Fira sin 18års dag?

Medlem
Fira sin 18års dag?

Hur firade ni eran 18års dag? Min är strax här och vet inte riktigt vad jag ska göra.

Eventuella tips och vad ni själva gjorde skulle uppskattas. Vill göra något med kompisar, både tjejer och killar

/sebbe


signatur

Det här är en signatur

Medlem

gå på bordell

Medlem

dra ihop nåra polare o sitt o softa hemma med öl eller gå ut på krogen officiellt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Jag bodde i Paris då, tror jag hade 87 st personer på fest hemma i lägenheten och vi söp skalle, riktigt lyckad kväll.

Medlem

Jag minns inte, så det var nog inget särskilt då :S
men ha de så kul och grattis!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

jag hade helt seriöst tänkt gå på en stripklubb och röjja lite, men det blev inte av, blev stället röja på någon klubb med massa polare,

att gå ut till någon klubb eller bar är väl det vanligaste kan jag tänka mig, är ju inget fel med det, då det ''oftast''brukar vara första gången

Medlem

Inte 18 än men GRATTIS


signatur

You can't win the game...

Medlem

Gå på strippklubb och sen gå på en bar.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Mm, bordell, visst. Mm, strippklubb, visst Så det involverade alchohol i allt ni gjorde med andra ord? Varken jag eller mina vänner är några bra "supare" jag orkar inte hålla på med saker som kan få en att tappa det lilla omdömet man har..:)


signatur

Det här är en signatur

Medlem

Thou must play thy favorite game!

Medlem

Vaizard3, det enda speciella med artonårsdagen är att man kan gå på krogen och köpa folkis/tobak. Är man inte särskilt inne i det så är det ingen större vits att fira för mycket.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Okej, lär väl bli något "vanligt" då Så sant, så sant.


signatur

Det här är en signatur

Medlem
Skrivet av Vaizard3:

Mm, bordell, visst. Mm, strippklubb, visst Så det involverade alchohol i allt ni gjorde med andra ord? Varken jag eller mina vänner är några bra "supare" jag orkar inte hålla på med saker som kan få en att tappa det lilla omdömet man har..:)

Anledningen till att ni inte är det är att ni inte provat på det än. ;P Gå på nån klubb och röj är mitt tips, ni kommer säkerligen inte ångra er.

Medlem

Jag har bara dåliga minnen av det...Det involverar att ligga på ett äckligt badrums golv och spy som en gris. Detta var inte jag, men en nära vän, och det mina vänner, satt ett djupt spår i mig I became...DISTURBED


signatur

Det här är en signatur

Medlem

På din 18årsdag ska du SUPA dig riktigt full och KNULLA någon brud och SLÅSS mot andra eftersom du är full!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Går att dricka alkohol utan att bli full

Men fyller man 18 så har man inte fått smak på det goda med vin,öl,whiskey men det kommer senare tro mig

Alkohol fria alternativ tja, kanske dra iväg ett gäng o köra fångarna på fortet på vaxholm är riktigt kul nykter , eller dra ett gäng o köra paintboll som imo är en av dom roligare sakerna man kan göra med ett gäng polare.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Vaizard3:

Jag har bara dåliga minnen av det...Det involverar att ligga på ett äckligt badrums golv och spy som en gris. Detta var inte jag, men en nära vän, och det mina vänner, satt ett djupt spår i mig I became...DISTURBED

all things in moderate amounts. Välj inte bort sprit för att det _KAN_ gå åt helvete, sure nån jävla gång så ligger man och spyr som en gris och gråter så in i helvete men whatever, är du så packad så kommer du säkert inte ihåg det. Ett par bärs är jävligt najs och en shysst bar/klubb är en rätt trevlig miljö som man dessutom kan plötsligt bli jävligt annonym och få utlopp för sina lite crayzy sidor, bli jävligt dryg och stöta på en brud som inte är intresserad hela kvällen bara för att.. eller nått.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av Famest:

Thou must play thy favorite game!

Nu ringde en klocka i mitt huvud. Vart är det citatet ifrån?


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av Greger:

På din 18årsdag ska du SUPA dig riktigt full och KNULLA någon brud och SLÅSS mot andra eftersom du är full!

*längtar*


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Fyllde på en fredag. Polarna bjöd på drinkar i mängder där inne, blev utkastad.

Gör vad du själv känner för. Vill du minnas dagen så drick inte som en apa. Är oftast roligare att dricka i måttliga mängder men *host* tar några år innan man fattar hur man gör det. Lycka till och Grattis!


signatur

osv.

Inaktiv

Minns inte mer än att jag gick på krogen när jag fyllde 18. Men jag hade säkert kul så det kan rekommenderas.

Medlem

btw man behöver inte dricka, bli full och slåss, man kan även umgås och ha kul.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

hmm, Strandparty


signatur

Rawr

Avstängd

Jag tycker att det att dricka alkohol är bland det dummaste man kan göra, men anledningarna är allt för många för att gå in på.

På min 18-årsdag gjorde jag ingenting jag behövde ångra efteråt, varken genom att titta på notan eller genom att inte hitta minnena. Istället hade jag helt enkelt en trevlig fest med mina vänner. Det var inget speciellt, men måste det verkligen vara det?

Första gången jag gick på någon krog eller pub var när jag gick på kårpuben Traversen på Campus Skellefteå förra veckan. Jag har varit där typ 4-5 gånger och haft hur trevligt som helst utan att dricka någonting. Varför ska man ta hjälpmedel för att ha kul när man kan ha det hur bra som helst utan?

Medlem

Hemmafest bara


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Går att dricka alkohol utan att bli full

Men fyller man 18 så har man inte fått smak på det goda med vin,öl,whiskey men det kommer senare tro mig

Alkohol fria alternativ tja, kanske dra iväg ett gäng o köra fångarna på fortet på vaxholm är riktigt kul nykter , eller dra ett gäng o köra paintboll som imo är en av dom roligare sakerna man kan göra med ett gäng polare.

Ja fyfan va roligt det var där! Var iofs i grundskolan jag gjorde det senast, men kul som attan var det


signatur

Det här är en signatur

Inaktiv

Firade med familj. Har inga vänner, så jag stannade hemma.


signatur

I am become Death, the destroyer of worlds.
- J. Robert Oppenheimer, the Trinity Tests.

Inaktiv

Ha en soft kväll med dina kompisar, gå ut på en pub, gå hem, kolla en bra film, det är mitt tips

Grattis förresten!:P

Medlem

En dunderfest, fast utan "Nu ska jag supa så jag inte minns något" ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Fira den som vilken annan fördelsedag som helst.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Skriv svar