Vad har du under ctrl+v?

Medlem
Vad har du under ctrl+v?

Vet inte om denna lek har varit med förrut, men det går ut på att man, utan att ändra eller kopierar ny text, skriver ut vad man just nu har under ctrl+v.

Vill man så kan man även lägga till en liten kommentar eller motivering till vad som befinner sig i bufferten just nu.

Jag börjar:

c = (char)((int)c + 1);

Youtube-proffs

ok me next. http://www.fz.se/medlem/bilder/_imgu.php?m=0&i=6499

om du sedan lägger till

så får du

Fast denna tråden verkar rolig så ta inte åt dig av TFP..


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

\begin{enumerate}
\item An electric field is applied to a surface (accelerating cavity in RF case, and a electrode pair in the DC case).
\item Field-emitting tips grow and/or form.
\item Field-emitting tips heat through ohmic heating due to Fowler-Nordheim field emitted currents.
\item Breakdown is triggered at field-emitter tip by either evaporating due to ohmic heating or fracture
of surface material, as discussed above.
\item A metal plasma forms above the surface.
\item The plasma absorbs up to 80\% of the energy stored in the accelerating cavity \cite{SLAC_RFBD_SUMMARY}. In DC
the energy is supplied by an external circuit.
\item The plasma bombards the surface with ions, resulting in a damaged area larger than the field-emitter (up to 100 microns).
\item The plasma expands and cools down.
\item The surface cool down.
\end{enumerate}

Different experiments and simulations performed at CERN or within the CLIC/CTF collaboration study various stages of
this process in order to better understand breakdown. Atomistic simulations performed at the University of Helsinki
address how field emitters can form spontaneously under the influence of an applied electric field \cite{FINLAND},
which would explain the dynamics of step 2 in the list above.
Depending on the results from these simulations a theoretical limit on the efficiency of the conditioning process might
be obtained. Measurements of light emitted from a breakdown are performed at CERN in both DC and RF \cite{JAN}. The goal is to investigate the parameters of the plasma, such as temperature and time development, formed during a breakdown event. Stage 7, with ejection of the plasma from the accelerating structure is addressed in paper I, with implications regarding plasma temperature and composition.

EDIT: Långt urklipp det där....

Inaktiv

som en riktig sydstatare från någon

klipp o klistrade ett inlägg i en annan tråd, fast skrev därefter aldrig med texten ovan..tror jag iaf..spännande

edit: klistrar ni in vad som verkligen finns i urklippet eller letar ni upp något sci fi för att få forumstatus?

Medlem

http://convert-swf-to-fla-mac-os-x.qarchive.org/

En URL som en jobbarkompis behövde, där ser man.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Windows Vista Home Basic
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Business
Windows Vista Enterprise
Windows Vista Ultimate
Windows Vista Starter

dont ask...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Aresz: Jag hade faktiskt det där i urklippet. Sitter och pysslar med min lic-avhandling i fysik i LaTeX. Brukar alltid ha något fånigt som "hej hus" annars när jag kör den här leken...

forumstatus är för övrigt något jag är glatt obekymrad om.

Medlem

else {
if (cx != null && cy != null)
{ CenterAtCoordinates(cx, cy, z) }
}

men vad tråkig.

Skrivet av Aresz:

klistrar ni in vad som verkligen finns i urklippet eller letar ni upp något sci fi för att få forumstatus?

nä, det är arbetstimmar nu.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

D-Link DI-524


signatur
Medlem

Nja, dArp hade nog lite bråttom där.
12 timmar tror jag det är sagt att man har på sig att posta ny bild.

Från ett inlägg jag just postade i "gissa screenshot från spelet"-tråden här på forumet.

Är det någon mer än jag som använder ctrl+insert för att kopiera och shift+insert för att klistra in?

Medlem
Skrivet av ctrl+v:

Add common registers and their flags for reference


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

(blankt)

Satte precis på datorn -_-


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

xkullx


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Avstängd

9144014910

ISBN till boken Linear Algebra and it's Applications som är en del av kurslitteraturen jag behöver i höst.

