Veckans snackisar på FZ

Medlem
Veckans snackisar på FZ

Hur ska man ha tid o spela alla spel nu för tiden. Tycker att dom 2 senaste åren har de kommit så många bra spel att man inte hinner spela dom som är halvbra.
Men de är väl inget man ska klaga på antar jag

Medlem
Skrivet av warven:

Hur ska man ha tid o spela alla spel nu för tiden. Tycker att dom 2 senaste åren har de kommit ut så många bra spel att man inte hinner spela dom halvbra.
Men de är väl inget man ska klaga på antar jag

Jag håller med Man får hålla tummarna. På samma sätt som det inte går att se all bra film går det inte längre att spela alla bra spel. Ah, sicket liv.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Bra sammanfattningsom vanligt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bra sammanfattning:)

Medlem

Jag skulle inte säga att "konspirationsteorierna" sköts ned av Thomas. Även Gamespot avfärdade säkerligen anklagelser med att de aaaaldrig skulle äventyra ett förtroende som tagit år att bygga upp. Vi vet alla hur det slutade.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kebbe:

Jag skulle inte säga att "konspirationsteorierna" sköts ned av Thomas. Även Gamespot avfärdade säkerligen anklagelser med att de aaaaldrig skulle äventyra ett förtroende som tagit år att bygga upp. Vi vet alla hur det slutade.

Vi kan självklart inte ändra på vad folk tycker och tänker, vad vi kan göra är att servera hårda fakta som motbevisar alla sådana anklagelser.


signatur
Medlem

Stört bra sammanfattning. Me like very much.

Medlem

Infamous demot rocks!!!

Medlem

testade infamous och det var fan på franska, fattade noll...Men det kan ju vara jag som är lite korkad och gjort något fel...Annars var det snyggt och verkade vara ett hyfsat spel...

Medlem

Synd att man inte han med att ladda ner Team Fortress 2-uppdateringen. Har haft läxor som legat på hög och väntat på att bli gjorda... :\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av kebbe:

Jag skulle inte säga att "konspirationsteorierna" sköts ned av Thomas. Även Gamespot avfärdade säkerligen anklagelser med att de aaaaldrig skulle äventyra ett förtroende som tagit år att bygga upp. Vi vet alla hur det slutade.

Vi kan självklart inte ändra på vad folk tycker och tänker, vad vi kan göra är att servera hårda fakta som motbevisar alla sådana anklagelser.

Självfallet är det så. Forsätt med era fina reviews dock gärna lite fler videoreviews som dem kör på gametrailers. Älskar att kolla och samtidigt se vad dem tycker e bra och dåligt på skärmen. Lättare att göra en egen bedömning då oxå.

1
Skriv svar