Dina Youtubefavoriter!

Inaktiv
Dina Youtubefavoriter!

eftersom vi nu kan imbedda youtubefilmer så kan vi ju bidra med våra youtube favoriter?

jag kan börjar

Shigeyuki Umeki världens konstigaste MMA-fighter. kolla stilen!

"Robotnik Sticks his Mustache up his Arse" humor på hög nivå

satirisk anti piracy-reklam
"I once punched a baby..."

Vila i frid

Där ser man...

Om jag ska välja nått från allt som finns att hitta så är det nog Radiohead - Scotch Mist.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Yes! Inbäddat ftmfw! Nice fz!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Vad skall taggas för att få embeddat en youtube-film? Kan inte alla forum-kommandon

Medlem
Skrivet av dArp:

Vad skall taggas för att få embeddat en youtube-film? Kan inte alla forum-kommandon

Genom att fuska litet, prov-kommentera ett inlägg med youtube inlagt i, så ser man enkelt att det finns en ny tag "youtube", används som "[ youtube = YOUTUBE-ID ]" (men skippa de mellanslag jag lade in för att exemplifiera detta).

Medlem

Denna golf-komedi är underbar!

Medlem

Jeff dunham är så jäkla bra:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Radiohead=kärlek

Den där fightern var ju helt flippad! Det är svårt att tänka sig att han skulle fullständigt banka skiten ur en!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Danskan är på väg utåt:

Marcus Brigstoke om religion:

Hale & Pace: "Microwave a kat"

EDIT: Verkar inte funka, men den FINNS på youtube!
http://www.youtube.com/watch?v=K_zpdyBz3VM

En scen ur "Bottom live" som håller på att spåra ur:

Medlem

Det första klippet är taget på en spektakulär "kill" i Halo 3 och det andra en reply med svidande tykenhet. Jag garvade sanslöst första gången jag såg dom:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Haha, Ariath. Den killen har humor.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

QRT
Medlem

Jason Suecof från Chimaira DVDn

Dampspelning av The Dillinger Escape Plan

Ernie and Bert goes brutal

Klassiker

Världens smartaste kille

Medlem

Finns så mycket... men här är några av de som jag kollat på alldeles för många gånger.

Tröttnar aldrig på The Rockets fantastiska rekordsnabba maximumbreak. Kan uppskattas även om man inte är ett fan av sporten. Tänk också på att det här är snooker, som är löjligt mycket svårare än "vanlig" biljard - jättestora bord, mindre hål, ..; och att ett maximumbreak aldrig är något annat än en avlägsen dröm för de flesta proffsen.

En 25 år gammal Neil Young framför Heart of Gold ensam, live, akustiskt:

Mupparnas tolkning av Danny Boy - sjukt rolig

Steve Martin innan han sålde sin själ:

Chris Rock om relationer:

Medlem

Detroit Rock City:

Medlem

Stridslystna barn

Lite musik


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Inaktiv

Min absoluta favorit, 5 sekunder lång.

DRAMATIC CHIPMUNK

Medlem

Vem vare det som kasta:

Och så mikrofonen. Kolla vad olycklig han ser ut när sladden hänger ur mungipan!! Moahahaha!! Jag garvade så tårarna sprutade första gången jag såg den! Goo Ziggy!!

Inaktiv

haha micsväljarn är episk.

http://www.youtube.com/watch?v=dKd1Ao4LiP8
Nu har de äntligen spöat den lama amerikanen. Var iofs nån som hade rekordet emellan där. Klubben för intressant vetande är tillbaka.

http://www.youtube.com/watch?v=I3Bma3vBG5g
Palin i 30 sekunder.

Medlem

Japaner kan...


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Eddie Murphy - Delirious

Medlem

Judson Aiply kan dansa:D

Arnold for president

Skribent

Victor Borge improviserar Vittorio Montis Czardas som han aldrig spelat tidigare, med lysande resultat.

David Oistrakh, 1900-talets skickligaste violinist

The Seatbelts spelar Cowboy Bebop-introt live. Vem sa att big band var för gamla pensionärer? Saxsolot i slutet är heller inte att leka med.

Omnias tolkning av en gammal folkvisa om den gamla irländska krigs- och dödsgudinnan Morrigan.

Kill - for Morrigan!
Maim - for Morrigan!
Fight - for Morrigan!
and you will
Slay - for Morrigan!
Die - for Morrigan!
Morrigan, crone of War!!!!

Medlem

Allt av Flight Of the Conchords...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av andman:

Finns så mycket... men här är några av de som jag kollat på alldeles för många gånger.

Tröttnar aldrig på The Rockets fantastiska rekordsnabba maximumbreak. Kan uppskattas även om man inte är ett fan av sporten. Tänk också på att det här är snooker, som är löjligt mycket svårare än "vanlig" biljard - jättestora bord, mindre hål, ..; och att ett maximumbreak aldrig är något annat än en avlägsen dröm för de flesta proffsen.

Helvete vad coooolt, den killen rocks the bracks.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Medlem

Vackraste Lucian jag sett IceMan.:D Härlig text i sången också.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

1
Skriv svar