Stalker-expansion plåtad

Medlem
Stalker-expansion plåtad

o crap!
är detta spel stort eller? är det värt att köpa, verkar som att det komemr xpansioner hela tiden ju: O


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Hade varit hett efterlängtat om inte Clear Sky varit så buggit, har inga förväntningar längre på denna serie.

Nej, jag håller med dig AndyZedd.. Clear Sky orkade jag inte spela klart så mina förhoppningar på nästa spel/expansion är inte så stora.

Medlem

GSC Game World är som JoWood, otroligt buggiga spel och dåligt optimerat.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ash, hade hoppats på bilder jag inte har sett än. Har Collectors Edition av båda spelen, det här blir inget undantag.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Galet najs! Visste faktiskt inte ens att det var en till expansion på G. Har köpt och lirat sönder de förra liren och kommer naturligtvis göra detsamma med detta!

Personligen har jag inte haft några nämnvärda problem med något av Stalker-spelen. Man måste bara vänta en patch eller två, och fixa lite härliga moddar så är spelen lätt bland de bästa i genren.

Medlem

Precis som med båda dom första STALKER-spelen så gäller det att använda rätt moddar, och först då kan man få en grym spelupplevelse. Checka på www.stalker.filefront.com och leta upp något schysst modpack så kan ni få riktigt fin grafik (jämfört med original) och även förbättrad realismen osv. Utan moddar var Clear Sky ospelbart för mig, men nu är det något fruktansvärt kul att plocka gubbar med endast ett skott i nyllet som sniper (: Det borde såklart vara rätt från början, men jag klarar mig med lite mekk utan att klaga.

Medlem

Ge mig fler stadsmiljöer! Call of Pripyat skvallrar förhoppningsvis om att man får smyga runt i nedlagda hyreshus istället för att springa runt på öppna fält.

Medlem
Medlem

Har alltid älskat Stalker, atmosfären i de båda spelen är helt otrolig. Tyvärr så är studion bakom spelen helt värdelösa på att skriva kod verkar det som. Båda spelen har haft fruktansvärt många och väldigt allvarliga buggar. Det blir aldrig riktigt heller fixat då det förmodligen bara är för mycket att göra något åt.

Kommer nog testa denna expansionen. Men det blir att hissa piratflaggan först. De första två ångrar jag att jag betalat för

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Hade varit hett efterlängtat om inte Clear Sky varit så buggit, har inga förväntningar längre på denna serie.

Du är ett pucko PUNKT

Älskar de här spelen, med den "nya" motorn är ljus och skuggeffektern helt galet snygga.

Det är en mäktig känsla att gå omkring och utforska världen i de här spelen och jag ser verkligen fram emot det här!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Hannu87:

ointressant

Onödig comment...

Kommer lätt att köpa spelet, ser ut att bli sjukt stora miljöer i det

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av AndyZedd:

Hade varit hett efterlängtat om inte Clear Sky varit så buggit, har inga förväntningar längre på denna serie.

Du är ett pucko PUNKT

Älskar de här spelen, med den "nya" motorn är ljus och skuggeffektern helt galet snygga.

Det är en mäktig känsla att gå omkring och utforska världen i de här spelen och jag ser verkligen fram emot det här!

Så för att nån inte delar din åsikt är de ett pucko?
Tror nog du bör vända på det där. Du beter dig iaf som ett ovan nämnt sådant.

Medlem

Om det blir bättre QA jämfört med clear sky och att man behöver inte femtioelva moddar för minsta saker som spelet skulle haft från början så kan det väl bli ok.

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av AndyZedd:

Hade varit hett efterlängtat om inte Clear Sky varit så buggit, har inga förväntningar längre på denna serie.

Du är ett pucko PUNKT

Älskar de här spelen, med den "nya" motorn är ljus och skuggeffektern helt galet snygga.

Det är en mäktig känsla att gå omkring och utforska världen i de här spelen och jag ser verkligen fram emot det här!

Så för att nån inte delar din åsikt är de ett pucko?
Tror nog du bör vända på det där. Du beter dig iaf som ett ovan nämnt sådant.

Som att säga "Jag gillar inte volvos s80 serie för den andra modellen de gjorde hade så många småfel när de bytte ut hela motorn" Vilket är ganska korkat eller hur?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Mumma!

Älskar STALKER-serien. Har faktiskt inte haft några nämnvärda problem med buggar i varken det första spelet eller Clear Sky. Jag köpte iofs båda spelen ett tag efter release då det hade släppts några patchar.

Solklart köp för mig i alla fall!

Inaktiv

Lätt värt att lägga till i min stinna steam-lista!

Medlem

Jag tycker att Clear Sky inte var så buggit och jag längtar till expansionen Call of pripyat


signatur

/Moj Taji

Medlem

och är jag den ända som spelat Clear Sky när det inte buggat. Det har aldrig varit en ända bugg för mig.


signatur

/Moj Taji

1
Skriv svar