The Sims 3 filmat

Robot
Medlem
The Sims 3 filmat

De roliga med The Sims 3 är att spelet redan är läckt...

Medlem
Skrivet av Jac.Insane:

De roliga med The Sims 3 är att spelet redan är läckt...

Vilket inte ens är fullversionen, det är en pre-final.

Inaktiv

Hon är snyggare i spelet än i verkligheten.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Jag blev så jävla chockad då hon började sjunga.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Kommer det till nån konsol tro ? Hoppas det iaf, för nåt Sims spel borde det finnas på 360 och ps3

Är detta spelet som går ut på att ligga med så många som möjligt av samma kön och sedan döda dem på plågsamma sätt?

Undrar när kristna högern kommer och säger ifrån...

Medlem
Skrivet av Hizzi:

Kommer det till nån konsol tro ? Hoppas det iaf, för nåt Sims spel borde det finnas på 360 och ps3

Ja tycker jag med :):up:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

00:48 - 00:50

Hmmmmmm....
xD

Medlem
Medlem

OMG. Fy fan vilken lam video.
Och spelet ser ju ut som The Sims 2, ingen direkt high quality på grafiken eller spelmotorn.

Inaktiv
Skrivet av Hizzi:

Kommer det till nån konsol tro ? Hoppas det iaf, för nåt Sims spel borde det finnas på 360 och ps3

Får jag fråga hur egentligen det skulle fungera? Blir det inte jobbigare på något sätt. Aja Sims 3 kommer inte ut på konsol och det vet jag med instinkten.

Dom håller sig nog på PC.

Men får jag fråga varför spelet redan är ute på piratebay? :S Fan alla kommer ju ladda ner det isåfall

Detta blir ju som Spore? Världens mest nedladdade spel?

Medlem

Showerguy, some jag sa tidigare så finns inte fullversionen av Sims 3 ute än.

Medlem
Skrivet av Petah:

Showerguy, some jag sa tidigare så finns inte fullversionen av Sims 3 ute än.

Vad är det för skillnad på fullversionen och den versionen som läckt ut nu på TPB som är släppt av Reloaded ?


signatur

Life is short , play more

Medlem
Skrivet av SajCo:
Skrivet av Petah:

Showerguy, some jag sa tidigare så finns inte fullversionen av Sims 3 ute än.

Vad är det för skillnad på fullversionen och den versionen som läckt ut nu på TPB som är släppt av Reloaded ?

Näst intill ingenting, det är kanske 2-3 buggar i Reloadeds version som är åtgärdade i dvd versionen.


signatur

En styck signatur.

Medlem
Skrivet av Petah:
Skrivet av Jac.Insane:

De roliga med The Sims 3 är att spelet redan är läckt...

Vilket inte ens är fullversionen, det är en pre-final.

Med tanke på att "läckaget" skedde EFTER att spelet gick guld så borde det vara fullversionen som är läckt.

Men ifall det nu är en PREfinal som är ute så betyder det att den riktiga fullversionen kommer att vara fantastisk. Den versionen som finns ute på nätet nu fungerar ju finfint.

EDIT: Det stämde att RELOADED's release ej var FINAL. Razor1911 har precis släppt den riktiga versionen.

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:
Skrivet av SajCo:
Skrivet av Petah:

Showerguy, some jag sa tidigare så finns inte fullversionen av Sims 3 ute än.

Vad är det för skillnad på fullversionen och den versionen som läckt ut nu på TPB som är släppt av Reloaded ?

Näst intill ingenting, det är kanske 2-3 buggar i Reloadeds version som är åtgärdade i dvd versionen.

2-3 buggar? Du har inte läst mycket om det.

En hel bana fattas.

Medlem

0:48 i filmen
Är det Barrack Obama eller? hehe

Medlem
Skrivet av Petah:
Skrivet av orkaupptaget:
Skrivet av SajCo:
Skrivet av Petah:

Showerguy, some jag sa tidigare så finns inte fullversionen av Sims 3 ute än.

Vad är det för skillnad på fullversionen och den versionen som läckt ut nu på TPB som är släppt av Reloaded ?

Näst intill ingenting, det är kanske 2-3 buggar i Reloadeds version som är åtgärdade i dvd versionen.

2-3 buggar? Du har inte läst mycket om det.

En hel bana fattas.

Du pratar precis som om du har rätt... vilket du givetvis inte har. "Banan" eller andra halvan av "världen" som "saknas" laddas hem när spelet har haft officiel release via The Sims 3 game launcher.

Snälla get your facts straight innan du uttalar dig.

För övrigt så är reloadeds nya release bara ett patetiskt fjanteri då de förlorat racet om ett storspel. Snyft snyft razor.

