Bad Company 2 filmat

Robot
Medlem
Bad Company 2 filmat

Mysigt....och det kommer till pc Där det hör hemma.

Medlem

hoppas det dröjer lite innan det släpps, har precis införskaffat det första till PS3

Medlem

Så innerligt nöjd av defibliratorscenen, vilken på sätt och vis säger mig att jag kan få än en gång spela en av de, om inte den, bästa klasserna någonsin. BF2s Medic! Äg!

Saknar Battlefields multiplayer att variera ifrån de lika vackra TF2 och L4D. 2142 är bra, men inte i närheten av 2an, som ändå har det där särskilda som man skulle vilja täcka en kolumn för att få beskriva. BF2, som av fortfarande ofunnen anledning (okej, förmodligen Vista...) inte fungerar för mig längre, vilket jag sörjer.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Ser inte alls dåligt ut, får väl hoppas att det liknar mer battlefield 2 ön bad company.

Medlem

Clear! haha. Ser verkligen fram emot BC2

Medlem

Ohhhh! Sexigt! Ser ut att kunna bli en värdig uppföljare till BF2, där infanteristriderna med enstaka fordon ändå är det bästa med spelet! Videon är lika mumsig som Kalaspuffar
Faktumet att det kommer till PC har definivt gett mig intresse för mer av spelet än häftiga trailers (som till ettan)

Medlem

2 dagar senare... #1


signatur

bäst

Medlem

Älskar ljudmotorn i Bad Company och jag ser redan fram emot att pilla med ljuden i 2:an när det anländer till PC burken.

Ser även fram emot (låååångt in i framtiden) en ny Project Reality mod till den nya motorn.

Medlem

Suck.. synd att EA ligger bakom. Deras servrar suger alltid skithårt. Laggigt som fan. Nä, håller mig till Killzone 2 här

Medlem

Det ska väl komma i vinter om jag inte har fel (och om det inte blir uppskjutet).

Medlem
Skrivet av sebrock:

Suck.. synd att EA ligger bakom. Deras servrar suger alltid skithårt. Laggigt som fan. Nä, håller mig till Killzone 2 här

Nu är det väll endå så att i battlefield kan man lägga up egna servrar some inte ea äger?

Medlem

Möjlig hint på att medic kommer tillbaka.
fasktiskt nått jag saknade i Bad company.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Möjlig hint på att medic kommer tillbaka.
fasktiskt nått jag saknade i Bad company.

Aah, medic...hur ska man klara sig utan dem, lätt roligaste klassen i BF2

Medlem

Medic har man saknat.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Spela fyra personer samtidigt? Härligt!

Medlem
Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:
Skrivet av sebrock:

Suck.. synd att EA ligger bakom. Deras servrar suger alltid skithårt. Laggigt som fan. Nä, håller mig till Killzone 2 här

Nu är det väll endå så att i battlefield kan man lägga up egna servrar some inte ea äger?

Precis.

Medlem

Man får hoppas att de inte gör pc versionen till en dålig portning.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Hoppas att de fixar det, så att man inte behöver fylla ett halvt mag i en fi. Ett mag dessutom med 50 (!) patroner...

Annars kan man ju göra som COD 4 och 5 har gjort. Skapa olika lägen. Hardcore team deathmatch FTW!

Medlem

Skönt att det kommer till PC


signatur

Game long and prosper

Medlem

Härligt, hoppas det blir mer go bitar ifrån E3 också


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

den första realistiska snö jag har sett i ett spel på länge
den ser väldigt bra ut i jämförelse med i andra spel där den är alldeles för fluffig och rund
det är väl för att det är snö här i sverige .
resten av spelet ser också väldigt lockande ut.

Inaktiv
Skrivet av Fjornsvavne:

Så innerligt nöjd av defibliratorscenen, vilken på sätt och vis säger mig att jag kan få än en gång spela en av de, om inte den, bästa klasserna någonsin. BF2s Medic! Äg!

Saknar Battlefields multiplayer att variera ifrån de lika vackra TF2 och L4D. 2142 är bra, men inte i närheten av 2an, som ändå har det där särskilda som man skulle vilja täcka en kolumn för att få beskriva. BF2, som av fortfarande ofunnen anledning (okej, förmodligen Vista...) inte fungerar för mig längre, vilket jag sörjer.

Lite offtopic, men vad exakt är det som inte fungerar? Vad händer när du försöker starta spelet? Mitt BF2 kommer alldeles utmärkt överens med Vista, de är rent utav bästa vänner. BF2 har t.o.m. som ett utav dem få spel/program i min dator fått en egen plats på mitt skrivbord (Följ länken nedan för bild)

[http://i43.tinypic.com/641pg3.jpg]

Medlem

ser mycket intressant ut.

Medlem

om det ändå hade kunnat utspela sig så när man spelar internet

Medlem

Oh!!! nice, man kan ha squads igen!!! och medic klass!!! bc2 skulle nästan kunna kallas bf3(A):P


signatur

cags

Inaktiv

Jo, en riktigt schyst trailer. Men den där bomben i slutet, stor som bara den med alarm och allt, såg ut att vara i samma kaliber som en mindre atombomb men så blev det bara en *poff*. Vilken besvikelse hehe.

Medlem

But I want cookie... No you want BF:BC 2

Medlem

Riktigt nice trailer! och det bästa som sagt, det kommer till pc


signatur

Freshly dared, the half won.

12
Skriv svar