Medlem

46762974778

mitt nr, dock några siffror ändrade. copade den ifrån eniro, då jag inte efter över 1år ej lärt mig mitt nr, när nån frågar:)


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

46762974778

mitt nr, dock några siffror ändrade. copade den ifrån eniro, då jag inte efter över 1år ej lärt mig mitt nr, när nån frågar:)

1 år? Har haft samma nummer i 7år och fortfarande inte lärt mig det.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av EliasN:

9144014910

ISBN till boken Linear Algebra and it's Applications som är en del av kurslitteraturen jag behöver i höst.

Ooh, LinAlg? Mycket nöje!


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

1.4. Inga wareztips eller multiplayerfusk
Allt prat samt förfrågningar och/eller tips om piratkopior, fildelningsprogram, och/eller försäljning/köp av stöldgods, är förbjudet. Vi godtar inte heller länkar eller tips om fusk till multiplayerspel; som t ex bottar eller olika exploits.

Medlem

<Samanen> Jag måste nog ta livet av mig...
<Samanen>
<Giffler> Eh. Va? Vafan har hänt?
<Samanen> Ehm.. Vettefan om jag kan berätta.. Det värsta, mest pinsamma jag varit med om.. Vet inte vad jag skall göra.. Har panikångest i hela kroppen..
<Giffler> .. Du har ju ändå inget att leva för. Då kan du ju ändå berätta! ;D
<Samanen> ..Alltså.. Ok. Men inte ett jävla ord om det. Jag har gjort bort mig så jävla hårt. Mår så jävla dåligt..
<Samanen> och jag brukar göra bort mig jävligt ofta... Men detta slår allt
<Giffler> ./me tar fram popcornskålen
<Synca^> (O_o)
<Samanen> Alltså... Du vet tjejen från etage-kvällen.. Vi har fikat ett par ggr och igår skulle jag komma hem till henne..
<Giffler> Jenny?
<Samanen> Ja. Hade jobbat tidigt skift och var jävligt trött. Men jag drar dit och tjejen är snäll och bjur på kaffe..
<Samanen> .. äsch.. fan.. skit samma.. kan inte berätta..
<Giffler> KOM IGEN NU! Har man sagt A får man fan säga B!!
<Samanen> ... vafan... ok.. men fan för dig om du jävlas sen..
<Samanen> Alltså.. Jag var skittrött. Drack säkert 5-6 koppar kaffe.. Grejjen är att jag kan bli jävligt illamående om jag dricker förmycket kaffe..
<Samanen> Men just nu ville jag bara piggna till så jag kunde göra ett gott intryck.
<Samanen> Magen blir iaf helt kass.. Och efter ett tag så känner jag att magen bullrar till ordentligt. Jag vet att jag kommer skita diarré. Det känner man.
<Samanen> Grejjen är.. Jag skiter helst hemma. Och jag vill absolut _inte_ skita hos bruden.. Vi känner knappt varandra.. Och jag vill inte sprutlackera hennes toalett under en kaskad av höga prfrfrlplprfrrrrtrt-ljud.
<Giffler> Haha.. Ja?
<Samanen> Men jag känner att skit-vattnet är påväg.. Så jag ursäktar mig med att jag måste låna toaletten.. Trots allt. Jag hade aldrig hunnit hem.
<Samanen> Jag sätter på kranen, lägger lite papper i toaletten och sätter igång. Skiten flödar som ur en brandspruta. Harrejävlar vad jag våldtar den stackars toaletten. Hörde den nästan ropa på hjälp..
<Samanen> Nu plingar det naturligtvis på dörren. Jag hör att hennes jobbiga storasyrra är på besök. (Dasset ligger nästan vid ytterdörren)
<Samanen> Fan, tänker jag och bajsar vidare.. Försöker hålla igen lite, för att dom inte skall äcklas sönder utanför dörren..
<Samanen> Men dom jävla bajsångorna, i kombination med mitt illamående gör att klökreflexen sätter igång. Så undertiden skit rinner från min röv så råkar jag hosta upp en hel del kaffe... Över kallingarna vid knäna och en liten svart pöl på golvet..
<Giffler> AHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH! Snälla säg att du ljuger!
<Samanen> För helvete. Du känner mig. Vafan skulle jag ljuga för? Inget att vara stolt över precis..??
<Samanen> Iaf. Jag har skitvatten kommande ur röven. Badrummet stinker värre än en trasig toalett på roskilde.
<Samanen> Vad i helvete tror du händer?!!?! HENNES JÄVLA IDIOT-SYRRA ÖPPNAR DASSADÖRREN. Det jävla låset funkar inte!!!
<Samanen> Jag får ren jävla panik och reser mig upp och bara gallskriker! Hennes syrra skriker till av chocken.
<Samanen> Och nu kommer bruden springande! Bägge tittar på mina kallingar på golvet, som vadar i en svart sörja.
<Samanen> Jag fattar att dom tror att jag bajsat ner mig. Toan stinker ju dessutom av avföring.
<Samanen> Jag kommer inte på vad jag skall säga.. Så jag står helt enkelt med skit i röven, svarta blöta kallingar om anklarna och skriker "DET ÄR KAFFE! KAFFE! KAFFE!! DET ÄR KAFFE!!". Jag måste ju sett ut som en mongoloid.
<Samanen> Iaf.. Jag slängde igen dörren. Torkade mig på 2 sekunder och springer hem med skit mellan skinkorna.. Har inte vågat slå på min mobiltelefon sen det hände... Jag svär... Allt är sant.. Inte ens en enda jäkla överdrift..
<Giffler> .. Detta.. måste sparas.. För alltid.
<Giffler> ...
<Giffler> HAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!
<Samanen> tack för stödet... dra åt helvete med dig...
<Giffler> HAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHHA!!!!!!!!!!! Jag skrattar så jag gråter!! HAHAHAHAHAHA!!!!
<Samanen> ..jävla idiot...