Reloadeds release fungerar felfritt och versionsskillnaden finns där men tvivlar på att det ens är märkbart.
Ska bli kul när det släpps blir nog första sims spelet jag köper iaf. (mycket för att man har en tjej som har det som krav) jag ska ju själv inte spela hehe...

Medlem
Skrivet av Fisse:

Du pratar precis som om du har rätt... vilket du givetvis inte har. "Banan" eller andra halvan av "världen" som "saknas" laddas hem när spelet har haft officiel release via The Sims 3 game launcher.

Snälla get your facts straight innan du uttalar dig.

För övrigt så är reloadeds nya release bara ett patetiskt fjanteri då de förlorat racet om ett storspel. Snyft snyft razor.

Reloadeds release fungerar felfritt och versionsskillnaden finns där men tvivlar på att det ens är märkbart.
Ska bli kul när det släpps blir nog första sims spelet jag köper iaf. (mycket för att man har en tjej som har det som krav) jag ska ju själv inte spela hehe...

Läste precis att man fick banan genom launchern/hemsidan, men faktan jag baserade mitt uttalande på var från en EA arbetare som sa på ett forum ("?It?s not the full game. Half of the world ? an entire second city ? is missing,? said spokeswoman Holly Rockwood in a statement.").

Inte så långt efter så kom ett till meddelande om att "EA has announced that a second town for The Sims 3 called Riverview will be available to download from the game's product website on launch, which will be June 5th in the UK."

Vilket bevisar att du har rätt. Men att du säger: "För övrigt så är reloadeds nya release bara ett patetiskt fjanteri då de förlorat racet om ett storspel. Snyft snyft razor."
Klart som in i helvete Razor är bättre än Reloaded i detta fallet, Reloaded släppte ett spel som inte var final, razor gjorde det. Därav förtjäna Razor credits, inte Reloaded. Föresten så är inte Razor och Reloaded samma personer/grupp, som du verkar säga i ditt inlägg(?).

I vilket fall som helst så är detta inget fildelningsforum, så jag kommer inte fortsätta med att diskutera detta på forumet.

Medlem
Skrivet av Petah:
Skrivet av Fisse:

Du pratar precis som om du har rätt... vilket du givetvis inte har. "Banan" eller andra halvan av "världen" som "saknas" laddas hem när spelet har haft officiel release via The Sims 3 game launcher.

Snälla get your facts straight innan du uttalar dig.

För övrigt så är reloadeds nya release bara ett patetiskt fjanteri då de förlorat racet om ett storspel. Snyft snyft razor.

Reloadeds release fungerar felfritt och versionsskillnaden finns där men tvivlar på att det ens är märkbart.
Ska bli kul när det släpps blir nog första sims spelet jag köper iaf. (mycket för att man har en tjej som har det som krav) jag ska ju själv inte spela hehe...

Läste precis att man fick banan genom launchern/hemsidan, men faktan jag baserade mitt uttalande på var från en EA arbetare som sa på ett forum ("?It?s not the full game. Half of the world ? an entire second city ? is missing,? said spokeswoman Holly Rockwood in a statement.").

Inte så långt efter så kom ett till meddelande om att "EA has announced that a second town for The Sims 3 called Riverview will be available to download from the game's product website on launch, which will be June 5th in the UK."

Vilket bevisar att du har rätt. Men att du säger: "För övrigt så är reloadeds nya release bara ett patetiskt fjanteri då de förlorat racet om ett storspel. Snyft snyft razor."
Klart som in i helvete Razor är bättre än Reloaded i detta fallet, Reloaded släppte ett spel som inte var final, razor gjorde det. Därav förtjäna Razor credits, inte Reloaded. Föresten så är inte Razor och Reloaded samma personer/grupp, som du verkar säga i ditt inlägg(?).

I vilket fall som helst så är detta inget fildelningsforum, så jag kommer inte fortsätta med att diskutera detta på forumet.

Skrev fel skulle vara razor där uppe. Iaf som du säger det är inte fildelningsforum. Men vad bevisar att Razors är final? Eller att Reloadeds skulle vara beta? Inget mer än Razors uttalande. Tror inte de får creds för denna ändå.

Medlem

Ha, lite dålig film, men jag ska ändå köpa spelet, har väntat sedan feb. då spelet blev försenat. Plus jag behöver ett nytt PC spel, DVD/CD läsaren har väll fått så jävla mkt damm så det inte är santXD

Inaktiv

Kommer nog köpa sims 3 förr eller senare.
Hoppas bara dem får in tillräckligt mycket skoj istaäälet för att släppa ut 925,5 expasioner.

1
Skriv svar