Blixtvik eller Bahnhof

Medlem
Blixtvik eller Bahnhof

Som topic lyder, ska flytta och har dom 2 att välja på som har 100/100 priset är mer eller mindre detsamma. Nån som har erfarenhet av nån av dom eller båda och kan ge lite tips?

Medlem

Banhof varje dag i veckan. Det är den enda ISP'n vi har som öppet vägrar samarbeta med galningarna som vill åt all användardata för att se om någon har tankat hem en fil olagligt. Deras lina är helt ocensurerad och blockerar inte dom sidor som nån samling mosspannor har ansett vara dåliga för oss stackars korkade medborgare. Något som alla andra ISP'er gör. Dom kommer också förenkla så man slipper bli granskad av FRA så fort man skickar ett email.

Hur vetefan - men dom är emot storebrorsmentaliteten och det räcker för att jag ska bli såld.


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Banhof varje dag i veckan. Det är den enda ISP'n vi har som öppet vägrar samarbeta med galningarna som vill åt all användardata för att se om någon har tankat hem en fil olagligt. Deras lina är helt ocensurerad och blockerar inte dom sidor som nån samling mosspannor har ansett vara dåliga för oss stackars korkade medborgare. Något som alla andra ISP'er gör. Dom kommer också förenkla så man slipper bli granskad av FRA så fort man skickar ett email.

Hur vetefan - men dom är emot storebrorsmentaliteten och det räcker för att jag ska bli såld.

+1
Kör på Bahnof


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Tack för svaret

Så ingen som vill försöka försvara blixtvik?

Medlem

Sitter i samma dilemma, Bahnhof eller Blixtvik. Fast jag lutar nog åt Bahnhof.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

1
Skriv svar