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Tack nagash. Jag fick tidernas asgarv:D


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av nagash:

<Samanen> ..Alltså.. Ok. Men inte ett jävla ord om det. Jag har gjort bort mig så jävla hårt. Mår så jävla dåligt..

?? Inte ett ord om detta??

Anyway, har detta i ctrl+v

http://www.prisjakt.nu/fight.php?ftgid1=113&ftgnamn1=Webhalle...

Detta pga. att jag försöker övertala folk om att Pixmania suger.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av nagash:

<Samanen> ..Alltså.. Ok. Men inte ett jävla ord om det. Jag har gjort bort mig så jävla hårt. Mår så jävla dåligt..

?? Inte ett ord om detta??

Den ligger på sidan [www.warpdrive.se] den måste ha varit kvar i urklippsminnet sen jag skickade den till en kompis tidigare idag.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

xxx , säger: (19.31.29)
detta året
xxx , säger: (19.31.35)
e självmordsbenägen och sånt

Msn-konv, tog bort nicket.
Konversationen handlade om att skolan bara fyller en med ångest och inget annat :(.

Inaktiv
Citat:

Memento mori quod ut vita brevis breviter in brevi finietur.

Min signatur. Ska kolla upp vad den betyder eftersom att jag har inte vart inloggad på ett tag. Antagligen betyder den något väldigt deprimerande, eftersom jag var om möjligt ännu mer deprimerad då.


signatur

I am become Death, the destroyer of worlds.
- J. Robert Oppenheimer, the Trinity Tests.

Medlem

<Ivaldi> förbannade jävla windows
<Ivaldi> "Explorer har påträffat ett fel och måste avslutas"
<Ivaldi> sen går det inte att döda processen heller
<Ivaldi> tacka vet jag Linux. där finns det kommandom som motsvarar att

slita skallen av processen och kn*lla den i munnen

(satte spoiler då detta kanske inte är så passande för yngre...)


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Jag har en "bitmap" (bild)

Skrivet av Achronos:

Okeeej!

[ia=6686]

Lustigt nog lyssnar jag på rejvmusik

Medlem

ut2004://212.187.209.25:7777

edit: så jäkla knäppt, det finns en liknande tråd på ett annat forum och jag pastade där för ett tag sen och då var det också en ip till en ut2004 server... så mycket spelar jag väl inte..


signatur

thank you, come again

Medlem

som jag nyss hittade och postade till alla vänner : )
*hurra hurra*


signatur

osv.

Medlem

Då ska vi se här... *trumvirvel*
TADAAA!!!

"inbyggd"

Oj, det där var... ointressant och lite annorlunda... Hade jag inte ens väntat mig själv.
Brukar normalt ha något telefonnr under ctrl+v eftersom jag använder knappen väldigt mycket på jobbet.

Skriv svar