Bad Company 2 filmat

Medlem

WOHO !!!

Bad Ass !


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

Coolt! Blir riktigt sugen på detta. Asbra att det kommer till PC, yaaaay!

Medlem
Skrivet av Desmin:

Jo, en riktigt schyst trailer. Men den där bomben i slutet, stor som bara den med alarm och allt, såg ut att vara i samma kaliber som en mindre atombomb men så blev det bara en *poff*. Vilken besvikelse hehe.

Man kan också kalla det för en realistisk explosion. Explosioner är inte fulla med bensin i verkligheten.

Medlem
Skrivet av -=anders=-:

Älskar ljudmotorn i Bad Company och jag ser redan fram emot att pilla med ljuden i 2:an när det anländer till PC burken.

Ser även fram emot (låååångt in i framtiden) en ny Project Reality mod till den nya motorn.

Sades det inte att det inte kommer vara möjligt att skapa moddar till BC2 då det inte finns några mod tools till motorn? Inte på ett bra tag i alla fall?

Medlem
Skrivet av Safftad:
Skrivet av LyktstolpeN:
Skrivet av sebrock:

Suck.. synd att EA ligger bakom. Deras servrar suger alltid skithårt. Laggigt som fan. Nä, håller mig till Killzone 2 här

Varför inte läsa artiklen innan man kommenterar?

Nu är det väll endå så att i battlefield kan man lägga up egna servrar some inte ea äger?

Precis.

Nu är det väl ändå så att spelet som diskuteras är Bad Company och det går inte att lägga upp egna servrar. I övrigt är jag knappast ensam om att tycka att det är laggiga, vilket också det officiella forumet bekräftar (eller en enkel google-sökning för den delen). EA har bitvis bekräftat problemen...

Inaktiv

Vintern 2009/2010 passar perfekt för release

Medlem

Woooo, såg grymt ut... I slutet av trailern är det ingame?

Medlem

skeet skeet skeeet

Inaktiv
Skrivet av Johan:
Skrivet av Desmin:

Jo, en riktigt schyst trailer. Men den där bomben i slutet, stor som bara den med alarm och allt, såg ut att vara i samma kaliber som en mindre atombomb men så blev det bara en *poff*. Vilken besvikelse hehe.

Man kan också kalla det för en realistisk explosion. Explosioner är inte fulla med bensin i verkligheten.

Jag tog för givet att man skulle förstå att det var ett skämt, men det flög väl högt ovanför ditt sinne för humor. Dessutom vem förväntar sig realism från ett spel som BC?

12
Skriv svar