Behold, the faces of the dumb.

Youtube-proffs
Behold, the faces of the dumb.

När jag tänker på idioter, så rör de sig oftast om folk som är mobbare i skolan, som anser att vara rasistisk är något häftigt, att heila på skämt för att det är "roligt" att skämta om WW2 och förintelsen och sådant, som tycker "droger" är häftigt, som skryter om de och vill vara en "cooling" för att man haschar, röker på, tar kokain, you name it.

Jag har alltid velat ha något ansikte för dessa människor. Jag lyckades finna dem.

Ni har säkert läst om de 4 personerna som hade planerat att döda Obama med ett "snajperrajfel" på ett tak. De finns ju bilder på dem ute på nätet redan och jag tycker dessa 2 personer är värda en egen tråd. En egen forumavdelning nästan.

Så man kan diskutera i all oändlighet, hur ett sådant här beetende fungerar.
Vad är roten till dumhet?
Jag kan tyvärr inte hitta roten, vi kan diskutera fram den, men ansikterna för dumhet. Dem har jag funnit!

BEHOLD!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Drugs, poverty and incest can do wonders to the human mind.

Medlem

dom ser precis ut såna som skulle kunna sagt nått i stil med: "dey tuuk eur jewbs"

(hoppas alla förstod south-park hillbillyreferensen )

Inaktiv
Skrivet av Askamaia:

dom ser precis ut såna som skulle kunna sagt nått i stil med: "dey tuuk eur jewbs"

(hoppas alla förstod south-park hillbillyreferensen )

Hahahahaha klockrent.

OT: Har alltid förundrats över hur kriminella alltid SER kriminella ut på dessa mugshots. T.om Keanu Reeves ser ut som en lodis på sitt.

Youtube-proffs
Skrivet av dArp:
Skrivet av Askamaia:

dom ser precis ut såna som skulle kunna sagt nått i stil med: "dey tuuk eur jewbs"

(hoppas alla förstod south-park hillbillyreferensen )

Hahahahaha klockrent.

OT: Har alltid förundrats över hur kriminella alltid SER kriminella ut på dessa mugshots. T.om Keanu Reeves ser ut som en lodis på sitt.

Alla ser kriminella ut när man är arg eller vad fan som helst.

Just denna bilden är ju klockren, dom vet att dom är in some deep shit när dem har sagt att de ska döda Obama. Varför Obama liksom? Han verkar ju vara vettig för en gångs skull.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

anar lite white power över dessa killar bara, Obama är mörk,
därför ska han dö, logiken är helt underbar ^^

hoppas dom får ruttna i något fängelse

Medlem

He's one of those nigras man!
Som sagt så tycker dom inte att en svart man kan vara president och vill hellre ha någon cowboy som spottar snus och gifter sig med sin syster är bättre lämpad än Obama (Jag hoppas att det amerikanska folket väljer han nu)


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av dArp:
Skrivet av Askamaia:

dom ser precis ut såna som skulle kunna sagt nått i stil med: "dey tuuk eur jewbs"

(hoppas alla förstod south-park hillbillyreferensen )

Hahahahaha klockrent.

OT: Har alltid förundrats över hur kriminella alltid SER kriminella ut på dessa mugshots. T.om Keanu Reeves ser ut som en lodis på sitt.

Alla ser kriminella ut när man är arg eller vad fan som helst.

Just denna bilden är ju klockren, dom vet att dom är in some deep shit när dem har sagt att de ska döda Obama. Varför Obama liksom? Han verkar ju vara vettig för en gångs skull.

^- En svart president ringer inga klockor? Aryan brotherhood!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

En svart president ringer inga klockor?

Vem har sagt att en svart president inte kan ringa i klockor?!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Thuse gud deeemn niggurs tuuk eur jeewbs!!

Jag kan se det framför mig hur dom ger varandra kommandon dom sett på någon Steven Seagal-film genom walkie-talkien. Att dom smyger sig fram med geväret i kamoflaguedräkt (varför det nu skulle behövas i en byggnad) och tror att de är äkta hitmen.

Det är denna typ av folk som får en att tveka på att världen någonsin kommer att förändras till det bättre. Denna sorts människor kan få ett eget land där de och andra korkade människor kan bo. We shall call it.... the United States of America!!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

EEEY OOOUCK UUUUUR JOOOOOOOOOOOOOO!

Medlem

Ser man ut sådär (och troligen beter sig fel, troligen p.g.a. dålig uppväxt/föräldrar) så blir man ju lätt retat i skolan, vilket gör att man hatar den och inte lär sig något, och i det långa hela blir man utsparkad ur samhället.

fattigdom och brist på utbildning kan få människor att göra otroligt korkade saker.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

aah, den vita mannen.. den sista delen av mänskligheten det är ok att vara rasistisk mot.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

[quote=CastorFiber]

Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

En svart president ringer inga klockor?

