet är? Någon som vet eller vågar sig på en gissning?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Awesome.

'nuff said.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Najs. Undrar dock vad anti-citadellet är? Någon som vet eller vågar sig på en gissning?

En spegelvänd kopia med fiender... wooo

Jag hoppas på en uppstramning av action och taktik elementen så striderna faktiskt blir nästan intressanta iaf. Ge tillbaka de strider som beskrevs från början, med möjlighet att pausa och se lite specifika order till sina medhjälpare.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ska ju vara en mörkare variant av citadellet gissar jag.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Vill verkligen ha, bara dom släpper det till pc.

Medlem

Mass Orgasm 2

Medlem
Skrivet av andymikel:

Vill verkligen ha, bara dom släpper det till pc.

Ska ju komma till pc.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Undrar varför det inte kommer till PS3? Jag körde ettan på PC och kan mycket väl se att detta är ett spel som passar bra på konsoll.

Medlem

Fy satan vad man längtar funderar på att dra igenom mass effect igen fast denna gång satsa på paragon, renegade var iaf askul

Medlem

ett av de bästa spel

Medlem
Skrivet av davidrone:

Undrar varför det inte kommer till PS3? Jag körde ettan på PC och kan mycket väl se att detta är ett spel som passar bra på konsoll.

Förmodligen (och det här är bara en gissning) så är det så att när MS sålde IP'n till EA så såg de till att åtminstone få en "timed exclusive", alternativt fortsatt exklusivitet till 360/PC.

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Najs. Undrar dock vad anti-citadellet är? Någon som vet eller vågar sig på en gissning?

Testa att läsa böckerna, jag har gjort det och har mina aningar

Böckerna rekomenderas varmt btw!

Medlem

är första mass effect kul?

Inaktiv

I jizzed in my pants


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

Så jävla hype på detta!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

GE MIG NU!

Och FZ, fortsätt pumpa ut sån här sorts info, orgasmvarning

Medlem

Jag kommer sitta rastlöst under releasedagen och vänta på att få lägga nävarna på ett exemplar. Bästa rollspels serien någonsin


signatur

Game long and prosper

Medlem

beställde ettan och fick hem det igår, grymt kul så detta blir nog ett köp

Medlem

"Shepard återvänder som spelbar karaktär under åtminstone en del av spelet..."

Säg inte att dom ska göra som Konami och Capcom gjorde med två av sina spel. Där huvudkaraktären byts ut mot en.. ja... tönt. Ingen gillar såna designval eller vad man kan kalla dem.

Hur som helst så måste jag ha detta spel.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Tycker dem borde fortsätta på Shepard som huvud karaktär. Ganska tråkigt o börja som en ny karaktär i en uppföljare.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Blir ett köp efter man lirat igenom 1an.

Medlem

Ett år till av sånhär hype överlever man väl knappt... Väntar med stor spänning på fler nyheter Vid E3 ska det ju släppas en hel del nyheter har det ju sagts. Inte många dagar dit.

Medlem

Galet. Ge mig nuuuuuuuuuuu!


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Baaaaaghaa!! Kan nån hjälpa mig in i koma och väcka mig på releasedagen?!

Medlem

Men för tusan. Vad ska jag ha min gamla sparning till om jag inte får spela min kvinnliga Shepard genom hela spelet!?

Ge mig min Shepard!

Medlem
Skrivet av Ankan:

Men för tusan. Vad ska jag ha min gamla sparning till om jag inte får spela min kvinnliga Shepard genom hela spelet!?

Ge mig min Shepard!

+1


signatur

Where one man falls,
another one stands.

12
Skriv svar