DJ Hero-kontrollen helt avtäckt

Robot
Medlem
DJ Hero-kontrollen helt avtäckt

fyfan vilken dret

Medlem

flopp.


signatur

Rawr

Inaktiv

eh?

3 knappar och ett fejk hjul?

hoppas activision konkar så vi slipper fler "hero" spel


signatur

a"C"RED -

Var inte denna bilden på FZ förut? Jävligt gammalt är detta i vilket fall..

Medlem

citerar Yatzhee " ... this time without the press to even have fake musical talent" och lite senare i det "... Rated PG for pretentious git"


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Känns nästan lika illa som de många tvålkopior av samma upplägg som dränker Wii-marknaden spelmässigt (Ea active etc). Men folk kommer säkert att köpa det ändå, folk verkar inte gilla originalitet utan gillar koncept som känns bekanta.

Inaktiv

jag tror fortfarande detta är ett aprilskämt, bara jag?

Medlem

Inga sliders, inga knobs på kontrollen? :S
Det här verkar ännu mer ghey än guitar queero

Medlem

Det är ju inte bara 3 knappar och ett fake hjul, titta närmare


signatur

Mirrors are more fun than television

KoP
Medlem
Skrivet av pirinto:

Inga sliders, inga knobs på kontrollen? :S
Det här verkar ännu mer ghey än guitar queero

Blir det för avancerat kan ju inte vem som helst plocka upp det och spela.

Medlem

herregud va löjligt

Medlem

Mycket tråkigare går det nog inte att bli, fail.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Inaktiv

Detta är ingen flopp! det skulle kuna bli lika stort som guitarhero:D Bara man får mixa sin egen musik och vilka musik stilar. Jag hoppas ialla fall påp HARDSTYLE:D
HARDSTYLE JUST FOR THE HARD ONCE!!!!!!!!!!

Medlem
Skrivet av Ost?:

jag tror fortfarande detta är ett aprilskämt, bara jag?

Försöker på samma sätt övertala mig det varje gång jag ser den där grejen.

Nu är jag oerhört partisk, men... flopp?


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Ska bli intressant att se hur detta spel blir. Jag menar, guitar heros existens är ju berättigad iom att det tar flera år att lära sig spela gitarr. Men att mixa "på riktigt" med t.ex. traktor, två midi-controllers och en mixer är ju så pass enkelt att det går fortare att bemästra än att bemästra giutar hero.
Kommer de göra spelet svårare än att mixa på riktigt för att få in lite gameplay?

Medlem
Medlem

Konstiga kommentarer må jag säga. Av bilden att döma så finns där fyra knappar, två "spakar" och en platta som troligen är av typen "touch". En rimlig teori är att touch-plattan fungerar på samma sätt som flärpen på GH-gitarren och måste dras på samtidigt som man aktiverar en knapp.

Medlem

Själv blev jag genast sugen på att se hur det hela ska fungera. Är dock ingenting jag är speciellt taggad att lägga ut hundratals kronor på.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Lyckas spelet komma i närheten av att vara lika roligt som Beatmania-spelen (och dess kopior) så kan det ju vara riktigt roligt.

Jag fårstår mig dock inte riktigt på kontrollen. Är det meningen att man ska kunna snurra på skivtallriken, eller snurrar den kanske hela tiden?

Medlem

epic fail


signatur

Game long and prosper

Medlem

Mer tattigare?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Vad tröga ni är. Det är INTE den övre bilden, utan den nedre. FZ får ta på sig den missen dock, det var inte helt tydligt.

Medlem

det är fortfarande ett epic fail, herre gud, är det där det bästa dom kan komma på??

1
Skriv svar