Vem har sagt att en svart president inte kan ringa i klockor?!

"The new president is a ni-!*GONG*"
(Mel Brooks referens alltså)


signatur

"They`ve made a what out of it!?"

Medlem
Skrivet av sno0zer:

aah, den vita mannen.. den sista delen av mänskligheten det är ok att vara rasistisk mot.

Wow, så du drar rasism kortet? Vi var väl tvungna att börja någon gång.

Medlem

Det skulle inte förvåna mig om McCain blev president bara för att Obama är svart:p


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Vad är det som utmärker de här idioterna framför andra? Att de försökt lönnmörda presidenten tyder ju på både initiativ och höga ambitioner...


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

w4rhog, låter som att du funderar på att anställa dom!?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Vem skulle vilja anställa dem... Inte nog med att de ville döda Obama, dessutom avslöjades dem långt innan de kunde genomföra det. Klantigt. Det är sånt som gör att presidenter i USA inte skjuts varje dag.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

ja, vad ska man säga? försöka döda den enda vettiga presidenten på länge, hur dum får man vara?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Werzion:

w4rhog, låter som att du funderar på att anställa dom!?

haha, nja... deras oförmåga att slutföra saker de påbörjar talar emot en eventuell anställning


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Vilka snyggingar!

Roten till dumhet.. Det är intressant. Jag skulle vilja säga att brist på utbildning är en bidragande orsak. USA t ex är ett väldigt heterogent land, man kan säga att det finns en mer välutbildad del längs kusten i norr och västkusten och inlandet med bibelbälte och södern osv är, för att uttrycka sig snällt, mindre välutbildat.

Religionen har ersatt och ersätter riktig utbildning. Religionsutövning leder knappast till tolerans nuförtiden, iallafall inte som vissa människor som t ex Jesus avsåg det, utan snarare till den numera amerikanska doktrinen: "Är ni inte med oss så är ni mot oss". Det behöver inte nödvändigtvis vara religion utan kan även vara hudfärg eller dialekt eller vad som helst. Att känna empati för andra människor är uppenbarligen svårare än man kan tro. Hjärnan är om inte annat utrustad för att kunna känna empati för andra långt bort, förmodligen en försvarsgrej.

Är man oförmögen att känna empati, eller sätta sig in i andras situation, så är det väldigt lätt att bli "dum" och tycka att det är coolt med judeutrotningar eller negerutrotningar eller självmordsbombningar eller vad som helst. Att få en utbildning där man får läsa lite filosofi och annat jox motverkar sånt i väldigt hög grad. Sen kan ju utbildning också leda till inskränkta åsikter som t ex att alla former av religion är av ondo, men det handlar tyvärr som alltid om en balansgång, lagom är bäst och svaret blev bara jobbigt och inte enkelt och lättfattligt (fast det är ju rätt enkelt, för svaret är ju att hitta balans).

Slutsats: Lagom mycket ögonöppnande utbildning av den naturvetenskapliga (lära sig tänka kritiskt) och filosofiska (lära sig tänka etiskt) sorten.

Färdigsvamlat.

Medlem

Bra sagt m0rfar!

Får jag föreslå en liten omröstning! Vem verkar dummast av dom?


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Han till vänster ser ju ut som någon porr-skådis från 80talet medans den andra ser lite ut som... någon som lyssnar på obscen musik från 80-talet.
Kan man säga pass på vem som är dummast?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Skrivet av Greger:

He's one of those nigras man!
Som sagt så tycker dom inte att en svart man kan vara president och vill hellre ha någon cowboy som spottar snus och gifter sig med sin syster är bättre lämpad än Obama (Jag hoppas att det amerikanska folket väljer han nu)

Eller också så kan man glömma hudfärg och bakrund och rösta för vad de har för politik. Men visst hade varit underbart om USA fick en svart president i 4 år bara för att de vill ha omväxling i hudfärg.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av Greger:

Han till vänster ser ju ut som någon porr-skådis från 80talet medans den andra ser lite ut som... någon som lyssnar på obscen musik från 80-talet.
Kan man säga pass på vem som är dummast?

han till höger ser ju ut som den där skådespelaren som jag nu har glömt namnet på....:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

En svart president ringer inga klockor?

Vem har sagt att en svart president inte kan ringa i klockor?!

:\

Medlem

Sarge och Serge? :S


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Inaktiv
Skrivet av Klfh:

Sarge och Serge? :S

HAHAhaha därför dom e borta!!

Föresten så vill ja inte att obama ska bli president, utan denna fredligt vackra människa som vill alla väl.

Medlem
Skrivet av Klfh:

Sarge och Serge? :S

Han till vänster ser ju ut som en hobby nasist...killen till höger ser mer ut som vilken AFA idiot som helst:)

12
Skriv svar